Hoi!!
Ben moe, maar voldaan, ha ha!! Helaas vannacht weer een onderbroken nacht.. Het feit dat je uk met 6 weken doorslaapt, is dus geen garantie voor de toekomst ;-) Zo bleek bij Ukkie ook al. Hoop echt dat het een fase is. Nacht ervoor is ze 1,5 uur wakker geweest en afgelopen nacht kon ik er 3 keer uit, maar sliep ze wel daarna weer in. Was om 1.30, 3.00 en 4.00... tja en als dan de wekker om 5.45 gaat... pffff kreeg mn ogen moeilijk open. Vanochtend dronk ze de fles heel slecht, dus zag het alzwaar in voor dag 2 dat papa weg was (vorige dronk ze helemaal niet op KDV die dag). Om 11.15 gebeld, toen had ze net een halve fles gedronken, maar was in elk geval iets en was beetje gerustgesteld. Toen ik ér ging halen, had ze die fles in 2x toch leeggedronken, heel potje fruit op en fles om 16 uur 50 laten staan (van 220). Eigenlijk best goed dus. Thuis maar eens een andere aanpak dan afgelopen dagen; niet weer op bed en dan wakker voor de laatste fles. Beneden gehouden, wel powernap in de box, maar eten, slapen, badje en papfles...meer dan normaal en helemaal leeg. Ze was ook zo gezellig aan het kletsen bij me op de bank. Ik heb echt zo zitten genieten. Ze was ook allerlei 'klanken' aan elkaar aan het plakken, zo grappig. Helemaal happy mama en dan ben ik die nacht alweer vergeten! Hebben jullie dat ook mama's?!!
Bo, goed te horen dat de echo ok was! Voel je je ook goed? Mn mannetje is maar een paar dagen weg, dus valt wel mee hoor!
Ukkie, mis je nu al.... boeehhhh... Ben wel heel benieuwd hoe je gesprek vandaag gegaan is. Hoop dat het nu goed uitgepakt heeft.
Vlinder, hoe gaat het met Lars? Groeit ie goed? Wanneer moet je naar het CB?
Twinkel en Pippie, hoe is het met jullie en jullie mooie ukkies?
Vs, altijd niks gehoord... Gaat alles goed? Kamertje al af?
Patricia, Lisa weer beter?
Ik spring zo nog even onder de douche en dan kruip ik denk ik met een boek mn bed in. Daar wordt het nu weer de tijd van het jaar voor hé? Eerder en langer donker buiten.
Liefs Anoek