Wiebelmama's 2

Hoi Meiden,

Wat is het rustig hier!!
Nou ik ben dus een dinsdag naar de camping gegaan voor Lisa, maar ze wilde na het eten weer naar huis. Mijn pa moest oevallig ook nog ff naar Rotterdam en heeft ons gelijk weer meegenomen. Ik was wel blij hoor, wnat ik voelde mij door de migraine nog niet helemaal top. Gister wilde ik dus wel wat leuks gaan doen met Lisa en zijn we saampjes naar Blijdorp geweest. Heb gelijk weer ff een jaarabonement gekocht. Kunnen we weer lekker veel naar Blijdorp. Moet wel zeggen dat ik er in de winter vaker kom dan zomers. Als we ons s'winters vervelen gaan we altijd ff naar Blijdorp toe. Het was bloedheet gister dus we zijn maar 2 uurtjes geweest. Lang zat eigenlijk!! De terug weg was een reis om de wereld. Op centraal reden geen metro's dus moesten we met pendelbussen en trams. Wat een gedoe. We hebben er geloof ik 2 uur over gedaan voor we thuis waren, bah bah bah. Lisa was nog bijna in slaap gevallen in de bus dus die is thuis lekker een uurtje gaan slapen.
Vandaag zouden we gaan shoppen in Hoogvliet. Er zit daar een miss etam en dat is een dumpfiliaal. Toen ik zwanger was van Lisa heb ik daar voor weinig geld kleding gekocht, dus hopelijk hebben ze nu ook iets leuks. Lisa moet ook nog ff wat nieuws hebben en manlief ook. We wilde er dus een gezellig dag van maken. Alleen zit het weer ons niet helemaal mee. Het regent hier pijpenstelen en het onweerd en bliksemt. Hopelijk is het vanmiddag minder en kunnen we dus lekker gaan shoppen. Het is daar namelijk niet overdekt!! Oja ook zit daar een hele mooie exclusieve babyzaak met kleding waar ik ff wat wil kopen.

Verder gaat het wel redelijk met mij. Ik heb echt mega last van mijn banden. Mijn vriend ziet het soms gewoon aan mijn gezocht dat het zo'n zeer doet. Volgende week moet ik naar de VK dus dan ga ik dat wel ff melden. Het zal wel komen omdat het mijn 2de is hoor, maar toch wil ik het wel ff melden. Ben trouwens gister op de weegschaal geweest en ben in 15wk maar 2kilo aangekomen. Dat is voor mij niet veel en helemaal niet als je ziet hoe groot mijn buik is, hahaha.

@Vs, Je zal dit wel niet meer lezen, maar heel veel plezier in NL. Hoop dat het je erg goed doet om al je vrienden en famillie weer te zien en te spreken zonder telefoon of internet. Lekker genieten!!!

@Ukkie, Fijn dat je 1ste werkdag is meegevallen!!

@Anoek, Hoe is het op je vakantie met zijn 3tjes. We missen je wel hoor hier, hahaha.

Voor de rest weet ik het ff niet meer.
Liefs xxx

Goedemorgen!

Alweer zo goed geslapen! Gelukkig zit het met Viggo zn dag en ritme helemaal goed. Vanmorgen tot 06.30 geslapen, en nu nog steeds op 1 oor.

Gisteren nog bij de  HA geweest, en die adviseerde om bij voorkeur niet te kolven en als de spannning te groot wordt een heel klein beetje. Mn borsten zagen er goed uit, en voelden een beetje gestuwd aan. Gelukkig wordt het al een stuk minder, Van de ene borst heb ik gster niks afgekolft, van de ander 20 cc. Voor die borstonsteking hoefde ik me niet zo druk te maken, pas als ik rode plekken had die pijn deden en mn temp was boven de 38 dan pas was er iets loos.    

Straks meer..
Tara  

Hoi meiden,

Hier helaas niet zo'n goede nacht.
Ik werd rond 3 uur wakker omdat ik weer eens vreselijk aan het dromen was.
Toen hoorde ik een mug zoemen en ging ik dus op jacht.
Nadat ik deze ellendeling te pakken had genomen ben ik weer in bed gaan liggen.
Een klein half uurtje later hoorde ik echter weer gezoem, dus... maar weer m'n bed uit en op jacht. Na ook dit lastige beest te hebben gekild dacht ik dat ik nu toch wel weer kon gaan slapen. Niet dus, mug nr. 3 meldde zich ook. Hier is mijn man achteraan gegaan en hij heeft deze laatste mug van de wereld geholpen.
Al met al was het toen al 5 uur geweest. Ik ben rond 6 uur wel weer in slaap gevallen, maar voor mijn man was het vervelender. Die moest er om 7 uur weer uit.
Ik ga vanmiddag nog wel eventjes plat, want ook ik moest vanmorgen om half 9 mijn bed uit om naar de kapper te gaan (mijn haar zit nu trouwens wel weer zoals ik het wil).

@Patrica, lekker zeg om een jaarabonnement op Blijdorp te hebben.
Dat is dan wel weer het voordeel van het wonen in de stad.
Als ik naar een dierentuin wil moet ik minimaal een uur rijden.
Er zit wel een leuke kinderboerderij op loopafstand van mijn huis hoor, dus ik denk dat ik daar strakjes ook nog wel regelmatig naar toe zal wandelen.

@Tara, gelukkig geen borstontsteking dus.
Hopenlijk neemt de stuwing ook snel af en heb jij weer wat "ontspannen" borsten.
Wat een lekkere slaapkop is Viggo trouwens!

Liefs, Twinkel3

He hallo,

Ben ik ook weer!!

Tara, fijn dat je weer zo'n goede nacht hebt gehad en dat je gelukkig geen borstontsteking hebt. De lactatiekundige bij ons op het werk adviseert bij het stoppen van de bv ook om zo min mogelijk te kolven alleen wanneer echt nodig. Elke keer kolven blijft toch een stimulans om meer melk aan te maken.

Twinkel, jeetje jij   had een iets mindere nacht zeg. En die muggen, ja die kan ik ook wel killen, dat gezoem is vreselijk. En inderdaad als je slaapt heb je er niet zoveel last van, maar zodra je wakker ligt en er geeft er een een concert. Mega irri. Ik hoop dat je straks nog even lekker kunt slapen.

Patricia, leuk zo'n abbonnement op de dierentuin. Bij ons zit er niet echt een in de buurt, dus dat zal voor ons wel niet echt iets worden. Ook de kinderboerderij moet je met de auto heen, helaas. Maar.. wij hebben wel dichtbij een grote overdekte speeltuin, echter duurt het nog wel even voor onze uk er wat aan heeft.

Hier verder alles rustig, wacht met spanning op een mailtje met de proefdrukken van de geboortekaartjes. We hebben voor een jongen een kaartje van internet geplukt en laten die voor een meisje aanpassen. Ben benieuwd hoe die wordt... En dan dadelijk een hoop moeite en dan wordt het een jongen... In sommige gevallen is het toch wel praktisch te weten wat het wordt!! En ook handig voor moeders die met 37 weken omvallen van nieuwsgierigheid wat het wordt, maar ook wat en wanneer me allemaal te wachten staat!! Hebben jullie daar ook zo'n last van?? Ik heb er gewoon echt zin in..... Is dat raar??

Liefs Pippie

Hallo,

Hier regent het ondertussen ook weer. Het enige fijne daarvan is dat de temperatuur wat gezakt is. Verder lekker uitgeslapen vandaag en wat dingetjes in huis doen.

Verder zal ik morgen niet op het forum zijn...weten jullie dat alvast voordat jullie van alles gaan denken .

Hoe is het verder met jullie?

x-vlinder

Hoi,

Wat is het hier benauwd zeg pff.... Net een stuk gelopen om viggo rustig te houden tot de volgende voeding. Heb het zweet nu overal staan!

Hoewel de kraamtranen minder lijken te worden, voel ik me  helaas nog niet dol gelukkig... Ik weet gewoon even niet meer waar die  rose wolk is gebleven

Vooral  's avonds  tussen 21.00 en 23.30 is Viggo niet rustig te  krijgen al is het nog zo. na een voeding blijft ie huilen. als je hem knuffelt is ie wel even rustig, tot ie daar ook genoeg van heeft. Dan weer even bij papa, dan weer bij mama dan even heen en weer wiegen met de kinderwagen.....Laten huilen is ook geen optie, hebben we al geprobeert, en dat vind ik zooo zielig  .

Op zich allemaal heel normaal hoor, heel veel kinderen hebben dit. Maar het maakt me soms wel onzeker. Het liefst zie ik ons ventje gewoon tevreden...
Mama zijn is best moeilijk hoor..

liefs Tara    

Hoi meiden,

Sorry sorry dat ik niet eerder een berichtje achterliet, maar is zo druk geweest de laatste tijd en nu nog steeds, we gaan over een paar uurtjes op vakantie!!!! maar er moet nog een hoop gebeuren...
Heb eerlijk gezegt ook niet bij gelezen ook sorry daar voor.
Hier alles goed, heb alleen een blaasontstekin dus dat is wel vervelend.

We gaan straks dus lekker op vakantie naar Italë en we blijven ongeveer 3 weken!
Ben heel benieuwd of in mijn vakantie nog een wiebel baby wordt geboren?!?
Zou wel raar zijn om dat dan pas te zien als ik terug ben.

Nou hoogzwangere  meiden veel succes met de laatste lootjes!
Vs en Patricia succes met de zwangerschap en Vs heel veel plezier in Nederland!!
Tara geniet lekker van je 2 mannen!
Ukkie en Anoek geniet van jullie meiden!

Liefs Bo

quote: mier1980 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('25-07-2008 19:59:40'));

De baby van Pippie wordt een.....????

Anoek: jongen  (voorspelling kan veranderen bij foto mét hoofd, hihi!!)
Mier: jongen  
Tara: jongen  (kan ook bij mij nog veranderen)
Ukkie: meisje (buikje lijkt op de mijne, zo van de zijkant, niet dat dat wat zegt..)
Vlinder: Meisje
Twinkel: jongen
Patricia:  jongen
VS:  jongen
Bo: jongen

De baby van Vlinder wordt een .....????
Anoek: meisje (ja sorry... denk alweer een meisje...)
Mier: meisje
Pippie: meisje (ook dit verandert misschien nog na het zien van julie buikfoto's)
Tara: jongen
Ukkie: jongen (wilde gok, geen idee eigenlijk)
Vlinder: Tja, ik weet het lekker al! Is wel grappig dat jullie een gokje wagen.
Twinkel: meisje
Patricia: meisje
VS: meisje
Bo: meisje

De baby van Twinkel wordt een.....????

Mier: jongen
Tara: Meisje
Ukkie: jongen, puur gebaseerd op je buikje van 20w...
Vlinder: jongen
Anoek: jongen
Patricia: jongen
VS: jongen
Bo: meisje

De baby van  Vs wordt een.....????

Mier: Meisje
Twinkel: Jongen

De baby van  Patricia wordt een.....????

MIER: Jongen
Twinkel: Meisje

De baby van  Bo wordt een.....????

Mier: Meisje
Twinkel: Meisje

Terug
Bovenaan