Haai!
Ik meld me weer . Voorlopig geen dames met meldplicht hier, jammer hoor. Vind het wel leuk, de spanning over wanneer er een babietje geboren wordt...
Nou, zoals jullie merken hebben we het druk! pfff. Ik heb vrijdag Lises kamer en de badkamer in ons nieuwe huis gepoetst, het zag er mooi uit! Maar...na een dagje klussen vandaag is 't weer vies. Nouja...hoort erbij.
Lises ledikantje staat, ook haar 'kledingkast'. Alleen de commode en het badje nog, en de kamer is klaar. DIe verhuizen we als we over 2 weken overgaan.
Vandaag hebben 'de mannen' (mn mannetje, mn vader, mn broertje en zwagertje) hard gewerkt hoor! De oude keuken is eruit, de inbouwkast half af en Lises kast dus verhuisd! En ik ben van supermarkt naar bouwmarkt naar HEMA naar V&D en ga zo maar door, geracet. Met Lise, want dan konden de mannen door met werken. En ik heb, zoals het een goede huisvrouw betaamt, voor de nodige versnaperingen gezorgd...
Het schiet gelukkig goed op! Het verven is bijna klaar, afgezien van 2 muurtjes in de woonkamer waar ik een gekleurd vlak op wil maken. Vlak is al afgetekend, alleen nog tape en sauzen maar. Heb de verf al in huis. Wil dat morgen doen (weeh, op mn verjaardag...).
Anoek, vroeg jij niet laatst wat ik Lise aandoe met dit weer? Nou, ik heb een voetenzak bij de MC, ideaal! Gaat ze gewoon met kleren aan in, nix dikke jas ofzo. Die gewatteerde jas hangt nog ongebruikt aan de kapstok...
In de kinderwagen heb ik gewoon een dun jasje aan, daar ligt ze lekker uit de wind.
Bij Lise begint er juist meer ritme in te komen. Om half 12 maken we haar wakker voor de laatste voeding, dan om 6 uur weer. De half 12-voeding willen we stapsgewijs vervroegen, vanaf morgen maken we haar dus om 11 uur wakker. Ben benieuwd...
Ze drinkt trouwens nog steeds 5 voedingen, maar kan echt niet naar 4 nog. Als ze de fles drinkt, drinkt ze niet meer dan 180 cc. En dan moet je er wel 5 (heb ik ff nagezocht op internet)...
Bij Lise ook nog geen tandjes hoor. Wel veel kwijlen, maar verder niets. Ach, ik merk het wel.
Hier was het trouwens ook droog hoor, vandaag. Geen regen gezien...haha, toch maar Noord-Holland dan?
Patricia, moeilijk he, geboortekaartjes! Vond ik ook! Uiteindelijk hebben we er zelf 1 gemaakt...kun je precies doen wat je wilt...
Twinkel, je verhaal klinkt wel als een 'goed-te-doen-bevalling'. Heb je het ook zo ervaren? Het is best snel gegaan in ieder geval. Enne...een beurse onderkant hoort erbij hoor, haha. Ik had wel wat schade (5 hechtingen geloof ik), maar ook nog een beurse onderkant. Trekt wel weg!
Fijn dat de BV goed op gang is! En met kolven en flesje geven werkt het toch ook? En het kan maar zo zijn dat Iva over een tijdje toch bij jou gaat drinken hoor, dat lees/hoor je vaak genoeg! Ach, nu kan je mannetje ook lekker de fles geven.
Meiden, ik ga naar mn bedje toe.
Tot later!
Liefs, Ukkie26 (die bijna 28 is)