Hey meiden,
Twinkel, jeeee... wat knap zeg. Heb geloof ik al eerder egzegd dat ik er echt bewondering voor heb dat je zo doorzet. Fijn dat de lactatiekundige je zo goed heeft kunnen helpen. Succes en ik hoop dat het steeds een beetje beter zal gaan!
Hoe ging het vanmiddag? Nog eventjes alleen weggeweest?
Vlinder, een opluchting denk ik ook dat het idd spanningen blijken te zijn? Heb wel gehoord dat je een totaal ander kind hebt als de behandeling aanslaat. Hoe is het de rest van de middag gegaan? Huilen of juist niet? Hoop dat Lars er snel baat bij heeft. wanneer heb je de volgende afspraak?
Ukkie... ohhh ook bij jou loopt het allemaal even niet zo soepel met je meisje... Hier gaat het slapen best goed de laatste dagen (even afkloppen, ha ha), maar ze blijft mopperig en snel uitgekeken op hetgeen ze aan het doen is. Ook op KDV vandaag. Eten en drinken doet ze gelukkig nu wel prima. Vanavond maakte ze het helemaalmooi. Ze zat in de wipper en mn man en ik stonden in de keuken te praten. Ze heeft echt zitten gillen om aandacht, niet huilen maar gillen. Ikmoet dan stiekem wel lachen hoor, maar ja... opvoeden begint nu al, dus gezicht in de plooi. Gisteravond ook al zo'n test. Mevrouw zat in de kinderstoel samen met ons aan tafel en zat met haar speen op de tafel te slaan (die van glas is). Dat mag natuurlijk niet, maar nee zeggen helpt niet... zo grappig ze keek eerst beteuterd en gaat vervolgens vrolijk verder, ha ha! Probeer je gezicht maar in de plooi te houden!
Denk trouwens dat ik er wel uit ben met de autostoel Ukkie! Wordt denk ik de MC Tobi en voor in mijn autootje (die dingen zitten echt een stuk vaster en kan je niet even van auto wisselen) een "overjarige" Tobi of Priori. Scheelt een hoop centjes ;-)
Is Lise vandaag naar KDV geweest of was je man thuis?
Tara, hoe was het vandaag? Leuk geweest? Hoe is het met Viggo gegaan bij de oppas?
Ik zal straks nog even foto's mailen!
Liefs