Hey meiden,
Ben ik ook even. Ben doodop... het is best pittig zo in mn eentje maar met die enorme verkoudheid erbij, is het erg vermoeiend moet ik eerlijk bekennen. Ik ga vanavond dan ook echt vroeg naar bed.
Ukkie, Lise zal denk ik vanzelf wel gaan drinken als ze honger heeft, denk je niet? Wel goed dat je niet toegeeft en als nog BV geeft. Ik denk ook dat die kleintjes nu al zo slim zijn. Af en toe kan ik er versteld van staan. Ben benieuwd hoe Lise de groente vindt. Heb nu al vaak gegeven en ook vaker dezelfde smaak maar ze vindt echt alles vies en eet een lepeltje of 10,meer niet. Fruit geen enkel probleem en met groente begint ze enthousiast tot ze door heeft dat het geen fruit is, ha ha!
Gebruik jij al 2? Dat is opvolgmelk toch? Ik wil over een week ook overstappen op 2 als Benthe 6 maanden is. Lise is morgen al 6 maanden hé? Die zwangerschapstest leek echt gisteren en nu is mn meisje alweer bijna een half jaar. Het cliche is zo waar dat ze groot zijn voor je het weet.
Ik heb nog geen idee welke stoel het bij ons gaat worden. denk zelf een MC, oog wil ook wat ;-) En dan die met die gordels die open blijven staan en stoel die kan kantelen in een slaapstand. Weet niet welke van de 2 het is...
Wauw, goed zeg dat Lise al zo lang alleen kan zitten!! Benthe kan het nog net zo lang maar gaat met de dag echt beter zitten. Ook zo leuk, ze maakt nu ook andere klanken en gaat klanken combineren. Zo schattig!
Ze ligt nu trouwens ook in bed te jengelen... even kijken of ze niet op haar buik ligt...
(ben ik weer... niet dus, wil gewoon niet slapen en knuffeltje lag nog beneden...)
Patricia,feestje nog leuk geweest? Fijn dat Lisa weer wat beter is.
Twinkel, heb je inbakeren al geprobeerd? Misschien dat Iva daar baadt bij heeft.
Super zeg, dat ze aan je borst gedronken heeft!! Wat moet dat een goed gevoel voor je geweest zijn.Ik vind je wel een echte doorzetter. Ik had het denk ik al opgegeven maar denk ik miss omdat BV echt mijn ding niet is.... Ben geloof ik wel de enige die zo denkt of niet?
Tara, prachtige foto's weer van je mannetje. Die met die lach vind ik zo lieefff!!
Vs, heerlijk je meubeltjes in huis? Ook al in elkaar gezet en op de juiste plek en ingeruimd? Hoe gaat het verder met je? Houd je het nog een beetje vol?
Ga nog ff bij de meiden kijken en dan mn bedje opzoeken.
Liefs