Haai!
Heb even snel teruggelezen en inderdaad: wat hebben wij een onwijze mazzel met onze goede slapers! Lise sliep vanochtend tot 6 uur (toen maakte ik dr wakker voor een voeding) en daarna nog weer tot iets voor 9. Ik dus ook...heerlijk!
Anoek, fruit vindt ze helemaal geweldig. Ook hier maakt de smaak niet uit. Heb vanochtend zelf fruithap gemaakt: 1 banaan en 2 appels in de blender, en dat verdeeld over 3 porties (zeker wel 120 gram per portie denk ik). Nou, ze heeft de eerste helemal op hoor! Dus eigenlijk 1 stuk fruit...
De melk ging moeilijk. Ze vindt het gewoon (nog0 niet lekker, moet wennen aan de smaak denk ik. We hebben NUtrilon 2, hypoallergeen. Moet eerlijk bekennen dat ik het ook niet super vindt smaken . Nouja, ze zal er toch aan moeten wennen. Ze heeft net maar 50 cc gedronken en toen wilde ze echt niet meer. Ik ga haar niet dan alsnog BV geven...ze zijn zoooo slim (nu al), dus ze leert maar dat ze Å› morgens en 's avonds bij mij krijgt, en de rest uit de fles, poedermelk.
Ze drinkt nog 5 keer per dag, maar dus niet altijd even veel. Å› ochtends ook maar 1 kant en 's avonds laat ook maar 1 kant. Wil ook richting 4 voedingen gaan hoor. Deze week laten we haar wennen aan de poedermelk, volgende week groente erbij en dan wil ik de laatste voeding (11 uur 's avonds) vervroegen tot een uur of 9, en die van half 8 dan laten vallen. Dan zitten we op 4. 2 BV, 2 FV. Ben benieuwd of Lise dat ook goed vindt...als ze maar door blijft slapen .
Tara, heb op je verhaal gereageerd bij de meiden.
IK heb trouwens ook een voetenzak bij de MC hoor (aanbieding: samen voor 110 Euro) en gebruik 'm vaak. Gisteren ook, even naar het winkelcentrum in de regen (winkelcentrum is overdekt en ik was met de auto), hup, lise in de MC, voetenzak dichtritsen en klaar. Geen gedoe met jassen enzo. Heel makkelijk!
Tsja, de volgende autostoel...moeilijk. Lise zit in de MC met haar voeten over de rand (ze groeit zoooo hard) en haar hoofdje kan nog net. En ja, als ze met haar hoofd boven de rand uitkomt is 'ie niet veilig meer. Dus we moeten over een paar maandjes wel wat anders. Ben er nog niet uit hoor. Römer King hoor je erg goede verhalen over, maar zijn wel erg prijzig vergeleken met de MC-stoeltjes. Moet er nog maar eens goed over nadenken. Anoek, jij al een idee?
Lise kan trouwens steeds beter zitten. Ze zit echt al helemaal rechtop (eerst hing ze voorover) en ze corrigeert zichzelf ook als ze dreigt te vallen. Gaat natuurlijk niet altijd goed. Gisteren heeft ze wel 5 minuten zelf gezeten! Ben helemaal trots op mn kleine acrobaatje!
Als het hier wat meer af is, zal ik foto's maken en rondmailen...
Ik ga me op het huishouden storten (dat gaat helaas gewoon door, in de troep). Strijken, bah. Lises lakentjes enzo van de wieg moeten ff gestreken en in een vuilniszak...en natuurlijk de "gewone strijk"...
Meiden, tot later!
Liefs, Ukkie26