Wiebelmama's 3

Haai meiden!

Jee Twinkel en Pippie, jullie houden het wel spannend hoor! Stiekum had ik gedacht dat jullie ukjes er zouden zijn voordat wij de sleutel kregen, maar helaas...

Hier alles prima. Vanmiddag om kwart over 2 bij de notaris geweest, sleutel gekregen! Jippie! He-le-maal geweldig. Direct kennis gemaakt met de buren die aan onze garage vastzitten: erg aardig. Hebben 2 kindjes: meisje van bijna 5 en een jochie van 2. En de andere buurvrouw is 5 maanden zwanger! Leuk, leuk, leuk!

We zijn druk bezig met dingen regelen, kopen, bouwmarkt in bouwmarkt uit. Ach, hoort erbij. Alleen best lastig hoor, met Lise. Je kunt toch niet echt makkelijk met je handen in een pot verf gaan staan terwijl zij ligt te slapen...vind ik in ieder geval.

Oja, vanochtend met lise naar CB geweest. De stand: 7925 gram. Pfoe. En 67.5 cm. Dus niet raar dat ze uit maat 62 groeit...

27 oktober moeten we weer, dan naar de arts.

Meiden, ik ga naar bed (eerst nog kolven, bah), ben kapot.

Oja, Bo, welkom terug.

Liefs, Ukkie26

Hoi,

Ben ik weer even.

Babies van Twinkel en Pippie, kom nou!!!!!!!!! Jullie papa en mama's wachten met smart op jullie!!
Pippie, ik was 4 dagen overtijd, dus viel wel mee. Tara was er t langst overheen.

Bo en Patricia, jeee wat gaat het snel bij jullie. Alweer bijna de 20 weken-echo. Willen jullie weten wat het wordt. De eerste mama die het hier wil vertellen moet nog komen ;-)
Vs, weten jullie het eigenlijk?

Ukkie hoe was de overdracht en hoe was het op het CB?

Hier vandaag een vermoeiende dag. Heb de hele verhuizing nu afgerond en vanmiddag zijn de spullen overgegaan. Morgen starten we op de nieuwe locatie.
Met Benthe gaat het nog steeds heel goed. Ook op KDV ging het vandaag prima. Vorige week begon de echte ellende op maandag, dus was even bang dat dat nu misschien weer zou zijn. Ze is natuurlijk het hele weekend bij mij geweest en dan ineens weer daar naartoe, maar blijkbaar was het dat niet... wat dan wel zullen we nooit weten, ha ha!

O ja, bedenk me net dat ik het forum al even open had staan op ons topic en net gelijk op reageer had geklikt, dus misschien dat sommige dingen niet meer helemaal toepassing zijn...

Liefs

Hahaha, dus idd achterhaalde info Ukkie!

Jeetje 8 kilo alweer bijna. Hele meid al! Hebben ze verder nog iets anders gedaan dan meten en wegen?
Lise heeft straks genoeg vriendjes om mee te spelen dus!
Hoe gaat het met slapen nu?

Bo, welkom terug van vakantie trouwens nog!

Tara, hoe is het met Viggo? Begint ie nu al steeds meer te lachen?

Vlinder, fijn dat je steeds meer opknapt meid!

Nu ga ik echt nog even voor de televisie hangen ;-)

X

Hoi Meiden,

Vandaag een lekker rustig dagje gehad. Beetje opgeruimd en lekker binnen gezetten. Heb mijn vriend boodschappen laten halen, had echt geen zin om me aan te kleden, haha. Lisa heeft wel ff in de tuin gespeeld maar voor de rest ook lekker lui geweest. Morgen is het gedaan met onze rust en gaat de wekker weer elke dag om 7uur.

@Anoek, Ja het gaat idd snel, maar kan me eerlijk gezegt niet snel genoeg gaan haha. Ben zo benieuwd naar dit kindje en hoe het dalijk gaat met 2kids. Wij willen idd het geslacht weten en het zal nog moeilijk worden om mijn mond hier te houden. Denk eerlijk gezegt niet dat ik dat kan, maar ga het wel proberen.

Vind het wel zo makkelijk als we het geslacht weten van de kleine spruit met oog op het kamertje. De kamer is nu fuchia roze, als het een meid word dan laten we het zo. Voor een jongen wil ik hem licht blauw maken. Wel allebei met lime groen erbij. In mijn hoofd is het kamertje al af nu nog in het echt. We zijn voor Lisa al op zoek naar een ander bed. Ze wilt graag een hoogslaper. Best nog wel moeilijk om er 1tje te vinden naar ons zin, maar gaat vast lukken. Lisa wilt er graag 1tje met een glijbaan eraan. Denk dat we in oktober gaan beginnen met de kamers verbouwen.

@Ukkie, Zo Lise is lekker aangekomen. Enne niet gek nee dat ze uit maat 62 is gegroeid, hahaha. Aardig wat kids voor Lise later om mee te spelen, gezellig zo'n kinderrijke omgeving.

@Bo, Voor jullie schiet de 20wk echo dus ook al op. Spannend hoor!! Ja tuurlijk willen wij weten wat het word. Vooral Lisa is erg nieuwsgierig. Ben benieuwd hoe ze gaat reageren volgende week bij de echo.

@Twinkel, Pippie, Gebeurt er al iets??

@Tara, Vlinder, Vs, Hoe is het met jullie??

Tot morgen. Ga zo lekker me bedje in morgen gaat de wekker weer na 7wk, pufff
Liefs xxx

Ukkie26, 27 jaar, 2 april bevallen van dochter Lise !!!

1 september (5 maand) 67,5 cm en 7925 gram!
27 oktober: volgende afspraak CB, arts.

- Anoek,  30 jaar,  14 april bevallen van dochter Benthe!!!  

15 augustus (4 mnd):  66,5 cm en 6830 gram!  Volgende afspraak CB:  10  okt (arts).  

Tara, 30 jaar, 25 juli bevallen van zoon Viggo, 3590 gram bij geboorte.

11 aug, 4010 gram . 1e afspraak CB 03-09, 1e inenting 09-10.

- Pippie, 26 jaar, 2e ronde na miskraam zwanger van 1e kindje, 28 augustus uitgerekend!!

- Vlinder, 1e kindje, Lars is geboren op  16 augustus 2008.

- Twinkel3, 28 jaar, in ronde 11 zwanger van 1e kindje,  2 september uitgerekend.  

- VS, 30 jaar, zwanger van 1e kindje, 25 december uitgerekend

- Patricia, zwanger van 2e kindje (dochter van 4 jaar) uitgerekend 27 januari.  
9 sept 10.50 uur VK en 13.50 uur 20 wk echo  

- Bo, zwanger van 1e kindje, 12 juli echo!

Zo,

ff de banner aangepast. Mensen, ze is alweer 5 maanden vandaag! Het gaat echt zo hard! Ongelofelijk gewoon!

Pippie en Twinkel, ik hoop dat jullie ook binnenkort een baby-banner kunnen maken! Ik ben zoooo nieuwsgierig! Beebjes, kom eruit!!!

Vandaag een druk dagje. Nouja, eigenlijk 4 drukke weken voor de boeg met klussen, werken en Lise natuurlijk. Da's best lastig. Ik ben vandaag thuis maar even snel klussen is er niet bij. Misschien wat afplakken of gaatjes stoppen, maar verder...nouja. Probeer wel wat te doen, heb gisteravond een planning gemaakt tot en met aanstaande zaterdag en die moeten we eigenlijk wel halen...

Ga nu even werken: moet ook deze week gewoon weer 1 dagje thuiswerken, zal lastig zijn...

Meiden, ik houd het forum in de gaten!

Liefs, Ukkie26

Goedemorgen,

Waar blijven toch die baby's?????

Pippie, ik was idd koploper. 9 dagen overtijd, 41+2 zwanger geweest. Hoopvoor jou dat je niet zo lang hoeft te wachten!

Twinkel, DE dag zag ik op de banners! Zou leuk zijn als hij/zij vandaag komt!

Ukkie, wat is  lise groot zeg, dat mag  je bijna geen baby meer noemen haha. Wateen mooie foto's trouwens. Jij hebt vaak van die mooie foto's, heb je een spiegelreflexcamera? Ik zit er nl aan te denken zo'n ding te kopen. E leuk hoor, de sleutel van je nieuwe huis. Worden drukke weekjes voor jullie! Wij wonen ook in een hele kinderrijke buurt, lijkt me zo leuk als die kleintjes wat ouder zijn.

Anoek, nog een paar daagjes dan komt je man weer thuis! Druk op het werk dus, gelukkig is Benthe weer helemaal lekker zichzelf en weer helemaal vrolijk.  
Viggo lacht idd steeds vaker. Ik kreeg vanmorgen ook een hele brede smile, dan is ie echt om op te vreten!

Bo, welkom  terug! Heb je een leuke vakantie gehad? Krijg je al een mooi buikje?

Patricia, ik wilde ook graag weten wat het werd hoor met de echo. NOg even dan zit je alweer op de helft.

Vlinder, alles goed? Fijn dat je weer wat mobieler wordt. Volgens mij  is Lars de kleinste wiebelbaby tot nu toe. Maar goed hij was ook de enige die te vroeg  is gekomen.        

liefs Tara
straks meer, eerst even naar Viggo.

Ben ik weer!

Gisteren heb ik lekker gewerkt. Het ging een stuk makelijker als vorige week. Ik was minder moe, en wist ook alweer veel meer. Misschien donderavond nog even, maar verder doe ik het voorlopig nog even rustig aan hoor.

Viggo slaapt echt heel erg goed. Het is elke dag 7.00 of 7.30. We zijn nu dan ook terug naar 5 flessen het werd anders soms zo proppen om die 6 flessen in een dag te krijgen. Hij krijgt nu dus 5x 150/5schepjes. Morgen voor het eerst naar het CB, ben echt wel nieuwsgierig hoe zwaar hij nu is! Hij is niet echt dik ofzo, wel en lekker bolle kop, maar voor de rest is ie vooral in de lengte flink gegroeid volgens mij.

Ukkie en Anoek, hadden jullie ook problemen om je uk voor de laatste voeding wakker te krijgen? Viggo slaapt 's avonds echt als een blok. Ik moet hem met een koud washandje een beetje wakker zien te krijgen, en zelfs dat is lastig. Hij drinkt zn fles wel altijd goed leeg, alleen gaan zn ogen daar meestal helemaal niet bij open.

Hij vind zn mobiel ook zo leuk, hij is echt een hele tijd rustig als ik hem eronder leg, en als ie afgelopen is begint ie te jammeren, totdat ik hem weer aanzet! En lacht ook naar de mobiel, mijn schatje!

Ik ben met de luiers trouwens ook al een maatje groter, we zitten nu in maat 2.

liefs Tara

Terug
Bovenaan