Wiebelmama's 3

Hallo,

Tara, bedankt voor je reactie. Ik moet 7 okt naar het CB en bespreek het eerst zowieso als ik af wil gaan bouwen.

Ik kreeg inderdaad ook mail van de mammamazzeldagen. Misschien zaterdag maar even naar toe. Jammer dat het dan wel altijd kei druk is met zulke dagen.

x-vlinder

Hmmm,misschien maar even in de lunchpauze de stad in

En nog een tip voor de mama's:

AH heeft de pampers in de aanbieding;3 pakken voor € 19,50 (ipv €29.95). Afhankelijk van welke je koopt is dat dus ongeveer 1 pak gratis!
Wie gebruiken er trouwens allemaal pampers?

En doekjes zijn ook regelmatig in de aanbieding bij de Etos en Kruitvat. Daarvan gebruik ik het liefst Zwitsal of Pampers, want die zijn makkelijker per 1 uit de verpakking te trekken (ipv een hele rits doekjes... of ben ik de enige onhandige).

Misschien wel handig om elkaar de aanbiedingen te melden!!

X

Hoi,

Tara, heb gelukkig afgelopen nacht iets beter geslapen. Ben nu maar 1 keer wakker geworden (rond 3 uur) en na 5 min sliepen we allebei weer. Dus viel mee, maar was nog steeds moe vanochtend. Moest vandaag voor overleg op de andere vestiging zijn, maar kan dan nooit zoveel doen, dus heb paar uurtjes verlof opgenomen. Ben naar huis gereden en ben eerst een uurtje het bed ingekropen. Heb ook al 3 dagen hoofdpijn en niks helpt, dus beetje bijslapen leek me een goed idee. Lig ik vervolgens eerst 10-15 min wakker omdat ik het zo gek vind dat ik ga liggen slapen en mn meissie op het KDV is...
Heb Benthe wel eerder opgehaald dan normaal. Ze had weer niet zo goed gedronken... wat is het toch een eigenwijs ding hé?! Ze had vandaag ook op het KDV omgerold, dus dat kreeg ik natuurlijk uitgebreid te horen, ha ha!

Fijn dat Viggo lekker slaapt. Tja die gebroken nachten zullen vast wel eens komen. Kijk naar ukkie en mij, ha ha!! Maar weet je, het is dan zo weer vergeten als je die lekkere koppies zit! Gisteravond hebben we ook zo knus samen op de bank gezeten en toen voelde ik me de gelukkigste mama van de hele wereld!!!
Wanneer moet Viggo voor zn 1e prikjes? Schiet al op of niet? Zie je er tegen op?
Haal van te voren wat paracentemol (zetpillen 120 mg) in huis, mocht ie last krijgen hoef je niet eerst naar de winkel. Benthe gaf ik homeopatische druppeltjes (op   speentje) van VSM, maar is moeilijk te zeggen of dat helpt, ha ha!

Wordt trouwens weer tijd voor een ronde buikenfoto's hoor!!
En Tara, ben ook wel benieuwd hoe Viggo er nu uitziet! Van de andere ukken hebben we pas nog foto's gezien toch?

Liefs Anoek

Haha Anoek. Ik zie je al zitten in de kooi.

Ik heb dat ook met die doekjes hoor. We hebben nu voor het eerst die van zwitsal (zijn ook wel fijn) maar ik denk dat ik die van Pampers nog op no1 heb staan. Laatst had ik ook een proefpakje uit een of andere doos die allemaal aan elkaar bleven plakken (grrrrrr). Mooie reclame (niet dus).

Ben ook benieuwd naar foto's meiden dus laat ze maar komen!

x-vlinder

Haha Anoek. Ik zie je al zitten in de kooi.

Ik heb dat ook met die doekjes hoor. We hebben nu voor het eerst die van zwitsal (zijn ook wel fijn) maar ik denk dat ik die van Pampers nog op no1 heb staan. Laatst had ik ook een proefpakje uit een of andere doos die allemaal aan elkaar bleven plakken (grrrrrr). Mooie reclame (niet dus).

Ben ook benieuwd naar foto's meiden dus laat ze maar komen!

x-vlinder

Hoi,

Zo was me het dagje wel. Ben vanmorgen de deur uitgegaan en pas net een uurtje thuis, ben versleten en ga zo lekker naar bed toe. Eigenlijk had ik nog een verjaardag, maar red het niet. Lisa is bij mijn moeder aan het slapen en ik ben gezellig met mijn schoonmoeder de stad in geweest. We zijn eerst naar burgerhout geweest en daarna een hapje gegeten. Om 6 uur naar de prenatal en onze bankrekening geplunderd. Heb een hoop gekocht en wilde nog meer, maar was uitverkocht. Ga dus van het weekend nog maar ff naar een andere prenatal. Het was wel mega druk hoor!! Heb niet echt kleertjes gekocht maar wel lakentjes, hoeslakens, waskussenhoesen en noem maar op. Zag trouwens bij burgerhout erg gave stoeren kleren voor jongens, maar vind dat dan weer niet leuk als ze net geboren zijn.
Gelukkig gaan we binnekort beginnen met het kamertje want mijn kast begint een beetje vol te worden. Heb vooral heel veel kleertjes en natuurlijk nog niet uitgeshopt. Vind zoveel leuk, hahaha. Heb 7 pakjes maat 50 en 9 pakjes maat 56 en dan nog jasjes, rompertjes en noem maar op.

@Tara, Ja hoor hier alles goed, ben nog wel erg moe. Ben er helemaal aan gewend hoor dat we een zoon krijgen en vind het super. Betrap me eigen er wel soms op dat ik naar meisje dingen kijk.
Met jullie ook alles goed??

@Anoek, Nee hoor je bent niet de enige onhandige. Ik gebruik het liefst de billendoekjes van kruidvat merk. Wel heb ik het liefste pampers als luiers!!
Toevallig heeft mijn vriend vanmiddag foto's gemaakt van mijn buik, zal ze snel mailen!!

Welterusten!!
Liefs xxx

Goedemorgen!

Wat is het hier toch rustig de laatste tijd... moet heel eerlijk bekennen dat ik dat niet zo leuk vind. Sinds er veel babies zijn, is het hier rustig... zelfs zo rustig dat ik me afvraag of ons forum niet een "stille dood aan het sterven" is...  Ik vind het heel jammer....Begrijp me niet verkeerd, ik snap ook wel dat het druk is met een kleintje en zwangerschappen vermoeiend zijn, maar het zou zo jammer zijn.... Niet dan?

Goed, genoeg daarover....
Had al 4 dagen hoofdpijn en gisteravond was het weer heel erg. Gelukkig gaat het nu beter, maar begint de verkoudheid los te komen... je kent het wel, zo'n bleehhh-gevoel. En dan met een drukke dochter, die regelmatig moppert omdat ze dingen wil die ze niet kan of niet mag... Bij mij op schoot, van schoot af, zitten,liggen, zitten.... alles om zichheen willen pakken, in de mond stoppen... begint echt een klein handenbindertje te worden . Deze week is ze 1 nacht niet wakker geworden. Afgelopen nacht werd ze om 23 uur en 00.30 wakker. Toen ik weer wakker werd, baalde ik enorm... maar bedacht me dat het weleens 6 uur kon zijn en ja hoor... tijd voor n fles. Wilde het toch maar even rekken, maar ze begon echt te mopperen. Kom ik op haar kamertje ligt ze op haar buik.... Vind dat toch wel een beetje eng hoor. Ukkie, doet Lise dat ook?
Nu heb ik net de badspullen klaar gelegd, is Benthe in slaap gevallen in de box...hahahaha. Die kleintjes schoppen altijd je planning door de war!!
Vanavond komt mn mannetje weer thuis en zondag vertrekt ie weer voor een week. Het valt me deze keer wel wat zwaarder omdat ik zelf niet zo lekker ben...mama's kunnen gewoon niet ziek zijn!

Patricia, jeetje nog niet uitgeshopt???? Wat een boel kleertjes heb je al! Ik denk dat je echt niks meer in de kleine maatjes hoeft te kopen hoor.   Kan me wel voorstellen dat je als automatisme geregeld nog naar de meiden-dingen kijkt. Dat heb je 4 jaar lang gedaan en nu kan je naar beide kijken (in verschillende maten dan hé?!)

Hoe is het met alle mama's en kleintjes en de bolle buiken mama's-in-spe?!!
Hoop op snel weer wat meer leven in de brouwerij hier!!

Liefs Anoek

Goedemorgen,

Het is hier zeker stil de laatste tijd. Heb zelf ook minder power om achter de laptop de duiken. Zo het idd erg jammer vinden al sons clubje verdwijnt, vind het veels te gezellig. Zal proberen om weer elke dag te komen, maar dan wil ik niet alleen zijn hoor??

@Anoek, Wat vervelend dat je nog steeds hoofdpijn heb. Misschien zou je is nieuwe medicijnen kunnen vragen.

Ik ben idd gek op shoppen en vind alles even leuk, hahaha. Ik heb idd een hoop kleine maatjes, maar ga er dan ook vanuit dat ik weer een kleine baby krijg. Heb er ervaring mee dat de mensen in de kraamweek meestal met maat 62 aankomen. Na de bevalling van Lisa moest ik daardoor gaan winkelen in mijn kraamtijd. We hadden niet genoeg kleine maatjes. Vandaar dat ik nu wat meer daarvan heb gekocht. Ben ook zeker niet van plan om elke dag te wassen, dus zijn meer kleertjes beter. Enne ik vind maat 62 zo GROOT!! Heb me eigen wel voorgenomen om geen maat 50/56 meer te kopen, alleen rompertjes (daar heb je er nooit genoeg van), maar het is zo leuk allemaal.

Verder gaat het hier weer wat beter. Heb gelukkig niet meer zo'n last van mijn buik en kan weer fietsen. Hoef dus niet meer steeds naar school te lopen of met de auto. Het bleek dat mijn fiets kapot was een daardoor zwaar trapte. Gister moest ik gaan lopen, want mijn fiets kwam niet meer vooruit. Heb gewoon lopen huilen opweg naar huis. Ik baalde zo ontzettend en voelde me zo zielig. Had van boosheid en verdriet bijna mijn fiets in de sloot gegooid. Gelukkig heb ik dat niet gedaan, want mijn oom had hem zo gemaakt. Ik kom weer vooruit en hoef niet zo zwaar te trappen. Het leek wel of iemand aan mijn bagagedrager aan het trekken was als ik fietste. Ben zo blij dat hij het weer doet!!

@Hoe is het met de andere meiden??

Liefs xxx

ps. Kom vanavond nog wel ff kijken of het alweer wat drukker is!!

Terug
Bovenaan