Wiebelmama's 3

Goedemorgen!

Pippie al gemeld zie ik... Helaas... hoop echt zo dat je beebje snel komt. Ik vond dat wachten echtvreselijk, maar jij bent nu al behoorlijk over DE datum heen, dus kan me wel een beetje voorstellen hoe frustrerend dat moet zijn. Laat je weten wanneer je op controle mag komen?

Twinkel??? Hoe staat het bij jou???

Ukkie, schiet al lekker op zeg! Denk wel dat jullie de rest wel redden in 3 weken hoor. Wij hebben in 2 weken de hele benedenverdieping gedaan; behang eraf, stucwerk bijwerken, glasvezelbehang er op en sauzen, alle kozijnen en deuren schuren en schilderen, muur in de hal eruit en daar ook alles eraf en er weerop (de muur dan).

Lise af en toe ook ineens huilend wakker... Ik troost ook door haar in bed te laten liggen. Hand op haar buik werkt erg kalmerend bij Benthe... Zouden ze dan al dromen? Ik dacht dat dat pas later kwam....Een ander verklaring kan ik niet bedenken.

Ben vanochtend in het zkh geweest om bloed te laten prikken voor mn schildklier. Volgende week vrijdag afspraak met de huisarts om de uitslag te bespreken. Ben lekker lopend gegaan, kwartiertje heen en kwartiertje terug. Benthe heeft op schoot zitten spelem terwijl ik moest wachten. Ging erg goed! Meteen aanspraak met een andere moeder, ha ha! Herkennen julie dat Tara, Ukkie en Vlinder? Het lijkt wel het verbond van de moeders!!
Zo nog maar even wat huishouden doen. Vanavond komt mn mannetje eíndelijk weer thuis. Ook al zijn de afgelopen 2 weken supergoed gegaan en heb ik me prima gered samen met Benthe, ik heb hem wel gemist

Kom later nog wel ff langs. Natuurlijk ff checken of Twinkel zich al dan niet gemeld heeft!!

Liefs

Ja hoor, ook ik ben nog steeds van de partij.

Gelukkig wel weer wat beter gemutst dan gisteren, toen had ik echt een huildag.
Ik ben de deur alweer uitgeweest en heb al voorbereidingen getroffen voor het eten van vanavond en nu dus even met een kop thee achter de PC.

Enne... niet zo smakelijk misschien, maar d'r komt steeds meer naar buiten van de slijmprop. Vanochtend echt twee grote stukken (getsie).
Wel vreemd dat een mens daar zo blij mee kan zijn.

@Pippie, voor jou duurt het idd wel erg lang.
Ik hoop voor je dat de gyn wat voor je kan betekenen vandaag.
Succes meid!

Liefs, Twinkel3

Hoi Twinkel, ook nog geen babynieuws van jou...
Zelfs ik word met de dag nieuwsgieriger, ha ha!

Weet precies wat je bedoeld dat je blij kan zijn met zoiets als verliezen van de slijmprop. IK verloor hem een dag voor de bevalling. Idd van die hele dikke klonten... jakkie, ha ha!!
Meid, hoop dat het bij jou nu hetzelfde verloopt als bij mij, want dan wordt je morgenvroeg (bij mij om 5 uur) wakker met weeën!! Toi toi toi, duim ervoor!

Liefs

Heb Benthe net fruithap gegeten... nou het ging er in als zoete koek, ha ha!! Hele potje leeg!!!!!! Das voor het eerst en deze smaak (appel) heeft ze nog niet eens zo vaak gehad. Blijkbaar vond ze het lekker Wat een kleine vreetzak!!

Moest ik ff kwijt hoor!!

Hoe is het met de andere meiden? Vs, Bo, Patricia, Vlinder... zie jullie niet zo vaak hier.. Hoop dat alles goed is met de mama's!

X

Hallo.

Hier alles goed hoor maar wel drukjes met van alles. Kraambezoek, voeden, slapen etc.

Helaas weer geen babynieuws....had vanmorgen al even gekeken!

Nou meiden succes en toi toi toi!

x-vlinder

Hoi Meiden,

Zo vandaag had/heb ik een lekker dagje voor mijzelf. Vanmorgen eerst Lisa naar school gebracht en daarna ff naar zuidplein met mijn schoonmoeder. Hoefde Lisa niet uit school te halen tussen de middag, want haar papa heeft dat lekker gedaan. Met zijn 3tjes lekkereen boterham gegeten en daarna heeft haar papa haar weer naar school gebracht. Vanmiddag heb ik mijn huis een beetje opgeruimd en Lisa de kamer (wat een rommel). Ze slaapt vandaag bij mijn schoonouders dus ik hoefde haar ook niet uit school te halen, heerlijk!!! Ik mis haar nu wel hoor, maar ja morgen is ze weer thuis. Ben nu al vanaf vanmiddag alleen, mijn mannetje is werken en komt pas om 11 uur thuis. Op zuidplein niet veel gekocht alleen 2 witte rompertjes, zag voor de rest niet echt iets nieuws en leuks.

@Nog steeds geen babynieuws hier. Pippie ik hoop dat de kleine dit weekend geboren word. Ik ga voor je duimen. Natuurlijk ook voor jou Twinkel.

@Vlinder, Hoe is het met Lars. Slaapt en eet hij goed??

@Anoek, Lekker hoor dat Benthe de hele potje fruit op heeft.

Hoe is het met de rest??

Liefs xxx

Goedemorgen!

Nou, hier weer een druk (klus)dagje voor de boeg. Maar het schiet onwijs op! Mn broertje heeft zich ontpopt als een ware schilder. Heerlijk! Lises kamer en onze kamer zijn 'behangklaar', mn ouders komen zo behangen. Dus dan de meubels erin, lampen ophangen en boven is het klaar! Nouja, de andere slaapkamers niet, maar die gebruiken we ook niet direct...

en vandaag gaan ze ook al aan de woonkamer beginnen, verven ook. Heerlijk, had niet verwacht dat het zo goed zou gaan!

Twinkel en Pippie, nog steeds BIB? Of zijn jullie ondertussen beloond voor het wachten? Ik hoop zoooooooo dat jullie lekker met jullie ukkies in jullie armen liggen nu, helemaal voldaan! Mn duimen draaien overuren en ik denk regelmatig aan jullie!

Ik ga gauw hoor: Lise ligt te mopperen maar ik wil eerst nog boodschappen doen voordat ze eten krijgt...we zullen zien hoe het uitpakt.

Kom later vandaag weer ff checken!

Liefs, Ukkie26

Goedemorgen!

Hier zijn de boodschappen ook al binnen en de eerste was kan ik zo op gaan hangen. Uitslapen is er echt niet meer bij... boeehhhh... Wilde ook mn mannetje niet meteen uit bed schoppen, hij mag morgen ;-) Benthe werd om 6.15 wakker, fles gegeven, nog wat geknuffeld en gespeeld en om 7 uur weer naar bed. Maar ja, dan slaapt ze een uurtje.. dus om 8 uur was ik er alweer uit, ha ha!

Ukkie, klinkt goed zeg. Fijn dat het allemaal zo vlot loopt. Je hoort ook weleens dat mensen met klussen nog al eens wat 'dingen' tegen komen (verborgen gebreken).
Klus ze vandaag!

Twinkel en Pippie, we wachten weer in spanning af vandaag!!

Geen idee wat we vandaag gaan doen, maar vanavond kom ik zeker  nog even langs!
Fijn weekend allemaal!

Liefs

Terug
Bovenaan