Wiebelmama's 3

Hoi meiden,

Ik ben net weer terug uit het ziekenhuis.
Alles was nog in orde, dus nog geen verdere acties tot dus toe.
Wel moet ik woensdag weer terug komen voor een CTG en een afspraak op de poli.
Dat vult de week in ieder geval een beetje.

@Pippie, jij ook succes met afwachten. Ik hoop voor je dat het nu heel snel gaat gebeuren!

Liefs,

Twinkel3

He meiden,

Nou zijn we weer,
nog harstikke BIB!

Twinkel, fijn dat de controles weer goed waren. Woensdag dus weer terug. Heb je weer wat om naar uit te kijken he? Ik kijk ook al enigzins uit naar mijn afspraak met de vk donderdag... Al hoop ik die afspraak niet te redden natuurlijk. De dagen worden alleen zo saai he? Ik verveel me dood, maar echt dingen ondernemen dat zit er nou ook niet meer in..

Ukkie, Tara en Anouk, hoeveel dagen zijn jullie eigenlijk over de datum heen gegaan??
Niet dat dat wat wil zeggen natuurlijk, maar daar was ik gewoon benieuwd naar?

Nou, ik ga me maar eens aankleden, ik doe nu alles echt op zijn gemakje, des te eerder is de dag maar weer voorbij.

Liefs Pippie

#Vlinder, Fijn dat het alweer wat beter met je gaat en dat je wat mobieler bent. Hoe gaat het met Lars??

#Twinkel, Fijn dat de controles goed waren. Voel je je verder ook goed??

#Pippie, Jammer nog steeds BIB!!! Kan me voorstellen dat je je eigen een beetje gaat vervelen. Hoop ook dat je de afspraak van donderdag niet haalt en dat je dan lekker aan het genieten bent van je beeb. De dag is nog niet om er kan nog van alles gebeuren. Ga heel hard voor je duimen dat de beeb snel komt.

Liefs xxx

Hey meiden,

Ik ben weer terug van vakantie.
We hebben het heerlijk gehad, lekker rustig aan gedaan. Wel op verschillende plekken gestaan en af en toe naar een dorpje of stadje en soms gewoon een stukje rijden en de omgeving bekijken.

Met de zwangerschap gaat ook alles goed, buikje begint nu een beetje te komen en sinds  vorige week voel ik m ook af en toe en dat is echt leuk!!

Hier ook leuk nieuws van vlinder!!!  Heb je een mailtje gestuurd.

Twinkel en Pippie zijn nog steeds aan het wachten, nou meiden ik hoop dat het voor jullie snel zover mag zijn!

Heb in de vakantie vaak aan jullie gedacht, van zal er al iemand bevallen zijn...

Voor de rest heb ik het eerlijk gezegt nog niet bij gelezen, het is ook wel heeeeel veel  stelletje kletskouzen haha! Als ik een keer tijd over heb ga ik het allemaal bijlezen en anders hou ik het vanaf nu gewoon weer bij! Of zijn er nog hele bijzondere dingen die  ik gemist heb?

Nou meiden ik ga even verder... erg druk!

Liefs Bo

Hoi Bo,

Gezellig dat je er weer bent. We zijn nu weer helemaal compleet. Fijn dat je een leuke vakantie gehad heb. Leuk he om de beeb te voelen bewegen?? Wanneer heb jij eigenlijk de 20wk echo?? Ik heb hem volgende week dinsdag. Ben zo nieuwsgierig naar de kleine!!

Nou ik ga nog ff wat opruimen.
Liefs xxx

Hoi hoi,

Even snel tussen het eten en de afwas (nou ja, vaatwasser inruimen, ha ha)... nog geen babynieuws.... Had vandaag geen tijd om op mn werk te komen gluren, dus nu ff snel. Later terug...

Liefs

Hey Patricia,

Ik heb de 18e de 20 weken echo! Jij volgende week al, leuk hoor! en ook wel een beetje spannend... Willen jullie ook weten wat het wordt?
Ja erg leuk om de baby te voelen en het wordt nu ook steeds  duidelijker!

X bo

Terug
Bovenaan