Wiebelmama's 2

Hallo,

Tara, wat vervelend dat je je nog niet helemaal happy voelt. Het lijkt me ook zo'n grote verandering ineens dat ik me dat ook wel weer kan voorstellen.
Ik hoor van veel mensen dat de roze wolk soms moeilijk te vnden is jammer genoeg.

Misschien moet Viggo nog steeds een beetje  wennen aan de nieuwe voeding of kan dat niet?

Succes ermee!

Bo, een hele fijne vakantie voor jullie toegewenst. Blijf je op 1 plaats of ga je meerder plaatsen bezoeken in 3 weken.
De kans dat er dan een wiebelbaby bij is is groot...misschien wel...misschien wel 2...of misschien zelfs wel 3 (haha).

x-vlinder

Ha meiden!

Nou, mn eerste werkweek zit er officieel op. En het is me 100% meegevallen, gelukkig. Niet dat ik echt al productief heb kunnen zijn hoor, na 22 weken afwezigheid wil de pc niet meer, zijn al je wachtwoorden verlopen en heb je bergen ongelezen mail. En je collega's willen je allemaal spreken. Maar het niet-bij-Lise-zijn is me meegevallen. Natuurlijk scheelt het dat ze lekker bij mn mannetje thuis was.

Thuiswerken gaat ook aardig goed hoor. Moet mezelf wel dwingen iets te doen, en dat gaat aardig. Ik werk eerst mn ongelezen mail door, dan zie ik wel weer verder.

Tara, vervelend hoor, dat je niet op een roze wolk zit (of een blauwe). Ik had dat ook niet direct hoor. Lise had 's avonds ook vaak een huiluurtje, we hebben best vaak met haar op bed gezeten dat ze uiteindelijk bij 1 van ons in slaap viel. Wordt allemaal beter. Ze moeten gewoon de indrukken van de dag verwerken, alles is nieuw voor ze. Komt goed!

Vlinder, Twinkel en Pippie, zijn de dikke voeten weer over? Het is hier een stuk minder benauwd.
Slecht slapen: heel herkenbaar. De laatste week heb ik elke nacht op de bank gehangen met harde buiken, voorweeën. En het zette maar niet door....

Bo, fijn te horen dat het goed met je gaat en dat jullie lekker op vakantie gaan naar Italië! Geniet ervan!

VS, jajaja, eindelijk, je trip naar NL! Geniet, geniet, geniet. En doe (als het mogelijk is) een beeeeetje rustig aan.

Patricia, wat vervelend dat je zo'n last hebt van je banden. Bah. En nu al... Kun je niet naar de fysio zodat je wat oefeningen kunt doen om de pijn te verlichten?

Anoek, ben zo benieuwd hoe jullie vakantie met Benthe was! Beetje goed weer gehad? En gezwommen met Benthe???

Nou, ik ga eten maken. Tot later!

Liefs, Ukkie26

Hoi Meiden,

Daar ben ik ook weer. Heb vandaag heerlijk mogen uitslapen, mijn mannetje is eruit gegaan met Lisa. Ik kwam om 9uur uit mijn bedje, heerlijk!! Op mijn gemakje het huis opgeruimd en me eigen gedoucht. s'Middags kwam mijn vriendin ff een bakje doen. Ze is gelijk ff met ons meegegaan naar Hoogvliet. We gingen vandaag lekker shoppen. Lisa heeft een barbie gekocht en papa een nieuw shirt en spijkerbroek, mama heeft een nieuwe broek en 2 shirts gekocht. Kan dus wel weer ff vooruit. Oja ik heb ook hele gave laarzen gekocht voor de winter/najaar.

Het regende hier vandaag wel pijpenstelen en we moesten dus door de regendruppels heen shoppen, hahaha. Maar niets houdt mij tegen als ik kan mag shoppen. Volgende maand gaan we weer ff naar Miss Etam in Hoogvliet want dan krijgen ze als het goed is de najaar/winter collectie binnen.

@Ukkie, Fijn dat je eerste werkweek zo is meegevallen. Naar de fysio hoef ik niet voor die oefeningen, want die weet ik nog wel van toen met Lisa. Heb met Lisa toen ook lichte bekkeninstabiliteit gehad dus doe het wel rustig aan. Wil dat niet weer en zeker niet nu zo vroeg in de zwangerschap. Heb nog zo'n lange weg te gaan. Heb ook voornamelijk s'avonds erg last ervan.

@Bo, Een hele fijne vakantie. Lekker hoor 3 weekjes saampjes naar Italie!! Geniet er maar lekker van!! Vervelend van je blaasontsteking, hopelijk gauw over. Er zal denk ik idd wel een wiebelbaby geboren zijn als je op vakantie bent.

@Tara, Wat vervelend dat je je zo voelt en dat je de roze wolk even kwijt ben. Het komt echt goed hoor meid!! Ik weet nog oed dat Lisa dat ook een tijdje heeft gehad (met 2mnd) Ik heb haar toen de voedingen in bed gegeven. Liet haar in haar eigen bedje liggen en hield dan de fles vast, als ze klaar was sliep ze weer lekker verder. Als ik haar er toevallig wel s'avonds uithaalden voor de voeding dan krijg ik haar er niet meer in. Misschien kan je het proberen, het werkte hier in ieder geval super.

@Twinkel, Wat vervelend dat je zo slecht heb geslapen. Hopelijk laten de muggen je vanacht met rust en kom je een beetje aan je nachtrust toe.

@Pippie, Spannend hoor de proefdrukken van de kaartjes.

Liefs xxx

Hoi meiden,

Ook hier begint het (nu eindelijk) te regenen, dus wordt het hier nu gelukkig wat koeler.
Voor mij wel heel fijn, maar hopenlijk is het ook snel weer droog, want we hebben vandaag nog een bruiloft te vieren. Dan is het natuurlijk wel de bedoeling dat het droog is.
Vannacht heb ik wel lekker door kunnen slapen en ben ik niet op muggenjacht geweest, dus ik kan strakjes fit naar de bruiloft gaan.

@Pippie, ik heb gisteren de proefdruk van ons geboortekaartje opgehaald.
Hij was nu helemaal naar ons zin, dus dat is ook weer klaar.
Ik herken wel wat je schrijft hoor. Ik ben ook erg benieuwd naar wanneer ik zal bevallen en hoe onze kleine eruit zal zien. Tja, we moeten maar gewoon afwachten.

@Tara, die roze wolk... Ik hoor van veel vriendinnen om mij heen dat dat idd erg tegenvalt hoor. Wel fijn dat ze mij dat ook van te voren al verteld hebben, anders zou ik me straks wellicht wel schuldig gaan voelen wanneer ik me even niet zo happy voel. Je hele hormoonhuishouding verandert ook weer, dus is het ook helemaal niet raar dat je tijdelijk wat "labiel" bent. Maar goed, fijn is anders.
Ik denk dat het idd goed is dat je bij tijd en wijle je hart even kunt luchten en de tranen kunt laten lopen en hopenlijk komt de tijd snel weer terug dat je je weer jezelf voelt en kunt genieten van jullie gezinnetje.

@Bo, heel veel plezier in Italië!

@Vlinder, begint het bij jou ook al wat te kriebelen.
Gek hè, aan de ene kant kan ik niet wachten tot de bevalling zich aan gaat dienen, aan de andere kant wil ik het liefst voor altijd zwanger zijn (nou ja, leven in me blijven voelen dan). Herkenbaar?

@Ukkie, van vocht vasthouden heb ik gelukkig niet zoveel last.
Toch vind ik het wel lekker hoor dat het inmiddels wat koeler is buiten.
Het lijkt me ook niets om je kraambed uit te zweten.
Gelukkig dat de eerste werkweek je weer goed af is gegaan.
Geniet van je weekend samen met je man en Lise!

@Patrica, fijn dat je zo goed geslaagd bent met shoppen.
Ik zal strakjes ook wel weer op pad moeten voor nieuwe kleding.
Ik ben benieuwd welke maat ik dan nodig heb.

Nou, ik ga me zo maar eens optutten voor de bruiloft.

Tot gauw!

Liefs, Twinkel3

Twinkel, veel plezier op de bruiloft! Idd een hele mooie datum.
Bo, veel plezier in Italie!

liefs tara

Hoi meiden,

Ik ben weer terug van vakantie. We hebben het super naar onze zin gehad tijdens onze 1e vakantie met zn 3tjes! Toch wel heel bijzonder hoor! Benthe heeft het ook super gedaan, maar later meer. Ga nu eerst bijlezen en zal later reageren. Weet niet of het vandaag is, want ook wij hebben vanavond eenj bruiloft. Dus mn schoonouders zijn onderweg naar ons, natuurlijk met mn 2 schatjes (de konijnen). Gelukkig gaat het nu heel goed met ze.

Tot snel.

X

Grrrr..... kom net terug uit de stad. Ben even bij de prenatal geweest, want ik wou graag een mobiel voor boven de box. Past hij niet !!!!!! Ik had die met autotjes gekocht van hun eigen merk. Anoek, jij hebt ook een rocco box toch? Wat voor en mobiel hebben jullie?

Tara

Hoi,

Nou ben helemaal bijgelezen. Als jullie het niet erg vinden, reageer ik wel weer persoonlijk op jullie berichtje vanaf nu, want het is niet te doen anders.

Wel wil ik op jouw verhalen reageren Tara. Ik vind het heel dapper van je dat je gekozen hebt om te stoppen met BV. Dat het een opluchting voor je is zegt al genoeg.
Het probleem van te snel uit de fles drinken ken ik ook. Benthe had zo'n klein mondje dat de spenen van Avent te breed waren. Wij zijn toen overgestapt op de dodiefles met een 3 standen speen (te koop bij etos) en dat werkte bij haar heel goed.
Je verhaal over hoe je je voelt is voor mij heel herkenbaar. Bij mij was de roze wolk ook niet echt aanwezig en vroeg ik me af of het wel leuk zou worden.... ondanks dat je je kindje echt helemaal geweldig en lief vindt. Het antwoord is JAAA absoluut. IK heb ook momenten gehad dat ik dacht dat ik misschien wel richting dip zou gaan, maar na 2 weken werd het beter. Nu slaapt jullie Viggo niet zo goed en huilt hij veel, dat speelt ook een rol meid. Heb nog wat tips voor je, misschien dat dat helpt. Denk eens aan inbakeren. Daar kan Viggo rustiger van worden. Bij Benthe hadden we dezelfde problemen en zij is het vanaf de start meteen beter gaan doen. Ik zou het eens overleggen met het CB. Anders mogelijkheid misschien overstappen op Nutrilon Forte. Een wat zwaardere voeding, zodat zn gevoel wat meer verzadigd is. Hoop dat je er wat aan hebt meid. Schaam je je in elk geval niet voor je gevoel.\

Dikke knuffel,
Anoek

Terug
Bovenaan