Pippie: Bas doet het goed zeg! Maar wat wil je als je hem slagroom geeft

ik hoop dat je niet iedere keer als je bezoek krijgt het hele huis van boven tot onder aan het poetsen bent! Of zit de nesteldrang nog steeds in je

.
17 nov weer beginnen.....gelukkig duurt dat nog een tijd, maar waarschijnlijk zal die tijd voor je veel te snel om vliegen. Hoe gingje het ook alweer doen met opvang/werken?
Anoek: Benthe is wel heel actief zeg! En zeker geen fijn idee als ze zich 's nachts omdraait naar haar buik. Morgen weer zwemmen. Heb je het idee dat ze dat erg leuk vindt?
Vlinder: mooie foto's zeg, echt een heel gezinnetje. En Lars begint al te lachen. Ik kan me goed voorstellen dat je dan helemaal blij wordt.
Patricia: fijn he een nacht goed slapen! Vervelend zeg dat je vriend z'n ribben heeft gebroken, er kan buiten rust zo weinig aan gedaan worden.
Bo: het gaat ook allemaal snel bij jullie zeg. Ik zal straks eens de foto's bekijken.
Tara: het klinkt alsof het allemaal al volgens een bepaald ritme verloopt bij jullie en je je plekje in het moeder zijn hebt gevonden. Vandaag een goeie dag gehad met werken?
Ukkie: ik hoop dat de verhuizing allemaal goed gaat en je je snel thuis kan voelen in jullie nieuwe stek.
Heb je trouwens de issues op je werk nog kunnen oplossen? Bedankt, trouwens, voor die (onbewuste) schop onder mijn kont om met de baas te gaan praten.
Twinkel: vervelend zeg dat het voeden nog zo lastig gaat. Hopelijk krijgen julllie er snel meer vertrouwen in.
Leuk om jullie shop verhalen te lezen. Ik vraag me af waar onze kleine straks zal aankrijgen. Zou me niet verbazen als ik ook een dure smaak heb wat kleertjes betreft.
Zo ik zal me eens gaan douchen en aankleden
vs