Wiebelmama's 3

Hallo!!

Nog geen nieuws... booeehhhh

Twinkel, wauwie.. dat is idd behoorlijk tekenen!!! Bij mij begon het ook met slijmverlies, maar dan echt stevige 'klonters' (wat een gore praat toch weer, ha ha). IK verloor delen van de slijmprop en daar begint het bij jou nu ook echt op te lijken. Hopelijk betekent het voor jou -net als toen bij mij-   dat je bevalling snel inzet. Ik zet in op vannacht/ morgenvroeg! Alvast heel veel succes!!

Pippie, morgen 41 weken of niet? Moetje morgen nou ook op controle? Wanneer gaan ze eventueel strippen bij jouw vk?

Tara, lekker gewerkt? Snap wel dat je die afleiding/ uitdaging af en toe nodig hebt hoor. Ik ging ook steeds meer inloggen op mn thuiswerkplek omdat je nog snakt naar dat stukje uit je "oude leven". Snap je wat ik bedoel? Hoe was het op het CB?

Vlinder, ja heb ook gehoord dat je na een KS zeker 6 weken rustig aan moet doen. Je hebt een behoorlijk buikwond, die moet helen.
Over je vraag over nachtvoedingen; Benthe kwam 1 keer per nacht. Dus om 23 uur laatste fles, dan rond 3 uur en dan s ochtends rond 7 uur... tenminste wat ik me herinner hoor. Die fles van 3 uur verschoof vrij snel naar de ochtend, uurtje of 6 (was rond 6 weken). Gaat het goed met de BV?

Ukkie, ha ha ha, jaaa klussen roept andere associaties op
Lukt het met de strakke planning?

Vandaag idd een stuk sneller op kantoor. Heb maar geen sluiproute genomen vandaag en ben maar aangesloten bij de file. Die file viel uiteindelijk wel mee. Het bleef langzaam rijden tot aan de stoplichten, daarna kon ik weer doorrijden. Heb er zowel heen als terug 40 min over gedaan. Is toch sneller dan de laatste keren naar de oude locatie, zo'n 10 min.
Heb idd een andere functie, nou ja niet helemaal hoor. Ik stuurde 2 administratieve teams aan, waarvan 1 in de nieuwe organisatie (vanaf nu gaan we die nieuwe org in) blijft bestaan en de andere overgaat in andere teams. IK zou met dat blijvende team doorgaan, maar door allerlei omstandigheden was dat niet handig, dus ga nu tot einde van het jaar het oude team (of liever proces) afbouwen. Bekend team, bekende werkzaamheden, dus ideaal om aan de combi werken en zorgen te wennen, want das toch wel even anders. Alhoewelminder anders dan ik verwacht had! Hoe ervaar jij dat Ukkie? Of is dat nu nog lastig te zeggen nu jullie nog in een overgangsfase zitten?
Na de afbouw krijg ik een ander team, maar welke moeten we nog bekijken. Ik zie het wel, maak me er niet zo druk om.

Ik ga eens even boven kijken, want Benthe wil niet gaan slapen.

Liefs

Ik denk even snel kijken op mn werk....

Nog helemaal niemand geweest..... oooohhhh zou het????

Twinkel en Pippie, ik denk aan jullie! Hoop dat jullie druk aan het puffen zijn. Zou wat zijn als jullie beebjes tegelijk komen!

Liefs Anoek

ooowhhhh volgens mij is het wel een goed teken dat ze zich nog gemeld hebben! Zet m op jullie kunnen het!

Tara

Helaas meiden, nog geen verandering in de zaken hier.

Ik heb vandaag een behoorlijke baaldag. Traantjes zitten hoog, maar goed... dat kennen jullie vast wel.
Na gisteren ook geen verlies van slijm meer gehad, dus of dat nu wel of niet een goed teken is? Ik durf het niet te zeggen.

Zojuist kreeg ik nog een geboortekaartje in de bus van één van de meiden v/d zwangerschapsgym. Iedereen is nu bevallen, behalve ik .
Ik wil nu ook!

Het zal idd vast niet lang meer duren, maar op het moment vind ik een dagdeel al een eeuwigheid duren, dus...

Hopenlijk kan Pippie hier leuker nieuws plaatsen!

Liefs, Twinkel3

He meiden,

Nou, ik heb ook echt een k*t dag vandaag, tranen zitten ook erg hoog hier Twinkel...

Vanmiddag naar de vk geweest en de baarmoedermond begint iets te verstrijken, maar nog niet voldoende om te kunnen strippen. Ze kon net een vinger in de baarmoedermond kwijt. Hierna wel wat krampjes gehad, maar die beginnnen nu ook af te zakken.

Morgen voor controle naar het ziekenhuis en dan wordt er een afspraak gemaakt om in te leiden!!. Aan de ene kant ben ik hier blij mee hoor, er gebeurt wat, maar hoop nog steeds dat het zover niet hoeft te komen.

Nou, heb even geen zin en puf om meer te schrijven, sorry!!

Liefs Pippie

Kom nog even kijken.... geen nieuws.... jammer meiden.
Heb toch wel met jullie te doen, jullie geduld wordt zo op de proef gesteld.
En dat de tranen hoog zitten.... jep weet er alles van. Kan er zelfs nu nog heel af en toe last van hebben. Gelukkig wordt dat de laatste tijd steeds minder en wordt ik meer en meer de oude Anoek :) Maar goed, het enige dat jullie willen is.... JULLIE BABY!!!
BABIES< KOM NOU NAAR BUITEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Pippie, tja krampjes komen van het proberen te strippen... hoop ook dat je niet hoeft worden ingeleid. Hoe laat moet je naar het ziekenhuis?
Twinkel, wanneer heb jij weer controle? Maandag of niet?

Hoe is het met de andere meiden?

Mijn werkweek zit er op!! Het is WEEKEND!!!!!!!!!!!!!!!! Morgen eerst even naar het zkh om bloed te laten prikken. Door die verhuizing, is het er niet van gekomen om even eerder naar huis te gaan, dus Benthe moet mee. Morgen komt mn mannetje thuis. Weet nog niet hoe laat. Zaterdag nog geen plannen en zondag een kraamfeest. Daarvoor vandaag een cadeaubon van Prenatal gehaald.... voordeel van een kantoorlocatie in het centrum van een grote stad, joehoe!!! Vorig pand zat aan de snelweg en geen stad dichtbij.... maaar wel slecht voor de portemonnee... kon natuurlijk weer niet laten en heb weer wat gekocht voor Benthe, ha ha! Winterslaapzakje in de aanbieding. Heel fijn met afritsbare mouwtjes, ideaal voor de winter, want Benthe wil niet onder een laken of deken blijven liggen, ha ha! Ook nog een supergave konijnenknuffel van Happyhorse en tot slot nog een knisperboekje van Kikker. Beide speeltjes werden met veel enthousiasme ontvangen!!

Ik ga vanavond maar eens vroeg naar bed. Het was vroeg vanochtend. Benthe vond dat ze was uitgeslapen om 5 uur... dus allerlei vrolijke geluiden uit haar kamertje... tja en dus slaap ik ook niet meer. 2x heen geweest, speen erin, 5 min stil en dan begon ze weer. heb er maar bij mij gelegd, dan is het tenminste ook voor mij egzellig. Vielen we toch nog beetje in slaap, maar de wekker ging alweer... ben dus best moe. Ook werd ze om 1 uur hard huilend wakker. Net of ze gedroomd had of zo. Even naar haar toe en kalmeren en dan slaapt ze meteen weer in. Heeft Lisedat ook weleens Ukkie?

Nou meiden tot morgen!

Liefs Anoek

He meiden,

Ik meld me al weer vroeg bib vandaag....
Wordt zo dadelijk gebeld wanneer we op controle kunnen, ik ben benieuwd wat er daarna allemaal gaat gebeuren.....

Ben er echt klaar mee nu, zie alle kindjes van het werk voorbij komen, het moet er uit..

Liefs Pippie

Goedemorgen!

Hmmm, nog geen babynieuws hier, balen hoor. Met name natuurlijk voor jullie, Twinkel en Pippie. Jullie beebs willen er gewoon niet uit, lijkt wel. Hoop echt dat het snel gaat gebeuren en dat jullie niet hoeven te worden ingeleid...aan de andere kant: eruit is eruit.

Hier alles goed, ook weekend. Alleen vandaag een paar uurtjes thuiswerken en nog (ja, ruim 5 maanden na de geboorte) kraamvisite. Van een collega van me, met vrouw en 2 kids. Zal wel even druk zijn, moet nog stofzuigen en de wc schoonmaken. En ze komen over een uurtje. Haast, haast dus.

In ons huis gaat het goed. Kamer Lise is geverfd en morgen komen mn ouders behangen (1 muurtje behangen we daar). Onze kamer idem dito: ook alleen nog 1 muurtje behangen en dan 'klaar'. Nouja, de meubels kunnene rdan in, aankleden moet natuurlijk nog wel. En de badkamer is ook bijna klaar: we liggen bijna 1 week voor op de planning. Maar goed ook: hebben we 3 weken voor de keuken (oude eruit, muurtjes glad en sauzen), woonkamer (sauzen, vloer erin) en hal (sauzen/behangen). Denk dat het alsnog krap wordt maar ach...vooralsnog gaat het goed.

Anoek, Lise heeft soms ook dat ze 's avonds zomaar wakker wordt terwijl er niets aan de hand lijkt te zijn. Ik troost haar dan (meestal terwijl ze nog in bed ligt) en dan valt ze redelijk snel weer in slaap. Gelukkig.

De voeding van 12 uur hebben we gisteren een half uurtje vervroegd: ze sliep gewoon door tot 6 uur! Joepie! Elke week doen we en half uur eraf, en dan hopen we dat we zo van de laatste voeding afkomen.

Vlinder, Lise kwam in het begin 1 keer 's nachts: 12 uur, 4 uur, 8 uur. Heel netjes dus.

Meiden, ik ga er gauw vandoor: druk, druk, druk. Kom zeker later vandaag weer ff checken!

Liefs, Ukkie26

Terug
Bovenaan