Wiebelmama's 3

De baby van  Vs wordt een.....????

Mier: Meisje
Twinkel: Jongen
Anoek: Jongen
Ukkie: meisje
Bo: meisje
Vlinder: Jongen
Pippie: Meisje

De baby van  Patricia wordt een.....????

Mier: Jongen
Twinkel: Meisje
Anoek: Jongen
Ukkie: jongen
Bo: jongen
Vlinder:  Tja,  dat is nu niet moeilijk meer JONGEN!
Pippie: Het blijft een gokje, maar ik denk ook een jochie!

De baby van  Bo wordt een.....????

Mier: Meisje
Twinkel: Meisje
Anoek: Meisje
Ukkie: jongen (ik ben eigenwijs)
Vlinder: Jongen
Pippie: Jongen

Bij Bo en VS zijn we het niet echt eensgezind he??

Ik heb het volgens mij al eens gevraagd, maar Bo en VS weten jullie het geslacht van jullie beebje trouwens???

Hallo!!

Pippie, lekker toch dat Bas zijn wakkere momenten heeft? Zo lang hij daarnaast goed slaapt en drinkt, is het toch prima? Benthe was ook al snel veel wakker, maar nu slaapt ze ten opzichte van een leeftijdsgenoot op KDV juist weer veel, ha ha!

Heel herkenbaar hoor, dat je het moeilijk vindt om Bas bij je ouders achter te laten. Breng je Bas naar hen of komen zij naar jou? De eerste keer dat wij weggingen met zn 2tjes zijn mn ouders bij ons thuis komen oppassen. We hebben toen veel over Benthe gepraat, ha ha en waren eerder thuis dan de bedoeling was, hihi... Toch was het fijn om ook eens weer met zn 2tjes te zijn, maar ook fijn om weer thuis te komen. Tweede keer ging het al makkelijker en denk dat ik nu- nu Benthe naar het KDV- er een stuk minder moeite mee zal hebben. Al moet ik aan uit logeren gaan niet denken hoor.
Hoe gaan jullie het straks doen als je weer gaat werken?

Hier weer een onrustige nacht. Benthe is van 4-5 wakker geweest. Klaarwakker en aan het spelen. Fijn dat ze dan niet huilt, maar lig er toch wakker van. Om 6.15 kwam ze voor de fles. Was natuurlijk te verwachten want gisteren heeft ze overdag echt veel geslapen. Hopelijk gaat het vandaag beter. Gisteren heeft ze trouwens wel goed gedronken en vandaag gaat het tot nu toe ook goed!!
Vanochtend heeft ze voor het eerst liga (1e stap,eigenlijk om te verkruimelen maar ook prima zo te eten, heb geproefd hahaha) gehad. Ze zat helemaal onder, maar lekker vond ze het wel. Ze heeft lekker zitten sabbelen! Ook drinken van fruitsap zelf uit de fles lukt al aardig. Stond vanochtend er zelfs van te kijken dat ze snapt dat ze de fles omhoog moet doen zodat er wat uitkomt! Echt een genot om naar te kijken!
Vanochtend tijdens ons ontbijt Benthe lekker erbij gezet in haar kinderstoel. Echt zo gezellig dan! Ze vindt het brood ook wel interessant, maar daar is het echt nog wat te vroeg voor. Lap veel aan mn laars, maar met gluten e.d. wacht ik toch maar even.

Wat staat er vandaag bij jullie op de planning? Wij moeten nog boodschappen doen en moet nog even naar de Boerenbond om spullen voor dekonijnen te halen en nog een lampje want de koplamp van mn auto is kapot.... Niet handig nu ik s ochtends al in het donker wegga....

Denk dat ik vandaag wel weer ff tijd heb op wat foto op de laptop te zetten, dus zal dan ook weer eens nieuwe sturen.

Liefs

Hoi Meiden,

Sorry hoor maar ik heb echt ff geen tijd en power voor het forum. Kom na het weekend wel weer ff lekker op mijn gemak tikken en reageren. Ben gezellig met mijn dochter samen aan het genieten van ons meiden weekend. We hebben erg veel op het programma staan. Straks komt ook mijn vriendin nog ff op de koffie. Lekker druk weekendje hierzo!! Maar wel erg leuk!!

Liefs xxx

@Pippie, Wat een schatje jullie Bas.

Haai!

Ben ik ook nog even vandaag!

Pippie, wat een mooi mannetje is Bas zeg! Fijn da thet goed gaat. En ach, dan is 'ie toch veel wakker? Ze geven zelf wel aan wanneer ze moe zijn hoor, die kleintjes... en het wisselt snel (zoals Anoek ook al zei), de ene keer slapen ze in verhouding weinig, de andere keer veel....

Zijn jullie nu vanavond uit eten (geweest?!) en hoe was het om Bas bij anderen te laten? Ik dacht dat ik het heeeeel moeilijk zou vinden Lise bij (toen) mn ouders te laten, maar het viel me alles mee. Ook het KDV viel (achteraf gezegd) mee.

Anoek, vervelend dat Benthe 's nachts vaak wakker is. Lise was vanochtend om half 6 wakker, keihard krijsen. Ik erheen, verschoond, maar ze werd niet rustig. Had ze toch een honger joh...arm ding.

FV gaat trouwens steeds beter. Vanmiddag 60 BV en 120 FV gedaan, ze dronk er 140 van ofzo (niet slecht voor haar doen)...

We zijn vandaag nog naar de bouwmarkt geweest: lampen gekocht. En we moeten de tegels voor in de keuken nog uitzoeken...best lastig.

Nou, ik ga nog eventjes bij de meiden kijken en dan richting bed: ben moe.

Morgenmiddag lekker 2 uur sporten in een mega-grote-hal! Nu al zin in (en een beetje moe bij het idee ).

Liefs, Ukkie26

Oja, we hebben Lise vandaag in de kinderstoel haar fruit gegeven: zooo schattig, ze wil dan zo graag een hapje dat ze naar voren gaat als de lepel in de buurt komt. Gevolg: banaan in dr neus...haha.

Ik denk dat we deze week met groente beginnen 's avonds (ben benieuwd) en als ze 7 maand is met brood ofzo.... kan ze aan alles rustig wennen.

Pfoe, wat gaat het toch hard...*zucht*

Terug
Bovenaan