Wiebelmama's 3

Hoi meiden,

Na 2 nachten met wat meer slaap voel ik me steeds meer de oude worden.
Iva komt 's nachts nog wel steeds, maar na 45 minuten kan ik haar ook weer terug leggen en blijft zij ook slapen (eventjes afkloppen natuurlijk, maar we zijn al blij met deze twee nachten).

Wat betreft de BV oefenen we zo nu en dan eventjes, maar het is net wat jij zegt Pippie, ik moet het ook niet te snel willen. Op de manier hoe we het nu doen blijft het voor ons allebei leuk en dat is natuurlijk het belangrijkste.

@Ukkie, ik heb die goed-gemerkt stickertjes voor op de flesjes en bakjes van Iva.
Ze bevallen mij goed hoor. Doordat de flesjes ook wel in de vaatwasser gaan zitten er wel iets bobbeltjes op, maar dit is niet lelijk ofzo. Hier zijn ze dus wel een succes.

Trouwens, ik krijg het maar niet voor elkaar met mijn banner.
Ik krijg de oude niet verwijderd.
Wil één van jullie het misschien eens proberen?

@Pink, super zeg dat het er allemaal zo goed uitziet tot nu toe.
Spannend hoor. Ik ga snel even naar de meiden om daar verder te lezen.

Voor alle andere dames, ik kom er niet aan toe om alle berichten te lezen en er op te reageren. In ieder geval veel groeten ook aan jullie en de tijd van lange berichten komt vast wel weer.

Liefs, Twinkel3

Hoi!!

Ukkie, fijn dat het meeviel. Je lijkt op mij, ha ha ha!! Sommige mama's hebben er echt veel moeite mee. IK ben blij dat ik er zo relaxed mee om kan gaan, is zowel voor Benthe als voor mij erg fijn. Hoe laat ga je Lise weer ophalen?
Benthe is denk ik niet humeurig van het weinig drinken, maar van de slaap. Heb op vrijdag altijd het idee dat ze moet bijtanken van 4 dg KDV, ha ha! Ze heeft nu een uurtje weer geslapen, is in bad geweest en heeft ook haar fles weer helemaal leeggedronken.
Ik denk dat het haar gewoon niet zo interesseert op het moment. Veel te druk met andere dingen, ha ha!
Ze is nu lekker aan het spelen op haar speelkleed. Ze doet nu ineens armen en benen in de lucht als ze op haar buik ligt en dan hard wiebelen met haar armpjes en benen. Ondertussen lacht ze van plezier en ik zit ook te lachen, ha ha. Ze moppert ook wel af en toe want dan wil ze weer iets wat ze nog niet kan, bijv terugrollen.

Twinkel, lekker dat Iva na de nachtvoeding weer lekker heeft geslapen. Zo gaat alles stapje voor stapje.

Ja, hier ook de plaklabels van goed-gemerkt, uiteraard de roze, hahaha! Net wat Twinkel zegt, ook hier een succes! Alleen idd door de vaatwasser wat bubbeltjes erop, maar niet storend of zo. Blijven goed leesbaar. Instrijklabels heb ik niet. Weet niet zo goed waar ik die voor moet gebruiken eerlijk gezegd...

Patricia, heb je je nieuwe fiets al? Lief van je papa hoor!

Tara, ach geld moet rollen toch, ha ha!!! Leuk hoor! Ben benieuwd naar je nieuwe foto's!

IK ga maar eens met die mopperkont naar boven. Wasje ophangen

X

Ukkie26, 27 jaar, 2 april bevallen van dochter Lise !!!

1 september (5 maand) 67,5 cm en 7925 gram!
27 oktober: volgende afspraak CB, arts.

- Anoek,  30 jaar,  14 april bevallen van dochter Benthe!!!  

15 augustus (4 mnd):  66,5 cm en 6830 gram!  Volgende afspraak CB:  10  okt (arts).  

Tara, 30 jaar, 25 juli bevallen van zoon Viggo, 3590 gram bij geboorte.

begin sept 5250 gram, 1e inenting 09-10.

- Vlinder, 1e kindje, Lars is geboren op  16 augustus 2008.

- Pippie, 26 jaar, 7 september bevallen van zoon Bas!!

- Twinkel3, 28 jaar,  9 september bevallen van dochter Iva!!  

- VS, 30 jaar, zwanger van 1e kindje, 25 december uitgerekend

- Patricia, zwanger van 2e kindje (dochter van 4 jaar) uitgerekend 27 januari.  
9 sept 10.50 uur VK en 13.50 uur 20 wk echo  

- Bo, zwanger van 1e kindje!

Twinkel, ik heb een banner voor Iva gemaakt. Ik weet alleen de tijd waarop ze geboren is niet.... Meen dat het bijna hetzelfde was de geboortetijd van Benthe (13.48), dus heb hem op 13.00 gezet. Geef de goede tijd maar door, dan pas ik het nog even aan!

Liefs

De baby van  Vs wordt een.....????

Mier: Meisje
Twinkel: Jongen
Anoek: Jongen
Ukkie: meisje
Bo: meisje

De baby van  Patricia wordt een.....????

Mier: Jongen
Twinkel: Meisje
Anoek: Jongen
Ukkie: jongen
Bo: jongen

De baby van  Bo wordt een.....????

Mier: Meisje
Twinkel: Meisje
Anoek: Meisje
Ukkie: jongen (ik ben eigenwijs)

quote: Anoek77 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('03-10-2008 12:43:22'));

Twinkel, ik heb een banner voor Iva gemaakt. Ik weet alleen de tijd waarop ze geboren is niet.... Meen dat het bijna hetzelfde was de geboortetijd van Benthe (13.48), dus heb hem op 13.00 gezet. Geef de goede tijd maar door, dan pas ik het nog even aan!

Liefs

Ik was de lijst van geslachtsvoorspelling aan het zoeken en toen kwam ik je berichtje tegen over de geboorte van Iva. Heb nu de goede tijd! Inderdaad bijna hetzelfde: 13.42!
Ik ga het aanpassen.

X

Ukkie26, 27 jaar, 2 april bevallen van dochter Lise !!!

1 september (5 maand) 67,5 cm en 7925 gram!
27 oktober: volgende afspraak CB, arts.

Anoek,  30 jaar,  14 april bevallen van dochter Benthe!!!  

15 augustus (4 mnd):  66,5 cm en 6830 gram!  Volgende afspraak CB:  10  okt (arts).  

Tara, 30 jaar, 25 juli bevallen van zoon Viggo, 3590 gram bij geboorte.

begin sept 5250 gram, 1e inenting 09-10.

Vlinder, 1e kindje, Lars is geboren op  16 augustus 2008.

Pippie, 26 jaar, 7 september bevallen van zoon Bas!!

Twinkel3, 28 jaar,  9 september bevallen van dochter Iva!!  

VS, 30 jaar, zwanger van 1e kindje, 25 december uitgerekend

Patricia, zwanger van 2e kindje (dochter van 4 jaar) uitgerekend 27 januari.  
9 sept 10.50 uur VK en 13.50 uur 20 wk echo  

Bo, zwanger van 1e kindje!

Superbedankt Anoek. Jij bent er dus blijkbaar toch wat handiger in.

Moet ook eerlijk zeggen dat ik me er niet echt lang de tijd voor heb gegund.

Iva is om 13.42 uur geboren en ik ben inmiddels 29 jaar.

Lief van je dat je voor ons een banner hebt gemaakt.

Nu nog snel even wat te eten maken, de wijkverpleegkundige komt nl. zo.

Liefs, Twinkel3

Terug
Bovenaan