Wiebelmama's 3

Nou, hier nog geen groot nieuws hoor, nog bib...

Ukkie, leuk hoor dat klussen, tenminste ik vind het altijd erg leuk om te doen. Moet er alleen nu niet aan denken met die buik.....

Anoek, nou, weer nieuw dagje vandaag op nieuw kantoor.. Enne.. ik zat vroeger ook altijd in de gootsteen thuis, wij hadden nog twee van die bakken naast elkaar dus samen met m'n broertje. Gezellig hoor. Vond het ook altijd geweldig geloof ik.

Twinkel, hoe zou het met jou zijn, dat er dan nog maar eentje redelijk op tijd de uitgang mag gaan vinden...

Liefs Pippie

Hoi meiden,

Nog geen baby nieuws... jullie houden het spannend hoor meiden!

Wij zijn begonnen met het kamertje! Eerst leeg gehaald en nu is me man bezig het plafon te schuren en dan schilderen.

Tara alweer aan het werk, wel snel, maar je werkt nu maar 1 dagje in de week?
succes vandaag bij het cb!

Anoek gelukkig dat je nieuwe werkplek bevalt! Hoe ging de heenreis vandaag... Wat sneller?

Patricia tja ik zou er zelf denk niet voor kiezen, maar ja dat moet ieder voor zich weten en jij kent je dochter het beste en kan inschatten hoe ze zal reageren.

Vlinder hoe is het met jou en met de kleine man?

Ukkie weer druk aan de klus vandaag! Wel leuk als je alles beetje bij beetje ziet opknappen steeds meer naar je smaak!

Liefs bo

Hallo,

Nog steeds geen baby nieuws hier. Ze hebben het erg fijn daarbinnen geloof ik!!

Ga het idd ff bespreken met mijn VK over Lisa bij de bevalling. Aan de ene kant wil ik het wel, maar ik twijfel ook erg. Als mijn bevalling hetzelfde word als bij Lisa (helaas weet je dat niet van te voren) dan is het geen probleem. Dat was een makkie!!! Lisa is idd erg bezig met de baby in mijn buik. Ze is van het weekend zelf ook bevallen van haar knuffel, hahaha. De knuffel kreeg zelfs borstvoeding, bijdehand!!! Heb idd allemaal leuke boekjes gekocht en geleend bij de bieb over de baby. Ach we hebben nog tijd zat om te bedenken wat we willen. Misschien gebeurt het idd s'nachts als Lisa gewoon ligt te slapen, dan is ze er toch een beetje bij.

Toen Lisa baby was ging ze ook erg veel in de gootsteen in bad. Vooral als we op de camping waren. Is daar toch makkelijker. Mijn badstandaard is trouwens best wel hoog of ik ben gewoon klein, hahaha.

@Ukkie, Lekker aan de klus dus in je nieuwe huis. Zal idd best wel af en toe lastig zijn met Lise erbij. Leuk ook om haar kamer weer te doen. Ga je hem hetzelfde doen als nu of anders??

@Bo, Leukkkkk beginnen aan de babykamer. Ik wil ook ze graag gaan beginnen, maar moet helaas nog ff wachten tot oktober. Misschien als mijn schoonvader eerder tijd heeft beginnen we eind september. Toch weer iets eerder.

Gister heeft mijn schoonmoeder bij prenatal het lakensetje gekocht van draakje, echt super leuk. Ook de hydrofieleluiers en washandjes heeft ze gehaald. Was er suoper blij mee. Heb in mijn linnenkast een plank vrij gemaakt voor de babyspullen, maar de lakentjes pasten niet meer, de plank was vol. Heb nu alle kleertjes opgehangen in de inbouwkast bij Lisa in de kamer. Die was nog zo goed als leeg op een beetje speelgoed na en kleren van de kerst wat ik bewaar. Heb echt al een hoop voor de kleine. Moet alleen nog rompertjes kopen, daar heb ik er nog maar heel wienig van.

Lisa de eerste dag is gister super gegaan op school. We waren wel erg moe, ook ik. Het is toch wel een tegenvaller na zoveel weken vrij ineens weer de wekker. Vandaag hoeft ze gelukkig maar 1x naar school, dus vanmiddag kan ze ff slapen. Gister is ze om 7uur gaan slapen en vanmorgen om kwart over 8 kwam ze er pas uit. Was al vanaf 8uur aan het roepen, maar ze was zo moe dat ze steeds weer in slaap viel. Echt zo zielig!! Ze was wel blij toen ze op school kwam want haar peuterjuf was er. Die vidn ze zo lief, ze ging gelijk naast de juf zitten en lekker zitten kletsen.

Ik ga weer. Misschien tot later!!
Liefs xxx

Ukkie26, 27 jaar, 2 april bevallen van dochter Lise !!!

1 september (5 maand) 67,5 cm en 7925 gram!
27 oktober: volgende afspraak CB, arts.

- Anoek,  30 jaar,  14 april bevallen van dochter Benthe!!!  

15 augustus (4 mnd):  66,5 cm en 6830 gram!  Volgende afspraak CB:  10  okt (arts).  

Tara, 30 jaar, 25 juli bevallen van zoon Viggo, 3590 gram bij geboorte.

11 aug, 4010 gram . 1e afspraak CB 03-09, 1e inenting 09-10.

- Pippie, 26 jaar, 2e ronde na miskraam zwanger van 1e kindje, 28 augustus uitgerekend!!

- Vlinder, 1e kindje, Lars is geboren op  16 augustus 2008.

- Twinkel3, 28 jaar, in ronde 11 zwanger van 1e kindje,  2 september uitgerekend.  

- VS, 30 jaar, zwanger van 1e kindje, 25 december uitgerekend

- Patricia, zwanger van 2e kindje (dochter van 4 jaar) uitgerekend 27 januari.  
9 sept 10.50 uur VK en 13.50 uur 20 wk echo  

- Bo, zwanger van 1e kindje, 12 juli echo!

Hoi meiden,

Ook hier nog BIB hoor, helaas.
Ik ben net weer thuis van het ziekenhuis, waar ik echt de hele ochtend ben geweest.
Eerst al een half uur uitloop voor het CTG, toen nog een half uur wachten op de poli en toen moest ik me vast in gaan schrijven bij de opname. Jee..., het scheelt dat ik verlof heb, want anders... Mijn man was ook al wat ongerust toen ik hem belde. Hij had nl. al veel eerder een telefoontje verwacht.
Het CTG was wel weer goed. Eén keer van de zeven metingen een onderdruk van 90, maar dat was geen punt zei de gyn. De kleine was goed actief, dus dat was allemaal wel in orde. Toen naar de gyn.. Hij wil mij maandag terug zien en dan ook een inwendig onderzoek doen, maar toen ik hem vertelde dat ik begin te tekenen zei hij wel dat hij dacht dat ik die afspraak niet meer zou gaan halen. Dat zou mooi zijn, we zien het wel.

Sinds vanmorgen begin ik dus duidelijker te tekenen. Vorige week en maandag had ik al wat rozeverlies, maar nu is het toch regelmatig bij het afvegen wat slijmverlies met roze erin of helder rode stukjes. Het is niet draderig ofzo, of een prop, maar meer wat dikkere afscheiding met roze/ rood erin (sorry voor de vieze praat ).
Wie weet dus wel een voorteken van de bevalling, maar ja... dat weet je nooit zeker hè. Ik wacht dus nog maar "ongeduldig" af.

Bij Pippie ook nog geen nieuws dus.
Wachten is echt vervelend hè! Ik hoop dat jouw beeb zich ook snel gaat melden.

Liefs, Twinkel3

Hallo.

Het komt er nog niet zo van om wat vaker te posten merk ik wel.

Kom wel iedere dag even kijken of er babynieuws is maar helaas. De beebjes zitten inderdaad nog lekker warm denk ik. Pippie en Twinkel, ik hoop dat ze zich snel aan zullen kondigen! Misschien komen ze wel op dezelfde dag!

Wat leuk dat jullie de sleutel al hebben Ukkie. Veel klusplezier in jullie nieuwe huis.

Anoek een nieuwe werkplek. Hopelijk heb je snel je draai en een fijne route gevonden.

Tara, alweer aan het werk? Kun je het niet laten?

Voor de moeders onder ons. Hoe vaak werden jullie kleintjes wakker 's nachts om te eten in het begin? Ik ben daar wel benieuwd naar want die van ons laat zich regelmatig horen 's nachts.

Hier gaat het verder goed. Vind het moeilijk om rustig aan te doen nu ik me beter voel maar krijg echt overal steeds weer te horen dat ik echt 6 weken rustig aan moet doen om te voorkomen dat ik later last van mijn buik ga krijgen. Geen zwaar tilwerk, niet autorijden, niet stofzuigen  etc.  Nog 3,5 week dus! Pffffffffffffffff

Patricia en Bo de 20 weken echo staat bijna voor de deur als ik het goed begrijp. Veel succes en plezier met het kijken naar die kleine wondertjes. Willen jullie trouwens weten wat het wordt?

Vs hoe is het met jou? Ik zag dat je me nog gemaild had. Zal je snel terug mailen hoor!

Tot de volgende keer...

x-vlinder

Hey Twinkel.

Zie net dat je ondertussen ook een berichtje hebt geschreven.
Het zou mooi zijn als het slijmverlies een naderende bevalling zou betekenen!

Als ik je niet meer zie hier op het forum wens ik jou en Pippie een goede bevalling toe!

x-vlinder

Nog steeds beide baby's BIB...

Dames, jullie hebben een mailtje

liefs Tara

Terug
Bovenaan