Wiebelmama's 3

Hallo!

Daar ben ik ook even! Weekend!!!! Joehoe! Morgen hopelijk beetje uitslapen.
Vroeg naar bed heeft me goed gedaan Pippie ;-) Was vanochtend en nu een stuk fitter gelukkig.

Pippie, leuk nu ook de banner van Bas erbij!

Ohhh Ukkie, ik weet hoe je jevoelt. Zo voelde ik me ook. Paar dagen voor Benthe moest voor de 1e keer, heb ik nog zitten huilen.... Maar toen ik Benthe vandaag ging ophalen en haar op een kleed zag liggen spelen met een andere kindje (nou ja spelen...hahaha), dan weet ik dat het goed is. Meid, het is moeilijk en morgen zal het ook niet makkelijk zijn om Lise achter te laten, maar het wordt makkelijker, echt. Denk maar aan je eerste werkdag! Sterkte morgen.

Benthe heeft vandaag weer heel slecht gedronken. Ik kan er de laatste dagen geen peil op trekken. Hopelijk drinkt ze straks wel goed, want ze heeft pas 400 cc gedronken.... en dat is wel weinig... gelukkig haar potje fruit leeggegeten!

Ze slaapt nu alweer een dik uur, dus ga haar maar wakker maken, anders is ze niet meer wakker te krijgen voor haar flesje. Hopelijk slaapt ze vannacht wel goed.
Misschien nog tot straks.

Liefs

Jaaaa Pink,

wat een goed nieuws! Fijn dat alles was zoals het moet zijn!

Anoek, Lise drinkt ook slecht hoor, de laatste dagen. Maarja...ze is (redelijk) vrolijk tussendoor...dus zal het wel goed zijn...Misschien een fase waar onze dames in zitten?

Meiden, ik ga naar mn bedje toe...laat morgen wel weten hoe het is/was.

Liefs, mij

Even een snel berichtje.

Pink helemaal super zeg dat het er goed uit ziet! Op naar de volgende stap!

Ik zal morgen weer wat uitgebreider posten...vandaag is het er niet van gekomen. Ik ben er wel pas later op de dag waarschijnlijk omdat we nacontrole hebben.

x-vlinder

Hallo,

Dit geloven jullie nooit. Mijn fiets is gewoon vanavond uit mijn tuin gestolen terwijl ik op de bank zat. Echt waar halen ze het lef vandaan. Ik heb niks gehoord of gezien helaas. Mijn honden sloegen wel aan, maar daar reageerde ik niet op, want die blaffen wel vaker als het donker is en er loopt iemand in het pad achter. Ik ben er helemaal kapot van. Ik kan echt niet zonder fiets. Heb wel ff zitten huilen hoor, waarom doen mensen zoiets nou. Snap dit echt niet waarom kunnen mensen niet van een ander zijn spullen afblijven. Vind het ook wel een eng idee dat er iemand in onze tuin is geweest terwijl ik gewoon op de bank zat. Heb gelijk alles op slot gedaan, voor het zelfde geld is het zo'n gek die ineens in je huiskamer staat ofzo. Ze moeten mij wel hebben gezien. Je kan s'avonds van binnen niet naar buiten kijken, maar wel andersom als het licht aanstaat.

Heb gelukkig een super lieve papa die nu op dit moment een andere fiets voor mij aan het halen is. Ik mocht op marktplaats een andere fiets uitzoeken en die is hij nu gelijk gaan halen. Wat een schat he?? Ik kan echt niet zonder fiets. Ik doe er alles mee, mijn boodschappen en mijn dochter naar school brengen.

Ben wel heel verdrietig want ja nu is ook mijn dochter de stoeltje weg. Dat is iets wat ik nog het ergste vind. Mijn buurman heeft een camera in zijn tuin hangen en die filmt ook een stuk van onze tuin. Morgen ff aan hem vragen of hij misschien kan kijken of hij wat gefilmd heeft. Wil toch wel weten wat voor soort mensen dit in hun hoofd halen!!

xxx

Goedemorgen!

Patricia, wat ontzettend shit zeg. De brutaliteit gewoon! Bij ons hebben ze een keer bierkratjes uit de tuin gehaald. MInder erg, maar ook dat snapte ik niet. Wie doet nu zo iets? Ga je nog aangifte doen?
Hoe is het verder met je?

Benthe heeft gisteravond wel haar fles leeggedronken en lekker de nacht wederom doorgeslapen? Zouden we de onrustige nachten weer voorbij zijn? Hoop het...
Vanochtend werd Benthe idd om 6 uur wakker voor de fles, maar daarvan heeft ze weer veel laten staan... daarna nog 1,5 uur geslapen tot 8 uur en om 8.30 opgestaan. nu zit ze op schoot, want niks is goed vanochtend. Ze wil met mama spelen... hoop dat het vanmiddag over is dan kan ik nog wat doen vandaag.

Tot later
Anoek

P.s. berichtje van Benthe:   wj                 c4rvbvnbbng v   xx  

Goedemorgen,

Dus weer lukker geslapen Anoek? Typisch dat ze de ene keer wel goed drinkt, en andere keer niet. Nou ja, komt vast wel weer goed. Komt je man al bijna weer thuis?

Patries, heb gereageerd bij de meiden. Balen hoor, en terecht dat je pissig bent!

Pippie, jij schreef laatst dat Bas 's nachts nog kwam en dat je hem 's ochtends liever wat vroeger wakker wil hebben. Niet te druk om maken, die nachtvoeding zal steeds later worden, en dan kom je vanzelf op de goeie tijd uit. Bij Viggo was het eerst ook tussen 3 en 4 later rond 5 uur, toen 6 uur en nu slaapt ie tot 8 uur. En je hebt nog wel even voordat je weer moet werken toch? Tegen die tijd slaapt ie vast al stuk langer.

Twinkel, fijn je hier af en toe weer te zien. Wel vervelend dat Iva na haar nachtvoeding niet wou slapen, was dat 1 keertje of heeft ze dat vaker? Wanner moet je voor het eerst naar het CB?

Vlinder, de knul van jou slaapt dus ook lekker door 's nachts. Lekker hè? Dan ben je overdag tenminste ook een beetje uitgerust. Ik heb zelf geen ervaring met de osteopaat, maar mn schoonzusje is er heen geweest ivm voorkeurshouding van hun dochter. Wel goeie resultaten, en ach..baat het niet het schaat ook niet! maar ik heb er wel veel goeie verhalen over  gehoord.  Huilt Bas overdag nogsteeds vrij veel? Misschien is inbakeren een idee, wil  ook nogwel eens helpen om makkeijker in slaap   te vallen.

Wij hebben de voetenzak van de MC gekocht, bij de babayplanet hadden ze de goeie kleur nog op voorraad. Wel handig hoor! Verder  een grotere puckababy gekocht, want deze wordt wel erg klein. Bij de nieuwe  zitten  ritsjes bij de armgaten, zodat je de armpjes erin en eruit kan doen. Op die manier kun je makkelijker afbouwen. En een nieuwe spiegelreflexcamera gekocht (nikon D60) dus het geld rolt weer lekker...

Maandag hebben we een dagje uit van het werk, franchise dag. Meestal wel heel leuk, maar ik weet nu echt niet wat ik aan moet! Ik pas niks wat in mn kast ligt, en heb  ook geen zin  om dure nieuwe kleren te kopen die straks niet meer passen. Ga straks maar even bij mn vriendin langs, misschien heeft zij nog iets  leuks in de kast.

liefs  Tara

Ps hoe is het gegaan ukkie?   Viel het uiteindelijk mee of tegen?    

Goedemorgen!

Nou, het viel me 100% mee hoor, om Lise weg te brengen. Moest wel een traantje laten maar nu voelt het eigenlijk al goed. Maf hoor...maar ben er wel blij om. Was gisteren een beetje bang dat ik de hele ochtend met een zwaar gevoel in mn buik op de bank zou hangen...gelukkig niet.

Patricia, wat onwijs balen dat je fiets is gestolen! En gewoon uit je eigen tuin! Wat een brutaliteit zeg! Kan me wel voorstellen dat je ervan baalt hoor. Hoop dat je snel een andere (goede) fiets hebt. En zeker aangifte doen hoor...je weet maar nooit.

Mijn fiets is ooit gestolen bij de supermarkt waar ik toen werkte en ik durf toch te zweren dat ik 'm een paar weken later zag rijden...een mama met 2 kindjes erop. Hij had precies hetzelfde "tikje" in het vorwiel als de mijne, zelfde snelbinders. En er zat een nieuw slot op...

Anoek, raar, dat Benthe zo weinig drinkt en dat ze daardoor wat humeurig is. Heeft Lise dus ook, maar bij haar komt het door de poedermelk. Als het morgen nog zo is ga ik gewone nutrilon ff testen (heb proefverpakkingen thuis), als ze die wel lust geef ik die...en dan maar hopen dat ze niet allergisch is...

Tara, lastig he, als je nog niet in je kleren van voor de zwangerschap past. Heb je niet ergens een stretchjurkje ofzo? Of een zw.broek met een mooie (iets lange?!) blouse erop ofzo? Succes met uitzoeken!

Nou, ik ga dingen doen die niet kunnen als Lise er is (heb nog geen idee wat...)

Tot later!

Liefs, een opgeluchte Ukkie26...

(nog 3 uurtjes...)

Anoek, jij hebt toch via internet (goed-gemerkt.nl) van die labeltjes besteld? Heb jij voor in de kleren (instrijk) of voor op de fles (plak) of beide? En bevallen ze goed? Ik moet ze voor Lise ook hebben namelijk, maar wilde eerst even weten of ze goed bevallen...

Terug
Bovenaan