Wiebelmama's 3

hihi, druk geweest vandaag
We hebben gewoon een schop onder onze kont nodig anoek. Maar je hebt wel gelijk, als er minder geschreven is heb je zelf automatisch ook minder zin om te schrijven. Ben zelf wel druk op het moment, veel werken (bijna elke middag) en mn mannetje is ook nog thuis, en die wil natuurijk ook wel wat aandacht. Maar ik ga toch proberen weer wat meer te schrijven.

Vandaag druk dagje gehad. Vanmorgen met mn mannetje dus naar het ziekenhuis geweest om bloed te prikken. Vanmiddag met mn vriendin naar de prenatal en vanavond nog even met Viggo een dorp verderop wezen shoppen en bij mn broer koffie gedronken. Ben net thuis, Viggo de fles gegeven en nu nog even hier voordat ik mn bed inkruip.

Vanmiddag niet zo veel gekocht, kon geen leuke kleertjes vinden. Ben een beetje kieskeurig ben ik bang. Ik wil graag dat mn ventje er stoer bij ligt, maar wil niet teveel betalen (mexx, esprit  en noppies vind ik echt te duur) Dus nu alleen 1 trui voor Viggo gekocht en een   bruine romper met lange mouw. Verder nog een badkussen, voor in het grote bad en kleine zwemshort. Bij de babypander( hele leuke, maar  beetje dure babyzaak naast de prenatal) hadden ze ook 20% korting. Hier heb ik nog leuke leren slofjes gekocht. Boumy's, in het donkerbruin met lime groene streep aan de zijkant.

Ik had bedacht dat een voetenzak voor de MC toch ook wel handig was oor de winter, maar mijn kleur was er niet meer bij beide zaken, en ook niet meer te bestellen. Ik zag al wel dat  ie op internet nog wel te krijgen is, dus ik ga hem nog wel bestellen denk ik.

Morgen ga ik de hele dag werken (voor het eerst) dus waaschijnlijk kom ik morgenavond nog even buurten!

Truste...
Tara

Goedemorgen,

Heb een heerlijke nacht gehad. Eindelijk weer is lekker geslapen!! Ga straks met mijn moeder naar de markt en de stad. Misschien kom ik nog wle iets leuks tegen voor de beeb of voor Lisa.

Mijn man is vorige week op zijn werk van 6meter naar beneden gevallen. Hij werkt in de kolen en is van zo'n kolenberg gevallen. De kolenberg storte in en hij moest dus zo snel mogelijk naar beneden zien te komen, want als je er invalt vinden ze je meestl niet terug om het zo maar te zeggen. Zijn val is gebroken door een ijzeren emmer of bus ofzo. Hij had erg veel pijn en kan bijna niet slapen, lopen of ademen. Eindelijk had hij een donderdag een afspraak bij de dokter. Nu blijkt dat zijn ribben zijn gebroken. Ze doen hier niks aan moet uit zichzelf genezen. Duurt ongeveer 8 tot 9 wk. Hij is deze week gewoon gan werken, maar word vanaf maandag in de ziektewet gegooid omdat zijn baas vind dat hij het ff moet laten rusten. Mijn vriend is het dara niet mee eens en vind dat hij gewoon kan werken. Hoop gezeik nu dus. Denk zelf ook dat hij beter ff thuis kan blijven, misschien geneest het sneller en beter als hij ff rust houdt.

@Tara, Ik had bij burgerhout ook van die gave stoere kleren gezien voor een knul, maar idd Mexx enzo is erg duur. Heb het dus ook niet gekocht. Ze kunnen het meestal maar zo kort aan. Bij Lisa kocht ik pas merk kleren toen ze ging lopen.

Nou ik ga douche anders kom ik te laat. Weet trouwens niet of ik er ben vanavond. Ga bingo'en met mijn schoonmoeder. Zal dus wel erg moe zijn als ik thuis kom.

Fijn weekend!!
Liefs xxx

Goedemorgen!!

Patricia, dat is niet niks zeg, gebroken ribben. Die kunnen ze idd moeilijk gipsen, dus rust is wel noodzakelijk. Ik zou er toch bij je mannetje op aandringen dat ie rust neemt en niet gaat werken. Tijd heelt alle wonden geldt nu letterlijk.

Ook wij gaan vandaag shoppen. Lekker een stadje verderop. Daar is het veel leuker, maar toch een klein knus centrum. Hopelijk hebben ze hét jasje wel bij de prenatal daar.
Ik kijk ook naar de prijs van kleding hoor. Heb wel wat Noppies, maar Benthe groeit zo hard dat ik het zonde vind van mn geld. Koop eigenlijk alle kleertjes bij de Hema, V&D en Prenatal. Rompers koop ik alleen bij de Hema, die vind ik super!
Morgen gaan we lekker zwemmen hier in het zwembad. Ben er nog nooit geweest, maar volgens internet hebben ze echt een baby-peutergedeelte, dus ben benieuwd.

Tara, wanneer krijgen jullie de uitslag van bloedonderzoek? Schreef je nu laatst dat Viggo al dingen kan pakken? Leuk wordt het dan hé? je kan nu veel meer contact maken!
Ik smolt gisteren helemaal; Benthe was verdrietig en ik hield haar tegen me aan en ze sloeg haar armpjes om mn nek... ahhhhhh

Schreef ik gisteren dat Benthe s ochtends op haar buik lag in haar bedje. Ben er vannacht 2x uitgeweest omdat ze op haar buik gedraaid was en met haar armpje door de spijlen lag....grrrr ze is nu wel heel fanatiek met draaien, ha ha! Nu ligt ze net op bed en was weer gillen en ja hoor... weer op haar buik en arm tussen de spijlen. Hoop dat ze snel zelf kan terugdraaien!

Pippie, fijn dat ook bij jullie alles goed gaat!

Meiden sturen jullie snel weer eens foto's van jullie ukkies?

Ik ga nu nog als een razende het huishouden doen, dat scheelt morgen weer!

Liefs

He meiden,

Nou, Bas ligt heerlijk te pitten nu, dus onder de poets maar even op het forum. Het huis moet er weer picobello uitzien natuurlijk, morgen weer visite. En nu is het zo dat wij pas sinds korte tijd hier wonen en ooms en tantes het huis dus nog niet gezien hebben. Moet dus (vind ik) van boven tot onder wel toonbaar zijn.

Anoek, inderdaad wel een beetje eng dat Bente zo fanatiek gaat draaien nu en regelmatig op haar buik ligt. Doet ze dit met slaapzakje aan, of heeft ze geen slaapzakje??

Patricia, jeetje je mannetje gebroken ribben... Dat schijnt erg pijnlijk te zijn. Veel beterschap ermee.

Tara, een hele dag werken vandaag, knap hoor. Ik kreeg gisteren de brief thuis dat ik weer moet beginnen op 17 november. Aan de ene kant heb ik enorm veel zin te gaan werken, ik mis mijn werk echt. Maar dan wel met Bas in een draagdoek bij me. Dat vind ik het moeilijke, ik wil graag weer werken, maar ik wil niet mijn mannetje achterlaten..... Maar goed, duurt nog eventjes, nog maar niet te veel over nadenken.

Nou, ga weer even verder aan de poets, Bas zal zich binnen nu en een uurtje wel melden vermoed ik zo...

Liefs Pippie

hoi meiden,

nu wordt er weer volop gekletst hier maar niet bij de wiebelmeiden!
ik heb hier weinig stof te vertellen want ik kan niet meepraten over dikke buiken of baby s alleen kan ik wel zeggen dat ik het graag zou willen....
als ik een keer een  link via mail stuur dan krijg ik 1 reactie erop terug,alleen van marjo!   anoek en patricia hebben er later ook nog op gereageerd maar voor de rest helemaal niemand!
voel me echt een buitenbeentje door sommigen!
sorry maar moest het even kwijt!

mier

En ik had ook gereageerd Mier !!

Inderdaad bij de wiebelmeiden wordt niet veel gekletst, maar dat doen wij zelf ook niet! En ik weet dat jullie aan ons denken, ik heb dat gevoel eigenlijk helemaal niet Mier!
Vind het heel fijn om al die mooie berichtjes te lezen en kan ook niet meer zeggen en denken dan dat ik ook vanuit het diepst van mijn hart hoop dat wij (Mier en ik) dit ook (binnen niet al te lange tijd) mogen meemaken.
Ook ik heb weinig te vertellen (behalve wat jullie afgelopen week over de mail kregen van mij). Weinig last van de hormonen, af en toe misselijk maar dat is van hele korte duur. Verder wel moe, maar als dat alles is! Ik ben woensdag gestopt met de pil, zal dus vandaag of morgen ongesteld worden, heb ook al 2 dagen hoofdpijn, maar het zet nog niet door. Van mij mag het nu wel komen, dan ben ik volgende week donderdag als ik voor de echo moet weer 'schoon'!!

Mier, wij zitten gewoon in een klotesituatie, maar ik heb nog steeds goede hoop voor ons allebei!!!!!!! Als je jezelf soms zo klote voelt, is het soms moeilijk om te lezen over dikke buiken, bevallingen en baby's. Maar ondanks dat lees ik altijd mee en bedenk ik mij dat dit onze eerste actieve kans is om het ook te mogen meemaken..........

Patricia, wat heftig zeg van je mannetje! Gelukkig dat het nog relatief 'goed' is afgelopen. Niet dat het niks is, gebroken ribben, maar als je bedenkt hoe het ook had kunnen aflopen.......

Liefs Pink

pink had je een mail terug gestuurd?

ik weet   dat iedereen wil dat we zwanger zijn! maar een beetje meer belangstelling mag wel vind ik en dat is niet voor iedereen bedoeld en die weten dat zelf ook wel wie ik daarmee bedoeld

Hallo meiden.

Weer lekker druk hier.

Als eerste Mier, ik kan me voorstellen hoe je je voelt hoor. Ik zat er laatst al aan te denken dat we dat met z'n allen niet moeten vergeten maar van de andere kant denk ik dat iedereen daar zelf ook gewoon aan moet denken en dat ik geen geheugens hoef op te frissen om zo maar te zeggen. Ik vind het wel heel dapper dat je je gevoel gewoon weergeeft hier!

Pink, ik denk dat jullie op dit moment in een hele andere situatie staan dan Mier. Jullie hebben binnenkort een hele mooie kans en ze zijn jullie volop aan het helpen en voor Mier is het nog wachten wachten wachten.

Ik hoop dat jouw bericht ook zijn vruchten af gaat werpen Mier!

Ook ik heb vandaag een klein beetje geshopt. Alleen met de auto op pad. Voor het eerst zo ver weg van mijn mannetje dat was wel spannend. Heb bij prenatal (20% korting)  kleertjes gekocht voor onze uk. Ik vind dat ze bij prenatal hele leuke en stoere  kleertjes hebben en niet zo heel duur als je goed zoekt. Heb een hele stoere spijkerbroek gekocht en 2 polotruitjes echt heel stoer. Ik vind merkkleren ook erg leuk maar gewoon te duur. Alleen voor speciale gelegenheden koop ik dat bv straks voor de doop, kerst etc. Wat ook leuk is (vind ik) is een romper met lange mouwen en daarover een polo met korte mouwen.
Worden er nog meer wiebelbabay's gedoopt trouwens?

Ik ga hier even verder met de was.

tot later!

x-vlinder

Terug
Bovenaan