Wiebelmama's 3

Even snel nog een berichtje!

Pippie, mooi foto's hoor! Heerlijk he zo'n klein uk!

Ukkie, las net ook je bericht bij de meiden. Erg grappig wat een overeenkomsten, ook hier veel zeuren en echt rode wangen (zo rood dat ik steeds aan haar hoofdje voelde of ze geen koorts had, ha ha)... ook ik krijg sinds vandaag het idee dat het toch tandjes zijn. Het zeurderige huilen is ook nieuw... Alhoewel het ook nog steeds een ontwikkelsprongetje zijn, want elke dag kan ze wel weer iets nieuws of iets beter.

En lachen he in de kinderstoel. Benthe denkt ook dat ze naar de lepel toe moet komen en dan beland het fruit idd op haar neus of op haar wang, ha ha!!
NOg een tip trouwens voor de groente... Kreeg ik van KDV toen ik vertelde dat het met de groente niet zo wilde lukken; olvarit bruine bonen met appeltjes. Is de eerste groente waar ze geen vies gezicht bij trekt en haar mondje open doet voor een volgende hap!!

NU tijd voor mn bedje! Morgenvroeg zwemmen... (hoop ik...)

Trusten en liefs

Hee meiden,

Twinkel fijn dat het langzaam aan weer wat beter met je gaat en dat borstvoeding ook steeds beter lukt. Heb je nog wat geleerd van de lactatiekundige gister?

Vlinde succes bij de osteopaat, ik hoop dat het zal helpen.

Tara veel plezier morgen met je uitje! Ben je er al uit wat je aan gaat trekken?

Ukkie gelukkig dat het mee viel op het kdv en de voeding gaat ook steeds beter!

Anoek nog lekker wezen zwemmen vandaag?

Pippie wat een leuke foto's! en fijn dat Bas het zo goed doet!

Vs wat leuk dat de meubeltjes er zijn! Stuur  je als het klaar  is wel foto's?

Patrica heb je een leuk meiden weekend gehad?

Wij weten wat het wordt, maar zeggen tegen iedereen dat we het niet willen weten... dan krijg je ook niet zo dat je op verprekingen moet letten.
Ik heb nog een vraagje voor alle mama's wat voor maat kleding hadden jullie in het begin voor jullie kindjes en wanneer moest je over naar een andere maat?
Was zelf best een grote baby (me man ook)  en paste na een week al niet meer in maatje 56  Ben nu natuurlijk af en toe wat kleertjes aan het kopen, maar vind moeilijk met de maat enzo. Zou het zonde vinden als de helft van de kleertjes nooit aan kan omdat het al te klein is.

Liefs bo

Baaahhhhh... het komt hier echt al de hele dag met bakken (en hele grote) uit de lucht vallen... met als gevolg dat toen we om 10.15 bij het zwembad aankwamen, er een enorme rij stond. Zelfs buiten stond de rij nog. We zijn maar omgedraaid en misschien maar goed ook... want het is weer zo'n dag...  Benthe jammert de hele dag, niks is goed en ze wil de hele tijd beziggehouden worden. Als ze op schoot zit, is het ook weer niet goed. Ja wildeen gekke spelletjes dan schattert ze het uit... Dit is best vermoeiend en ik weet ook niet zo goed wat ik er mee aan moet. Weet dat het een fase is en wemoeten er maar gewoon door heen, maar een mopperend kind wat anders zo gezellig is is niet zo leuk.... Gelukkig werd het aan het einde van de middag wel beter!
Drinken en eten gaat overigens wel super, ze eet als een bouwvakker zeg! Ook het groente hapje voor het eerst een half potje, hoera! Ik heb inzowel de fruithap als de groentehap wat liga verkruimeld. Nou dat ging er prima in! Eten in de kinderstoel gaat ook een stuk beter. Er gaat bijna niks meer naast het mondje! Wat hebben ze dat toch allemaal snel door zeg!

Bo, ha ha... jullie net als wij. Wij wisten het ook, maar hielden ook iedereen voor dat we het niet wilde weten. Voelde me er soms best lullig over omdat het weleens voelde als glashard liegen.Gelukkig begreep iedereen het naderhand wel. Bij een eventuele 2e gaat die vlieger niet meer op!
Het schiet bij jou nu ook al op hé? Zijn jullie al aan het kamertje begonnen?

En hoe is het verder met iedereen? Had verwacht dat het hier wel druk zou zijn, met dat slechte weer, maar nee....

Patricia, is je mannetje alweer thuis? hoe is het bevallen zomet zn 2tjes? Voor jou voor het eerst en voor mij heel normaal, gek is dat hé?

Ukkie, nog wat geklust vandaag? Is het wel weer voor, ha ha!

Morgen weer werken. Heb er wel weer zin in. Heb sollicitanten morgen... heb dara niet zo'n zin, is niet mn favoriete bezigheid, ha ha!
Vandaag weinig gedaan, beetje relaxen, ha ha! En hoofdstuk 1 van mn studie gedaan, hoera!!

Noumisschien tot straks als het wat drukker is, want er valt niet veel te reageren nu, hihi!

Liefs

Haai!

Ben ik weer! Echt een lekker dagje gehad (niet geklust trouwens)...

Lekker gesport van 3 tot 5, ben echt helemaal op nu en voel de spierpijn nu al komen...en dinsdag weer sporten...dat wordt wat .

Ah Bo, dus jullie weten het geslacht vand e kleine...leuk hoor! Wat betreft je vraag over kleertjes: ik had 50 en 56 voor Lise, geen 62 ofzo. Zij was een normale baby (50 cm en 7 pond) en heeft de eerste 2 maanden toch echt wel in 50 en 56 gezeten. Wij hadden 3 setjes 50, 3 56. Je kunt natuurlijk altijd een 62 halen (dan heb je het maar). Let op hoor, dat je niet teveel koopt. Je krijgt zoooo veel kleertjes als kraamcadeautjes (wij wel in ieder geval)...

Wel handig vind ik (nog steeds) luierpakjes met lange mouwen: lekker warm, ook een dun truitje kan ze dan nu nog aan. In het begin zijn die pakjes handig die niet over het hoofd meoten (Hennes heeft ze in gestreept blauw-wit, roze-wit, geel-wit of groen-wit), HEMA in badstof (ook lekker warm)...

Verder hier weinig spannende dingen te melden.

Anoek, balen dat het zo druk was bij het zwembad. Ook balen dat Benthe zeur-dagen heeft. Hier ook een zeurbaby hoor. Rode wangen, geen koorts, wel constant met speeltjes of vinger in dr mond...denk dus toch echt aan tandjes. En misschien ook wel een grote sprong richting het zitten...

Ik ga nog eventjes internetten en dan lekker op zoek naar Joseph kijken (en luisteren). Misschien tot later!

Liefs, Ukkie26

hoi,

Hier ook heeeel veeel regen...
Heb lekker uitgeslapen, viggo ook! Die hebben we om 09.30 maar eens uit bed geplukt. Voel me wel verwend met een kind wat zo goed slaapt.

Kleding issue is opgelost. Ik heb een nieuw topje gekocht en doe mn zwangerscapspijkerbroek (net over de knie) met buine laarzen aan. Morgen hele dag weg dus misschien morgenavons laatnog even hier. Voggo gaat voor het eerst naar de oppas. Best een beetje spannend, maar ik me maak me dr niet druk om ofzo. Komt vast wel goed.

Bo, leuk dat jullie het geslacht weten! Lekker gericht kleertjes shoppen. Viggo heeft 2 mnd, maat 50 en 56 aangehad en zit nu sinds een weekje in maat 62. Hijj was ook 7 pond, en ong 52 cm.

Ukkie, jij vroeg laatst hoe ik afgebouwd had met BV. Ik ben in 1 keer gestopt dus kan je niet helpen. Sorry. Mn vriendin geeft nogsteeds BV en heeft er nu 2 voedingen af. Zij is eerst met 1 voeding gestopt en een paar dagen later mt de volgende. Je hebt dan een paar dagen last van stuwing, maar je moet niet teveel spanning eraf kolven, want dan wordt de productei niet minder.

liefs Tara

liefs Tara

Haai!

Pffff, wat een nacht. Lise zit duidelijk even wat minder in haar vel. Gisteravond om kwart over 10: huilen. Laten liggen, ze viel weer in slaap. Om 11 uur gevoed, ze was om 2 uur, half 4 en 5 uur wakker: zal wel pijn hebben gehad van dr tandjes. Gelukkig viel ze vanzelf binnen een paar minuten weer in slaap, maar vermoeiend is het wel...gaap.

Ik ga gauw mn tandjes poetsen en op naar werk: hoop dat er leuke dingen op het programma staan anders kon het maar zo eens een heeeeel zwaar dagje worden.

Liefs Ukkie26

Ukkie...jij bent er vroeg bij!

Ben net al even bij de wiebelmeiden geweest: Ik plak het hier even want ik krijg zo bezoek.

Hoe is het hier met iedereen?

Sorry dat ik niet veel van me heb laten horen in het weekend. Het kwam er even echt niet van zullen we maar zeggen .

Maar dat ga ik deze week weer helemaal goedmaken hoor!

Hebben jullie allemaal een leuk weekend gehad?
Jammer van het slechte weer natuurlijk maar goed het weer kun je niet veranderen helaas.

Vanmiddag naar de osteopaat...ben benieuwd! Ik laat jullie het nog wel weten hoe het was.

x-vlinder

Hey,

Ukkie soms  een slechte nacht hoort er ook bij  hoop dat je de dag een beetje   goed doorkomt!
Tja probeer idd niet te veel kleertjes te kopen, maar dat is wel moeilijk hoor er is zo veeeeel leuks...

Tara heb je een leuke dag gehad vandaag? en ging het goed met Viggo bij de oppas?
Lekker dat Viggo zo goed slaapt.

Anoek ja ik voel me soms ook wel lullig hoor als mensen vragen of we het willen weten, begin meestal maar snel over iets anders. Ben ook wel blij hoor dat mensen denken dat we het niet weten, anders moet je zo opletten met wat je zegt en ik zou me zo verspreken haha.

Ben vandaag lekker vrij en me man ook gezellig!
Gaan zo even de stad in, moeten nog een paar dingetjes hebben. Verder gaan we nog bezig met het kamertje, leuk! en het huishouden, minder.

Liefs bo

Terug
Bovenaan