Goedemorgen!
Wat is het hier toch rustig de laatste tijd... moet heel eerlijk bekennen dat ik dat niet zo leuk vind. Sinds er veel babies zijn, is het hier rustig... zelfs zo rustig dat ik me afvraag of ons forum niet een "stille dood aan het sterven" is... Ik vind het heel jammer....Begrijp me niet verkeerd, ik snap ook wel dat het druk is met een kleintje en zwangerschappen vermoeiend zijn, maar het zou zo jammer zijn.... Niet dan?
Goed, genoeg daarover....
Had al 4 dagen hoofdpijn en gisteravond was het weer heel erg. Gelukkig gaat het nu beter, maar begint de verkoudheid los te komen... je kent het wel, zo'n bleehhh-gevoel. En dan met een drukke dochter, die regelmatig moppert omdat ze dingen wil die ze niet kan of niet mag... Bij mij op schoot, van schoot af, zitten,liggen, zitten.... alles om zichheen willen pakken, in de mond stoppen... begint echt een klein handenbindertje te worden . Deze week is ze 1 nacht niet wakker geworden. Afgelopen nacht werd ze om 23 uur en 00.30 wakker. Toen ik weer wakker werd, baalde ik enorm... maar bedacht me dat het weleens 6 uur kon zijn en ja hoor... tijd voor n fles. Wilde het toch maar even rekken, maar ze begon echt te mopperen. Kom ik op haar kamertje ligt ze op haar buik.... Vind dat toch wel een beetje eng hoor. Ukkie, doet Lise dat ook?
Nu heb ik net de badspullen klaar gelegd, is Benthe in slaap gevallen in de box...hahahaha. Die kleintjes schoppen altijd je planning door de war!!
Vanavond komt mn mannetje weer thuis en zondag vertrekt ie weer voor een week. Het valt me deze keer wel wat zwaarder omdat ik zelf niet zo lekker ben...mama's kunnen gewoon niet ziek zijn!
Patricia, jeetje nog niet uitgeshopt???? Wat een boel kleertjes heb je al! Ik denk dat je echt niks meer in de kleine maatjes hoeft te kopen hoor. Kan me wel voorstellen dat je als automatisme geregeld nog naar de meiden-dingen kijkt. Dat heb je 4 jaar lang gedaan en nu kan je naar beide kijken (in verschillende maten dan hé?!)
Hoe is het met alle mama's en kleintjes en de bolle buiken mama's-in-spe?!!
Hoop op snel weer wat meer leven in de brouwerij hier!!
Liefs Anoek