Hoi!
Ben ik ook nog even! Benthe heeft net haar flesje gehad (niet echt goed gedronken..) en ze ligt nu in de box. Lijkt erop dat ze weer in slaap gaat vallen. Weet niet wat het is, maar ze lijkt wel erg moe. Misschien de slaap van afgelopen dagen in halen, ha ha! Ze sliep niet meer dan 4 uur overdag (tussen 6 en 18 uur). Ze is ook verkouden, dus misschien komt het daardoor.
Ukkie, ik heb nog niet gekeken, maar weet precies wat je bedoelt nu, want wij hebben de zomerversie! Alleen mt 56 dus past niet meer ;-) Wel een erg fijn jasje. Heb alleen geen prenatal hier zitten en heb geen zin om een eind te rijden.
Ook voor ons pampers! Heb eerlijk gezegd ook niks anders geprobeerd, want pampers bevallen prima. Ze heeft van de week pas 1e ongelukje gehad. Net had ze me toch een enorme poepluier... echt niet normaal. Door het fruit wordt het nu ook een stuk dikker.. jakkie... én stinken.
Billendoekjes gebruiken we eigenlijk van alles, net wat in de reclame is. Heb wel het liefst Zwitsal of Pampers doekjes! Etos is niet fijn, vinden wij dan, want dan pak je er 1 en dan krijg je er meteen 3 zeg maar en dat vinden we irritant. Zwitsal en Pampers hebben dat niet. Kruitvat ook wel ok! Wat betreft badproducten is het Zwitsal voor ons. Gebruiken we zelf ook, hihi!
Ik ga nu maar eens spullen pakken voor Benthe echt ligt te slapen. Ze gaat nu gewoon mee, dan slaapt ze maar ff in de MC.
Tot straks!
X