Wiebelmama's 3

Hallo,

Hier ondertussen weer alles goed. Lars heeft vanmiddag heerlijk geslapen en we zijn lekker even gaan wandelen. Nu is hij wel weer wakker maar ligt lekker bij mijn mannetje.
Gaat inderdaad snel allemaal:

- Onze baby's.
- De Zwangere wiebelmeiden waarbij de uitgerekende datum steeds dichterbij komt..
- De stappen voor Pink en Mier alhoewel dat niet snel genoeg kan gaan denk ik zo...

Ga weer even verder hier op de computer (mail checken e.d.)

x-vlinder

Haai meiden!

Op de valreep nog een berichtje van mij: als het goed is verhuist morgen ons internet naar ons nieuwe huis...helaas zit ik dan ff zonder (pc in oude huis, internet in nieuwe: planning is ook een vak)...

Anoek, wat balen zeg, dat je last hebt van migraine. Is het nu alweer wat weggezakt? Ik hoop ook voor je dat Benthe vannacht goed slaapt (of stil aan het spelen is ), als je migraine hebt kun je je slaap wel gebruiken en gebroken nachten zijn dan echt niet fijn.

Vlinder, fijn te horen dat het goed gaat met jullie. Lise vindt wandelen ook erg fijn hoor, als ze een huilbui heeft werkt het prima (meestal).

Patricia, doe je wel rustig aan? Leuk zeg, dat je de kleine de hele dag door voelt. Blijft speciaal he?

Ik denk inderdaad dat ik maar terugga met het aankleedkussen. Heb natuurlijk de bon allang weggegooid, ik zal er eerst eens een belletje aan wagen (de man (!) bij Prenatal die de telefoon opneemt is altijd aardiger dan de oude taarten in de winkel)...

Bah, morgen weer werken. Echt geen zin in (logisch, toch?!). Heb gelukkig van het weekend niet aan werk gedacht, ben echt blij dat ik afgelopen vrijdag het telefoontje met mn leidinggevende heb gevoerd. Morgen gaan we het gesprek voortzetten, ben benieuwd. Heb eigenlijk 's ochtends een vergadering die door de andere leidinggevende (de b*tch) wordt voorgezeten, nou, ik zeg dat ik niet kom omdat ik het te druk heb en prioriteiten moet stellen...en laat haar vergadering nou "toevallig" onderaan mn lijstje staan...

Verder gaat het goed. Druk met inpakken, het is wel een beetje een bende. Ach, hoort erbij. Nog 1 weekje...

Meiden, ik zal hier naar alle waarschijnlijkheid dus de komende week weinig te vinden zijn ivm niet hebben van internet. Ik mis jullie nu al!

Tot snel!

Liefs, Ukkie26

Hallo,

Ukkie wij zullen jou ook missen hoor.
Veel succes met verhuizen!

x-vlinder

@Ukkie, We zullen je idd missen. Hopelijk heb je snel weer internet!! Veel succes met de verhuizing!!

xxx

Hoi meiden,

Nou eindelijk weer is een berichtje van mij! Alles gaat goed hier, alleen toch nog wel erg moe.
Afgelopen donderdag hadden we de 20 weken echo en alles was goed  Was echt super om de kleine weer even te zien, was lekker me de armen aan het zwaaien, ah was super leuk om te zien. Kan niet wachten tot ik de kleine in me armen kan houden, hoewel ik de tijd ook wel weer best snel vind gaan..
Verder zijn we druk bezig met het kamertje en alle spulletjes aanschaffen vandaar dat ik hier de laatste tijd iets minder was.
We hebben ondertussen  een kinderwagen gekocht maxi cosi mura 4 (had jij die nou ook Ukkie?) Verder allemaal spulletjes voor op het kamertje enzo.

Ukkie bijna verhuizen, lekker hoop dat je het dan weer iets rustiger zal krijgen, alhoewel als je er eenmaal zit er vaak ook nog van alles te doen is!
Hoop dat je een goed gesprek hebt gehad op je werk, want als je elke dag  met tegenzin naar je werk  moet is dat niet leuk.

Anoek wat leuk dat  Benthe zich omdraait en je mannetje weer weg:( voor lang?
Hoop dat Benthe vandaag weer wat beter heeft gegeten...

Tara hoe is het bij jullie? Kan me voorstellen dat het super lief is als Viggo lekker aan het slapen is!

Vlinder leuke foto's, ah en wat is het ook een mooi mannetje!

Patricia Leuk hè  dat geschop!   heb je leuke dingen kunnen kopen?

Vs hoe is het met jou? Hoe is  het met het kamertje?

Pippie hoe is het met jou, aan het genieten van je zoon?

Twinkel goed om jezelf denken hè.

Ik zal snel eens wat foto's van me buik op me hyves zetten!
Liefs bo

Hoi!!

Ben moe, maar voldaan, ha ha!! Helaas vannacht weer een onderbroken nacht.. Het feit dat je uk met 6 weken doorslaapt, is dus geen garantie voor de toekomst ;-) Zo bleek bij Ukkie ook al. Hoop echt dat het een fase is. Nacht ervoor is ze 1,5 uur wakker geweest en afgelopen nacht kon ik er 3 keer uit, maar sliep ze wel daarna weer in. Was om 1.30, 3.00 en 4.00... tja en als dan de wekker om 5.45 gaat... pffff kreeg mn ogen moeilijk open. Vanochtend dronk ze de fles heel slecht, dus zag het alzwaar in voor dag 2 dat papa weg was (vorige dronk ze helemaal niet op KDV die dag). Om 11.15 gebeld, toen had ze net een halve fles gedronken, maar was in elk geval iets en was beetje gerustgesteld. Toen ik ér ging halen, had ze die fles in 2x toch leeggedronken, heel potje fruit op en fles om 16 uur 50 laten staan (van 220). Eigenlijk best goed dus. Thuis maar eens een andere aanpak dan afgelopen dagen; niet weer op bed en dan wakker voor de laatste fles. Beneden gehouden, wel powernap in de box, maar eten, slapen, badje en papfles...meer dan normaal en helemaal leeg. Ze was ook zo gezellig aan het kletsen bij me op de bank. Ik heb echt zo zitten genieten. Ze was ook allerlei 'klanken' aan elkaar aan het plakken, zo grappig. Helemaal happy mama en dan ben ik die nacht alweer vergeten! Hebben jullie dat ook mama's?!!

Bo, goed te horen dat de echo ok was! Voel je je ook goed? Mn mannetje is maar een paar dagen weg, dus valt wel mee hoor!

Ukkie, mis je nu al.... boeehhhh... Ben wel heel benieuwd hoe je gesprek vandaag gegaan is. Hoop dat het nu goed uitgepakt heeft.

Vlinder, hoe gaat het met Lars? Groeit ie goed? Wanneer moet je naar het CB?

Twinkel en Pippie, hoe is het met jullie en jullie mooie ukkies?

Vs, altijd niks gehoord... Gaat alles goed? Kamertje al af?

Patricia, Lisa weer beter?

Ik spring zo nog even onder de douche en dan kruip ik denk ik met een boek mn bed in. Daar wordt het nu weer de tijd van het jaar voor hé? Eerder en langer donker buiten.

Liefs Anoek

Goedemorgen,

Beetje geslapen Anoek? Of was Benthe weer spelen in dr bedje? Viggo slaapt heerlijk, maar er zullen in de toekomst vast nog heel wat gebroken nachtjes komen denk ik. En als je uk weer gezellig en vrolijk is dan ben je het zo weer vergeten!

Ukkie, ik mis je nu al!

Vlinder, je vroeg hoe de overstag naar KV ging. Ik ben in 1 keer overgestapt en Viggo vond het prima. Hij klokte de flessen in no-time naar binnen, en liet niks staan. Voor mij ging de overstap wat minder, maar dat kwam door de borstontsteking. Ik denk dat jij beter rustig af kan bouwen. Om de paar dagen een voeding eraf. maar dat kan je wel vragen aan de wijkverpleegkundige.
Viggo krijgt nu 5 flessen, van 150 cc/ 5schepjes nutrilon forte (en 10 cc extra water voor het poepen) Ik was begonnen met nutrilon hypo-allergeen, maar omdat ie zoveel dronk in overleg met cb overgestapt op forte.
En hoeveel Viggo slaapt, best veel vind ik zelf. Overdag is ie soms en uur voor de fles wakker en dan gaat lekker op de arm of in de box, dan is ie wel vrolijk. na de fles gaat ie meestal nog even (kwartier ofzo) in de box en dan weer naar bed. Voor de fles  van 23.00 moet ik hem wakker maken, en slaapt ie alweer als de fles leeg is.  's Ochtends om 08.00 de fles en daarna gelijk weer in bed (kan mama nog even slapen) Dan wordt ie om 10.00 ongeveer weer wakker.
Ik merk wel dat het nu makkelijker wordt, minder huilen, meer spelen.
Hij krijgt zn flessen om ong.   08.00- 12.00- 15.00- 18.30- 23.00, komt niet zo heel nauwkeurig hoor maar ik wil wel  minimaal 3 uur tussen de voedingen.

Pippie, hoe is met jou en Bas? Druk hè?

Twinkel, denk aan je meis.

Bo, wat lekker dat je echo er goed uit  zag. Geniet maar  van je baby in  je buik, want voor je het weet is eruit!

Vs, lukt het nog wat  met werken? Kamertje al klaar?

Patricia, alles goed met jou? Al aan het idee gewent dat je een klein kereltje krijgt? Lek hè? Al die stoere kleertjes!

liefs Tara  

Nog even een tipje voor alle mama's:
Het zijn weer mama mazzeldagen bij prenatal (vanavond tm zondag)
met 20% korting op bijna alles!

Terug
Bovenaan