Hey!
Kom net binnen van een stuk wandelen, dus nu eerst even afkoelen. Benthe ligt even lekker in de box te spelen. Voor zo lang het duurt want het is bijna tijd voor de fles.
Kwam even kijken, maar idd nog geen nieuws maar ook geen Pippie of Twinkel... Ukkie BHUB... klinkt wel een beetje luguber hoor, ha ha!! Zie het al voor me!!
Ukkie,morgen de overdracht. Het is welsnel gegaan hé? Wanneer gaan jullie definitief over. En wat het 'nazomeren' betreft, ben bang dat je straks gewoon tijdens bewolkte dagen staat te behangen en schilderen, want ze voorspellen niet veel goeds voor deze week... morgen is het alweer voorbij.
Veel plezier alvast! Morgen moet je ook weer naar het CB toch? Ben benieuwd wat ze gaan doen of vertellen... Ik hoef pas in oktober weer als Benthe 6 maanden is. Lise deze week alweer 5 maanden, gaat hard vind je niet?
Hahahaha... Benthe ligt weer op haar zij te kermen in de box, ze snapt het nog steeds, hihi! En nu is ze boos want het lukt maar niet.
Voor wie het leuk vindt, ik heb foto's op hyves gezet van onze nieuwe konijnenvilla! Ze zijn er zo blij mee!
Patricia, jij ook al zo lekker druk geweest. Hier ook; was opgeruimd, enorme strijk weggewerkt, konijnenren uitgemest, gewandeld.Zo meteen nog even stofzuigen en eten koken en dan zitten de klussen voor vandaag er alweer op. Denk je wel een beetje aan je uk met al dat sjouwen en tillen?
Tara, ook nog gaan wandelen met Viggo?
Het weekend is alweer bijna voorbij. Ben alweer een week alleen. Nog 5 nachtjes slapen en dan is mn mannetje er weer. Vond het nooit vervelend om alleen te zijn (nou ja,liever met zn 2en maar ik redde me prima) en nu voor het eerst met Benthe en dan ook nog 4 dagen werken... Het is me echt 100% meegevallen. Het gaat prima. Vond het wel even lastig toen Benthe niet gedronken had op het KDV, maar bij mij dronk ze gelukkig wel weer. Zou allemaal wel anders zijn, denk ik, als Benthe niet zo makkelijk was geweest. Mag mezelf wat dat betreft echt gelukkig prijzen!
(Benthe's volume staat weer op 100... deur staat open, weet zeker dat de hele buurt haar kan horen kraaien, ha ha!!!).
Nou ben benieuwd of Pippie en Twinkel zich nog komen melden vandaag....
X