Wiebelmama's 3

Hey ukkie!

Jullie zijn in korte tijd wel goed opgeschoten in jullie nieuwe huis hoor!

Wilde toch nog ff reageren. Ik vond intake en wennen ook spannend hoor. En de eerste dag zag ik als een berg tegenop, maar is me achteraf allemaal reuze meegevallen. Net als met werken, maar dat is achteraf hé. Ik weet hoe je je voelt. Hoop ook dat Lise het net zo leuk gaat vinden als Benthe. Dat scheelt volgens mij echt heel veel als jemoet gaan werken.

Lise ook aan het fruit dus? Hier gaat het er in als zoete koek, smaak maakt niet uit, ha ha. Ook hier gaat er een heel potje op (idd 125 gr, tenminste die van olvarit). Groente gaat echt stuk moeizamer. Ze vindt het niet lekker. Kom niet verder dan een hap of 10   per keer.
Hoeveel drinkt Lise per keer? Als je nog 5 flessen hebt, zit dan nog met die late fles?
Nog niet gelukt om die af te bouwen of te vervroegen? Balen zeg, want ze had eerst toch ook 4? Slaapt ze wel nog steeds door en was het ook bij Lise een fase? Wat een ramp he die gebroken nachten? En dat te bedenken dat wij echt geluksvogels zijn hoor!

Succes morgen!!

Liefs

Even kort,

Uitslagen waren goed, zie wiebelmeiden.

Viggo net even in badje gedaan en die ligt weer lekker te ronken. Ik had me bedacht dat een voetenzak voor de MC toch wel handig was, ie ie bij de prenatal niet meer tekrijgen in mijn kleur. Nou ja, zag dat ik m op internet nog wel kan krijgen.

Viggo moet volgnde week weer naar het CB, dan krijgt ie ook zn eerste prikken. Hoop dat ie er niet zoveel last van krijgt.

Tara

Haai!

Anoek, bedankt voor je hart onder de riem. Het zal ook wel goedkomen allemaal, 't is alleen gewoon spannend. Toch weer een 'stap'.

Tsja, die prikken...Lise heeft er echt bijna geen last van gehad. Alleen na de eerste keer was ze hangerig en heeft ze de hele avond op schoot gezeten. De dag erna sliep ze erg veel. Verder geen last gehad, ze heeft geen zetpil gehad ofzo. Hoop dat Viggo er ook geen last van heeft...
Ben ook benieuwd hoe lang/zwaar hij al is!

Mijn zus en moeder kwamen langs: mn zus had ons huis nog niet gezien. Was wel ff gezellig...

Wie van jullie volgt ook Op zoek naar Joseph? Zondagavond bij de AVRO? Ik vind dat dus echt helemaal geweldig...wie nog meer? Mijn Joseph (om het maar zo te noemen) is John, ik vind dat die zoooo mooi kan zingen, pfoe. Krijg er kippenvel van gewoon.

Nou, ik ga mn bedje in (moe na een dagje werken en een verhuisweekend). Morgen ons huis "leveren" (zoals dat zo mooi heet) en dus het intakegesprek bij het KDV.

Laat wel weten hoe het ging morgen.

Tot later! Dikke knuffel, Ukkie26

Hoi Meiden,

Ben ik ook weer ff. Was gister echt super moe en kon de power niet meer vinden om te reageren. Heb de hele avond op de bankgehangen. Lekker naar ANTM, ben blij dat die muts eruit is. Vond haar helemaal niks met die rare ogen, hahaha.

Met Lisa gaat het wel iets beter. De koorts is gelukkig gezakt en ze heeft goed geslapen. Ze zit nu lekker te spelen.

Ga nog ff opruimen.
Liefs xxx

Nou,

we zijn naar het KDV geweest hoor. Heb er een goed gevoel bij, ook al moest ike ven een traantje laten bij het idee dat Lise daar straks 3 dagen per week is. Deze week 1 dagje wennen, volgende week 2 en dan gaat het "echt" beginnen. Vanaf november 3 dagen, vanaf april de dagen die we wilden (jaja, dan "al").

Heb haar zojuist poedermelk (om het maar zo te noemen) gegeven omdat ik ben begonnen de BV af te bouwen (nouja, mijn lijf denkt daar anders over: ik sta de hele dag op knappen en even de druk eraf kolven levert al zo 100 cc op...dat wordt nog wat). Lise vond het echt niet lekker, zal wel flink anders smaken dan de BV. Ze heeft nog geen 80cc gedronkene n ligt nu in bed (eindelijk stil na een kwartier krijsen). Hoop dat ze snel aan de andere smaak went, ik ga vanmiddag maar weer poeder geven zodat ze (hopelijk) snel doorheeft dat het echt wel te drinken is. en dan kolf ik maar weer de ergste druk eraf (en dus weer een halve voeding).

Verder gaat het goed hier. Mn mannetje heeft gisteren de dozen in de woonkamer utigepakt (en dat waren er best veel!) dus beneden wordt het al steeds meer opgeruimd. De keuken is nog wel een bende: daar zal ik me zo eens op storten.

Verder is het hier rustig zeg...

Patricia, fijn dat het beter gaat met Lisa. Zorg maar dat ze goed uitziekt...

Ik ga aan de poets (en de vaatwasser uitruimen).

Liefs, mij

Hallo,

Ben ik ook weer even.
Wat een rotweer zeg! Ik kom echt nergens aan toe vandaag. Ben heel moe en ik denk dat ik zo maar eens een dutje ga doen.

Poetsen moet hier ook nog gebeuren want vanavond komt er visite en de stofzuiger mag wel even door de kamer gehaald worden.

Tara, de maxi cosi voetenzak is ideaal. Ik wilde hem eerst ook niet kopen want vond het ook een beetje duur voor zo'n zak. Ik dacht ik doe de beeb wel een jasje aan en een dekentje erover, maar we moeten de hele winter nog door zien te komen en hij ligt er nu al lekker in. Nu nog zonder jas...hup in de zak...dichtritsen en klaar voor vertrek!

Hmmmm verder weinig nieuws hier.

x-vlinder

He meiden,

Tara/Vlinder, ik heb de voetenzak van Koeka in de Maxicosi. Ook deze is superfijn en doe het inderdaad net als vlinder, zonder jasje erin (Bas wordt van het aantrekken van het jasje iedere keer wakker), dichtritsen en gaan met die banaan. Van de winter zal het inderdaad wel nodig zijn er wel een jasje onder te doen, maar bij deze voetenzak kun je hem echt zover dicht maken dat alleen het koppie nog zichtbaar is. Ik weet niet hoe dat bij de maxicosi voetenzak is... In ieder geval ideaal zo'n voetenzak..

Vlinder, mooie foto's hoor van Lars. Ik zal van de week ook een nieuwe foto's versturen. Moet de nieuwe allemaal nog op de computer zetten en ordenen. En dan ook maar een wat versturen om te printen. Kreeg van mijn schoonzus de tip dit via webprint.nl te doen.. Schijnt erg goedkoop te zijn en wordt thuisgestuurd. Iemand anders nog een goede winkel om ze via internet te printen?? Heb van de week trouwens een prachtig canvasdoek gezien gemaakt via herinerringenoplinnen.nl en is ook best goedkoop ( in verhouding met anderen dan he). Ik wil graag closeups van Bas op kleine vierkante canvas doeken maken voor in de keuken.

Ukkie, fijn dat je huis langzaam  op  orde begint te raken. Stuur  je  een keer foto's van je huisje op??  Ben erg benieuwd. Is trouwens wel lastig dus, afbouwen van de BV??
Of gaat het nu alweer wat beter??  Hoe lang staat er trouwens voor om dat af te bouwen?

Anoek, goed om te horen dat Bente het zo naar haar zin heeft op het kinderdagverblijf en het lijkt me als moeder heerlijk om te horen dat je meissie het zo goed doet daar..  

Bo/VS, iemand vroeg het hierboven  ook al volgens mij, maar weten jullie inderdaad het geslacht van de kleine of hebben jullie ervoor gekozen om dit een verrassing te laten zijn??

Patricia, hoe is het met je mannetje?? Gaat het alweer  wat beter, of heeft hij nog veel pijn??

Nou, hier alles  prima, Bas heeft vannacht bijna 6 uur doorgeslapen, van 22.00 tot 3.45. Ik heb geprobeerd om hem met even aanleggen weer terug in zijn bed te krijgen, maar dit pikte hij niet. Hij wilde een hele voeding. Vanochtend werd hij dan ook om 7.30 wakker. Ik heb eigenlijk het liefst dat hij om 6 uur komt. Straks moet hij er toch ook zo vroeg of nog vroeger uit. Maar ja, als hij om  een uur of 4  niet tevreden is met even aanleggen dan  voorlopig maar zo. Ik heb natuurlijk wat dit betreft helemaal niets te klagen hoor.....

Nou, tot snel,
Liefs Pippie  

document.write(friendlyDateTimeFromStr('
'));
Ukkie26, 27 jaar, 2 april bevallen van dochter Lise !!!

1 september (5 maand) 67,5 cm en 7925 gram!
27 oktober: volgende afspraak CB, arts.

- Anoek,  30 jaar,  14 april bevallen van dochter Benthe!!!  

15 augustus (4 mnd):  66,5 cm en 6830 gram!  Volgende afspraak CB:  10  okt (arts).  

Tara, 30 jaar, 25 juli bevallen van zoon Viggo, 3590 gram bij geboorte.

begin sept 5250 gram, 1e inenting 09-10.

- Vlinder, 1e kindje, Lars is geboren op  16 augustus 2008.

- Pippie, 26 jaar, 7 september bevallen van zoon Bas!!

- Twinkel3, 28 jaar,  9 september bevallen van dochter Iva!!  

- VS, 30 jaar, zwanger van 1e kindje, 25 december uitgerekend

- Patricia, zwanger van 2e kindje (dochter van 4 jaar) uitgerekend 27 januari.  
9 sept 10.50 uur VK en 13.50 uur 20 wk echo  

- Bo, zwanger van 1e kindje!

Terug
Bovenaan