Hallo!!
Twinkel, klinkt idd als een mooie bevalling.. nou ja als je van mooi kan spreken, maar je snapt best wel wat ik bedoel

Vond je het heftig of is het je meegevallen?
Ik herken wel je verhaal, ik had ook zo'n punt dat ik dacht... heb ik nu persdrang of niet?? Vk moest komen omdat ik ook wilde weten hoever ik was. Ik had toen wel 6-7 cm, maar binnen een kwartier mocht ik persen want toen had ik volledige ontsluiting. Ohh als ze toen verteld had dat ik pas een cm of 3-4 had was ik gaan gillen en had ik denk ik ook wel naar zkh gewild voor pijnstilling... maar ja zal het niet weten of het zo ook was geweest. Fijn dat je verder geen 'restschade' hebt. Nou ja een beurs gevoel is ook niet alles, ha ha!! Maar scheelt zeker heel veel in je herstel. IK was zo hersteld, dus das wel fijn!
Fijn dat jullie een knoop hebben doorgehakt met de BV. Aanmodderen werkt ook niet en worden jullie alle 3 ongelukkig van. Zo si het prima toch?! Hoe gaat het met slapen van Iva?
Waar ik trouwens nog nieuwsgierig naar ben kersverse mama's; hebben jullie de eerste nacht dat jullie uk er was kunnen slapen?
Ik best wel, maar werd wel vaak wakker en moest steeds naar Benthe kijken die naast me lag. Niet zo zeer om te zien of ze het nog 'doet' maar om te kijken naar onze wondertje!
Vandaag dus op pad geweest voor een nieuw bed... én geslaagd!!! Het is een boxspring geworden, antraciet en 1.60 breed... dat wordt straks zoeken naar elkaar, ha ha!! Moeten nu wachten want duurt nog een week of 6 voor het bed komt. Das wel jammer... hebben allebei last van onze rug doordat de matras heel slecht aan het worden is. Het is mn bed uit mn studententijd en was natuurlijk echt geen dure matras. mannetje heeft er nooit lekker op gelegen en nu dus echt goede matrassen. Ohhh kijk nu al uit naar de eerste nacht erin slapen!!!
Vanavond naar de waarheid kijken. Iemand dat vorige week gezien? Echt bizar... zou er werkelijk nooit aan mee doen.
Morgen misschien zwemmen met zn 3tjes, maar ligt er aan hoe het met Benthe is. Structuur is een beetje een rommeltje en ze is ook jengelig... Ukkie, hoe is het met Lise? Slaapt ze al beter of is de structuur ook nog weg? Zijn er al tandjes in zicht?
Hier is nog niet echt iets te zien of te voelen... maar heb zo'n voorgevoel dat het niet lang meer gaat duren....
Fijne avond en zondag!
Liefs Anoek