Wiebelmama's 3

Hoi Meiden,

Zo daar ben ik ook weer. Ik ben wat minder op de laptop, want ben s'avonds super moe en mijn gezin moet ook aandacht, hahaha.

Ons meiden weekend is super goed bevallen. We hebben lekker saampjes appeltaart gebakken en gekokereld. Lisa is gek op koken (Ik niet) heeft ze van de vader. Zaterdag zijn we de hele dag binnen geweest en hebben we samen in hara kamer zitten spelen en een filmpje gekeken. Ze mocht s'avond opblijven, we hebben samen naar million dollars wedding gekeken. Om kwart over 9 viel ze in slaap. Het hele weekend heeft ze uitgeslapen, heerlijk. Ook wanneer ze om 8uur naar bed ging werd ze de andere dag laat wakker. We waren steeds pas rond half 10 uit bed. Zondag zijn we naar Ballorig geweest. Dat is een indoor speelparadijs met ballenbakken enzo. Ze heeft daar de hele middag gespeels. s'Avonds kwam onverwachts mijn vriend naar huis. Hij zou eigenlijk maandag pas komen, maar ze zijn een dag eerder naar huis gegaan. Het was super slecht weer en ze hadden geen zin meer. Hij heeft het wel erg leuk gehad!! Volgend jaar gaan ze weer alleen dan een ander park, want het huisje was crisses.

Vandaag naar de VK geweest. Ik krijg tot mijn ergenis elke keer een andere VK. Dat doen ze zodat ik iedereen ken. Vind het zelf erg vervelend. Vandaag had ik een super jong ding. Vind ik toch nooit fijn, minder ervaring. Het hartje hebben we amper gehoord, zosnel was ze klaar. Niet leuk dus!! Ook vond ze mijn buk te groot en krijg ik misschien een extra groeiecho. Maak me er niet  druk om want bij Lisa groeide mijn buik nog sneller en kwam er ook een humpedumpie uit. Ze is ook de enige die mijn buik groot vind!! Oja ik moet ook een lunchtest gaan doen om te kijken of ik suiker heb. Morgen moet ik om 11uur in het ziekenhuis zijn en dan moet ik bloedprikken en dan om 12.15 na de lunch moet ik weer bloedprikken en dan om half 2 de laatste keer. Vind het helemaal niet leuk, want ik hou niet van bloedprikken. Zit morgen dus de halve dag in het ziekenhuis, bah bah bah!! Voor de rest was alles goed. De steken in mijn buik met lopen geven aan dat ik het rustiger moet doen. Dus we moeten een tandje terug.

Ja super lief van mijn papa dat ik een andere fiets heb gekregen. Hoe die fiets dat weet ik niet. Ga straks voor het eerst erop fietsen. Moet zo naar de dokter voor mijn tunnel syndroom. Hopelijk kan hij me helpen, want ik lig nu elke nacht wakker vanaf 4 uur tot een uur of 7. Ben dus op de dag gesloopt!!

Liefs xxx

Ooooo Anoek. VA te TB is bij mij bekend (haha). Is hier 12 km verderop. Alhoewel wij er alleen het kamertje gekocht hebben. Ben toch meer fan van de grote  Prenatal in DB. Is hier ook ongeveer 12 km verderop maar dan de andere kant op. Ik weet volgens mij helemaal niet waar jij woont behalve in Brabant!

Onze knul is weer 400 gr aangekomen in 3 weken tijd en 1,5 cm gegroeid!

Hij lijkt vandaag al iets meer tevreden verder maar ik weet ook niet of dat zo echt is hoor. Het doorslapen is hij in ieder geval weer afgeleerd...dat is weer wennen zeg! Het is alweer 2 nachten bingo! Maar goed alles hebben we ervoor over natuurlijk en je hoort mij echt niet klagen!

x-vlinder

He Patricia.

Zie dat jij ondertussen ook gepost hebt. Gezellig!
Jammer dat je niet zo tevreden bent over de VK. Ik vond het wel fijn alle vk gezien te hebben. Je weet maar nooit wie je bij de bevalling uiteindelijk hebt dan is het wel fijn iedereen gezien te hebben. Hoeveel zijn er in jullie praktijk?

Hoop dat je fiets goed gaat bevallen!
Veel fietsplezier...

x-vlinder

Weet eigenlijk niet hoeveel verloskundige precies ik geloof 4of 5. Ik ben alleen niet echt tevreden met de gene die ik vandaag had. De andere vond ik allemaal super. Die namen echt de tijd. Vind het juist zo leuk om het hartje te horen. Baal dus echt dat het vandaag niet ging zoals ik wilde, maar ja hopelijk heb ik de volgende keer een ander.

Nou ga straks toch niet mijn fiets uitproberen, word morgen pas. Mijn vriend is alweer thuis en gaat mee naar de dokter.

Lisa is vandaag voor het eerst aan het overblijven op school. Zal mijn benieuwen hoe ze het vind!!

Twinkel, Vind het echt knap van je dat je zo doorzet met de BV!! Hopleijk gaat het snel beter en drinkt Iva super goed met de BV!!

Liefs xxx

Met verstelbare hoofdsteun. Voldoet aan de nieuwe Europese veiligheidsnorm ECE 44/03 van januari 2006.
nog 45 stuks op voorraad 65.00 euro
15-36 kilo

Anoek zag deze net op de webwinkel van de Hema!

En deze:

Inclusief gordelhoesje en zittingverkleiner. Met lig- en zitstand. Voldoet aan de nieuwe Europese veiligheidsnorm ECE 44/03 van januari 2006.
nog 28 stuks op voorraad 85.00 euro
0-18 kilo

He meiden,

Nou Twinkel, net als de andere meiden zeggen, je bent echt een doorzetter hoor wat betreft de bv. Knap!! Enne Vlinder, ik vind kolven en dan flessen ook al aardig doorzetten hoor. Ik moet nu nog een keertje of 3 kolven deze week, omdat we van het weekend weg gaan, maar kan er niet de rust of het goede tijdstip voor vinden!! Ik wil ook alweer zoveel en overal naartoe. Ik geloof dat ik maar weer eens een beetje gas terug moet nemen.

Patricia, fijn dat je genoten hebt van je meidenweekend. En erg veel succes vandaag in het ziekenhuis.

Euuhh, ik weet even niet meer op wie ik nog wilde reageren.

Hier gaat alles prima. Bas lijkt 's nachts wat langere tussenpauzes te gaan maken..... Wij wachten af. Vannacht van 22.30 tot 3.45, jippie. Ben benieuwd.

Ik ga zo maar eens even op internet surfen voor een mobiel, want heb het idee dat ons mannetje zich overdag soms verveeld. Welke hebben jullie en bevalt ie??

Liefs Pippie

Terug
Bovenaan