Ha meiden!
Hier een berichtje van een thuiswerkende mama. Gaat best goed hoor. Lise is rustig en slaapt (nu de warmte weer weg is) stukken beter. Dus kan ik ook wat doen! Daar komt bij dat ik een deel van mn werktijd aan kolven/voeden mag besteden, dus echt 8 uur werken is niet nodig: lekker hoor.
Vlinder, wij hadden in de kinderwagen een zeiltje, hoeslaken en dan een lakentje en 1 dekentje (zat dubbel, anders was ie wat groot). EN dan deden we Lise een mutsje op en een jas (met capuchon erop) aan. Let wel: het was toen begin april, niet al te warm dus. Let op dat je kleintje het niet te warm krijgt hoor, ook buiten niet. Hij/zij ligt uit de wind in de kinderwagen....
Lise ligt nu gewoon met kleren aan, als het koud is een jasje. En dan een lakentje, maar dat is meer voor de vorm: ze trapt hem steeds weg...
Tara, wil Viggo aan de fles? Lise wilde het in het begin echt niet. Ze kon het wel, maar weigerde...
Twinkel, volgens mij is onze alecto babyfoon ook van philips. Heeft inderdaad ook dect, daardoor horen zender en ontvanger bij elkaar en kan je dus niet de kindjes van een ander horen...erg handig.
Nou meiden, ik ga Lise in bed leggen en weer even aan het werk: had bijna 500! ongelezen mailtjes. Ga er maar weer eens wat doorworstelen...
Fijne dag!
Liefs, Ukkie26
Oja, Patricia, veel plezier op de camping!