Wiebelmama's 3

Hoi Patricia,

Denk niet dat nieuwe medicijnen de oplossing is. Voor mn migraine heb ik ZomigOro, maardat hielp niet. Ook paracetamol en ibuprofen hielpen maar even. Nu de verkoudheid los komt, is mn hoofdpijn weg. Gisteren voelde ik heel duidelijk dat hoofdpijn door kou was, dus hopelijk is het nu voorbij en ga ik nu lopen snotteren, ha ha!

Ja vaak krijg je in de kraamtijd wat grotere kleding, dat klopt. Toen wij gingen inbakeren, had Benthe amper kleertjes aan (ze sliep toen echt veel meer dan ze wakker was, ha ha), dus sommige kleertjes heeft ze zelfs maar weinig aan gehad. Wel heel jammer.
Ja en veel wassen... pff heb mn voorschot ook al verhoogd net na de bevalling, ha ha!

Fijn dat je fiets het weer doet. Ken het wel dat je zo boos kan worden om zoiets.. zeker in mn zwangerschap, ha ha! Was ook wel heel erg, schold iedereen uit die maar in de weg liep

Ik herken het ook wel, dat je niet altijd puf hebt en dat is ook helemaal niet erg hoor! Had ik gisteravond. Maar merk dat als hier heel weinig gepost wordt, ik ook zoiets heb van laat maar...en als we dat allemaal denken...tja dan wordt het hier wel erg stil...

Welke kleur gaat het kamertje worden eigenlijk? Vs, van jou weet ik dat ook nog helemaal niet. Is het al af?

Benthe is inmiddels in bad geweest en heeft haar flesje weer gehad. Ligt nu in bed, dus kan even wat gaan doen.

Tot later!

Liefs

Hoihoi,

Zal me wat vaker laten zien. De Wiebelmama's moeten wel blijven hoor!
Ga straks even met mn vriendin naar de prenatal, lekker shoppen! Viggo zit nu al in maat 62! Gaat echt snel... Hij is nu 2 maandjes, en kan al dingetjes vastpakken. Hij kan heerlijk in de box spelen met zn lief! knuffel en huilt ineens weer veel minder.

Vanmorgen is ie mee geweest naar het ziekenhuis (mannetje moest vloedprikken) Dus nu laat ik hem lekker thuis.  

Tot later!
liefs Tara  

Shop ze Tara!!

Ik ben gisteren in de lunchpauze van mn werk even geweest. Ze hadden alleen het jasje dat ik wilde niet meer in de goede maat.... Heb wel een shirtje en jurkje gekocht, maat 74 alweer!! Is nog iets te groot, maar maatje 68 past ze nu heel goed en heeft ze genoeg.
Gaat idd hard hé Tara? Wat voor Lief! Knuffel heeft Viggo? Benthe heeft een Lief! konijn. Die heeft ze helemaal afgelebberd en moet nu inde was, want hij stinkt, ha ha ha!! Hoop dathet ding het overleeft!! Heb gelukkig een reserve, want hij is echt favoriet!

X

Hallo,

Ik heb het ook al eens gezegd dat ik het jammer genoeg rustig vind hier. Ik moet eerlijk zeggen dat ik als er niet veel geschreven wordt hier ik zelf ook minder zin in heb. Denk dat het elkaar een beetje aan steekt!
Heb het zelf ook wel druk merk ik, maar dat is niet echt een excuus. Het hoeven geen lange verhalen te zijn maar even kletsen is toch wel gezellig.

Onze vent ligt nu weer eens in zijn grote bed. Ben benieuwd of hij het nu wel leuk gaat vinden. Ook begint hij nu te lachen en gericht te kijken  dat is zooooooooooo gaaf! Helemaal super!
Vannacht heeft hij doorgeslapen maar ben bang dat dat weer een eenmalige actie van hem is. Ik stond echt op springen en heel mij kant van het bad was nat. Dat is dan weer minder leuk aan borstvoeding geven....en ik ben er al niet weg van .

Patricia. leuk is dat hé shoppen? Ik kan niet wachten tot ik weer in de auto mag stappen...morgen is het zover...maar ik ga denk ik maandag pas zelf op pad. Mijn mannetje heeft natuurlijk weekend morgen en zondag.

Anoek. Heerlijk even tijd voor jezelf. Is je mannetje alweer terug eigenlijk? Wat doet hij eigenlijk voor werk omdat hij zo vaak weg is?

Tara, maat 62 al. Pfff en ik dacht dat Lars hard groeide. Wel leuk hé die jongenskleren allemaal. Dacht altijd dat kleren voor meisjes leuker waren maar ook voor jongen hebben ze hele stoere en eigenwijze kleertjes! Ik had wat kleertjes gekregen die ik niet zo heel erg leuk vind en die doe ik meestal aan als we nergens naartoe gaan en geen visite krijgen. Mijn kanjer moet er wel hip uitzien natuurlijk (wat zijn die moeders erg ).

x-vlinder

Het is hier druk ineens. Anoek je berichtje werpt nu al zijn vruchten af!  

Hey meiden,

Even snel (stiekum)  vanaf me werk.
Ik moet eerlijk zeggen dat ik hier ook niet heel vaak ben de laatste tijd, maar ik ben gewoon zoooooo moe.
en de computer staat nu ergens midden in de rommelkamer aangezien de computerkamer babykamer wordt... Hoog tijd voor een laptop (nee die hebben we nog niet)

Anoek vervelend dat je zo hoofdpijn hebt. Laat je in het weekend nog maar even lekker verwennen door je man!

Patricia wat heb jij al een hoop, is ook allemaal zo leuk hè!

Tara en Vlinder jullie kleine mannetjes doen het goed! Leuk om jullie verhalen te lezen!

Ik heb een paar buik foto's op me hyves gezet..

Liefs bo

Joehoe, Gezellig weer al dat geklets. Het werkt gelijk Anoek je berichtje!!

Ben net ff bij mijn opa geweest. Hij is gevallen. Hij lag midden in de nacht ineens in de gang en weet niet hoe hij daar is gekomen. Mijn opa is alleen, (mijn oma is een paar jaar geleden overleden) dus gaan we om de beurt ff bij hem kijken. Ik ben de geen die het meest ga kijken, want hij woont 3 deuren verder. Het is ook niet de eerste keer dat dit gebeurt, hij heeft er ook al een paar keer voor in het ziekenhuis gelegen. Gelukkig voelt hij zich eigen wat beter en was alweer uit bed. De dokter was ook geweest en regelt nu onderzoeken, want het kan zo niet langer. We hebben net ff lekker saampjes zitten kletsen.

@Bo, Ben jij ook al zo moe. Ik begrijp er niks van hoor, ik dacht dat we nu juist meer energie moeten hebben. Ik ben ook niet vooruit te branden.Hoe is het met het kamertje, al bijna af??

@Anoek,Hoop idd dat je hoofdpijn nu over is en dat het dan toch was omdat je verkouden bent. Weet hoe vervelend het is hoofdpijn en een kleine drukte maker omje heen.
Ik loop ook veel te mopperen hoor, vooral tegen mijn vriend en Lisa (arm kind)!!

De babykamer word aqau blauw met lime groen. Er ligt al lime groene zeil in en de muren worden blauw met licht blauw en de assecoires worden lime. Hopelijk gaan we snel beginne, want ik kan niet meer wachten. Toen ik zwanger was van Lisa was het kamertje rond deze tijd al af en ingeruimt, hahaha.

Lisa heeft een hond als knuffel. Hij heet woef. Ze heeft hem al sinds dat ze 3mdn was, daarvoor had ze een ander, maar die verloor steeds zijn haren. We hebbn toen ook een reserve gekocht Nanoe, maar die wilt ze echt niet hoor. Ze heeft hem nu aan haar broertje gegeven die Nanoe, lief he??

@Tara, Veel shop plezier!!!! Zozo maat 62 al wat gaat dat hard zeg!! Fijn dat Viggo wat minder huilt en zich eigen kan vermaken. Lisa was klein bij haar geboorte (ik ben ook niet groot) en die had maat 62/68 toen ze 7mnd was, hahaha. Ze is een fijn poppetje!!

@Vlinder, Wat leuk he die eerste echte lachjes, daar smelt je gewoon bij weg. Fijn dat je weer zelf mag auto rijden, kan je idd weer ff lekker de stad in ofzo. Heerlijk shoppen, altijd een leuke bezigheid, hahaha. Morgen ga ik ook weer ff met mijn moeder naar de stad. Normaal doen we dat elke zaterdag, maar dat haal ik niet meer. Ben benieuwd hoe ver ik morgen kom. NOu ja ik zie het wel als het niet meer gaat ga ik gewoon ergens zitten, hahaha

Lekker zeg dat Lars vannacht heeft doorgeslapen alleen dan wel minder dat je lekt. Ik wil ook proberen om BV te gaan geven, maar ben er ook niet zo kapot van.

Ga ff mijn hondjes uitlaten. Heb ik ook weer een beetje beweging gehad.
Liefs xxx

He meiden,

Ben ik ook weer een keer. Je hebt gelijk hoor Anoek, het zou jammer zijn als het hier een 'dooie boel' wordt, maar ik moet eerlijk bekennen dat ik soms de tijd niet kan vinden om er even rustig voor te gaan zitten om te reageren... Ik lees wel regelmatig de berichten, maar moet echt even de rust hebben te reageren. En die is de laatste paar weken redelijk ver te zoeken. Niet om dat het niet goed gaat hoor, maar ben behoorlijk druk met Bas, bezoek, wandelen, vrienden, enz. enz. Ik weet dat het geen excuus mag zijn, maar betrap me er toch telkens op dat het forum er dan als een van de eerste dingen bij inschiet.
Nou, genoeg hierover, ik ga mijn best doen om weer wat meer van me te laten horen.

Verder gaat het hier super, Bas doet het goed, woog op dag 15 al 4540 gram. Dit betekent dat hij in 1 week 400 gram is aangekomen.. Mama heb geen melk, maar slagroom!!! Alleen zo wordt hij wel heel erg snel groot natuurlijk....
Bas komt om de 4 uur, jammer genoeg ook 's nachts, maar ja, hij slaapt tot een uur of 3 en dan tot een uur of zeven. Dus eigenlijk mag ik daar niet over klagen.
Overdag is hij de laatste dagen wat meer wakker en kijkt hij al erg wijs. Hij volgt zelfs al een rood knuffeltje een stukje... Ik ben helemaal trots!!

Bo, ik las dat ook jij je twintig weken echo hebt gehad en dat deze helemaal goed was. Super. Vond ik toch wel heerlijk om te horen... Voel je de baby ook al goed??

Patricia, fijn dat je fiets het weer doet. Lijkt me behoorlijk irritant en dan met al die hormoontjes in je lijf....

Vlinder, ik heb het ook hoor met die kleertjes. Sommige dingen vind ik ook minder leuk... Ik doe die ook maar aan als ik alleen thuis ben, er geen visite komt en ik niet weg hoeft. Als ik weg ga moet mijn mannetje er ook hip uitzien!!
Heb ook wel leuke kleertjes gekregen hoor. Ben eerlijk gezegd een beetje een merk freak en houdt erg van Mexx, Noppies en zulk soort kleertjes... Al moet ik zeggen dat je bij de HEMA op het moment ook superleuke jongens kleertjes hebt!!

Tara, Maat 62 al voor Viggo. Dat gaat hard zeg.. Al denk ik dat Bas hier ook aardig snel aan toe komt. 50/56 wordt qua truitje al wat klein. Nu gaat het nog hoor, maar past precies nu, dus ik ben bang niet lang meer. De maatjes 56 gaan nog goed en daar past hij ook nog wel even in. Ik vind 62 nog zo groot lijken..
Maar er zit ook zo'n vershil in merken vinden jullie niet??

Nou, ik ga weer wat doen, maar zeker proberen snel weer terug te komen.
Liefs Pippie

Terug
Bovenaan