Wiebelmama's 3

Anoek,

slaap lekker!

Tsja, ik heb besloten direct maar met nutrilon 2 te beginnen. Die paar dagen zullen echt neit uitmaken (vind ik)...

Autostoel: het oog wil inderdaad ook wat, ik vind de Römer erg lelijk. Maarja...alles voor de kleine meid...

Met de openstaande gordels schijnt nogal wisselend te bevallen. De een is er lyrisch over de ander vindt het onhandig omdat hun ukkie zich tussen de gordels uitwurmt... Lise doet dat nu al in de MC. Wat dat betreft: misschien voor ons de MC met gordels die niet openstaan. Zal het prijsverschil eens opzoeken. Oja, volgens mij hebben bijna alle stoelen wel meerdere standen, dus ook wel een slaapstand...

Ik ga mn bedje in!

Tot morgen (lekker, zo'n bijna-heel-weekje-vrij. Morgen jouw laatste dagje voor deze week, Anoek).

Liefs, Ukkie26

Oh, MC Tobi heeft openstaande gordels en de priori niet. Op babyonline.nl zijn ze vaak in de aanbieding...heb ik de MC en de kinderstoel ook vandaan, goede ervaringen mee (snelle levertijd ook).

Ukkie26, 27 jaar, 2 april bevallen van dochter Lise !!!

1 september (5 maand) 67,5 cm en 7925 gram!
27 oktober: volgende afspraak CB, arts.

- Anoek,  30 jaar,  14 april bevallen van dochter Benthe!!!  

15 augustus (4 mnd):  66,5 cm en 6830 gram!  Volgende afspraak CB:  10  okt (arts).  

Tara, 30 jaar, 25 juli bevallen van zoon Viggo, 3590 gram bij geboorte.

begin sept 5250 gram, 1e inenting 09-10.

- Vlinder, 1e kindje, Lars is geboren op  16 augustus 2008.

- Pippie, 26 jaar, 7 september bevallen van zoon Bas!!

- Twinkel3, 28 jaar,  9 september bevallen van dochter Iva!!  

- VS, 30 jaar, zwanger van 1e kindje, 25 december uitgerekend

- Patricia, zwanger van 2e kindje (dochter van 4 jaar) uitgerekend 27 januari.  
9 sept 10.50 uur VK en 13.50 uur 20 wk echo  

- Bo, zwanger van 1e kindje!

He meiden,

Nou het is gelukt hoor met de babybanner. Ging nu in 1 keer, heb de vorige keer zo lang zitten klooien met de zwangerschapsbanner.

Patricia, heb je de verjaardag gisterenavond nog overleefd?? Wel fijn dat Lisa weer de deur uit kan.

Twinkel, fijn hier weer wat van je te horen. En fijn om te horen dat het met kleine stapjes weer wat beter met jullie gaat. Wat goed dat Iva zonder tepelhoedje aan de borst heeft gedronken bij  je. En heerlijk dat je hier zo van kunt genieten. Langzaamaan komt dat vertrouwen wel, ik denk dat je het niet te snel moet willen.   Hoe gaat het met je mannetje?

Tara, wat een prachtige foto's van je kleine man. En hoe wakker, en dat lachje. Daar smelt je toch van weg als moeder....

VS, ben benieuwd naar je meubeltjes. Stuur je foto's als alles op zijn plaats staat.

Anoek, nou, heel erg veel beterschap, kan me voorstellen dat het erg zwaar is alleen als je je ook niet erg lekker voelt. Hoop dat een avondje lekker vroeg onder de wol je goed heeft gedaan.

Ukkie, fijn dat de vloer in je hal er ook weer inligt. En verder succes met het leren kunstvoeding drinken van Lise. Wat kunnen die kleintjes dan al voorkeuren hebben zeg. Of zou het gewenning zijn aan smaak?? Maar ja, ze moeten nu toch langzaam andere dingen leren eten... Wat ik wel ergens las is dat je zeker een aantal (weet niet meer hoe vaak) nieuwe smaken moet aanbieden voordat je echt kunt zeggen dat een kindje het niet lust. Ze moeten ook de tijd krijgen aan wat nieuws te wennen.

Nou, ga nog even bij de meiden kijken.
Liefs Pippie

Ooooohhhh,

ik zit nu al echt met een knoop in mn maag. Zie er als een berg tegenop dat Lise morgen naar het KDV moet. Raar, maar waar.

Pff. Mama zijn is zo mooi, maar niet altijd makkelijk...

Liefs, een gespannen en verdrietige Ukkie26

Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, hier alles goed! Alles was rustig zoals het moest zijn! Een heel dun sliertje baarmoederslijmvlies en hele kleine eiblaasjes! Heb meteen in het ziekenhuis de eerste puregon gespoten en nu dinsdag weer heen. Ongeveer tien dagen spuiten, dus afwachten!! Voelde me meteen 10 kilo lichter, want ik vond het best wel spannend!!

Liefs Pink

Spannend Ukkie!!
Ik hoop dat je vannacht toch nog een beetje kunt slapen!!

Pink

Terug
Bovenaan