Wiebelmama's 3

Hoi Pippie.

Wij hebben gewoon een mobiel van de Hema. Ik vind hem prima en hij staat leuk bij ons boxkleed. Ik wilde eerst eigenlijk die ene met muziekjes van Mozart maar vond hem heel druk qua kleuren etc. en hij was ook heel duur. Ik heb dan liever straks een speelkleed met muziekjes e.d. Kunnen ze lekker ontdekken en spelen!

Ik vind het kolven geen probleem en ik vind ook dat ik een stuk flexibeler ben. Zometeen moet ik weg dus net afgekolfd en flesje mee voor als hij wakker wordt en honger krijgt. Hoef ik niet te wachten tot ik hem gevoed heb. Voeden ergens anders vind ik nl niks!

x-vlinder

Haai!

Wat is het hier gezellig geweest vandaag! Leuk, leuk. Lekker even bijlezen!

Ik heb een half dagje gewerkt: van 8 tot 1. Lise moest weer wennen op het KDV, heb haar om 3 uur opgehaald. Ze is erg lief geweest en sliep toen ik haar kwam halen. Alleen...ze heeft maar 1 fles gedronken, ze wilde om half 11 echt niet. Nouja...dan maar niet hoor. Ze werd er niet zeurderig van ofzo, dus ze zal wel geen honger gehad hebben.

Ben blij dat mn meisje het zo goed doet hoor! En ze probeert te kruipen: duwt zich met de armpjes omhoog en beentjes wurmt ze (zo goed en kwaad als het gaat) onder haar kont. Dat lukt nog niet helemaal, maar het begin is er zeker!

Vannacht heeft ze beter geslapen: ze werd vanochtend om half 6 huilend wakker. Heb haar maar gevoed (ze moet toch om 6 uur) en weer in bed gedaan, ik ben lekker vroeg naar mn werk gegaan.

Patricia, ik had ook (bijna) elke keer een andere VK, en hier was er ook 1 waar ik het minder goed mee kon vinden. Ach, dat heb je volgens mij altijd. Bij de bevalling had het me echt niet uitgemaakt hoor, of zij erbij was: als iemand me maar zou helpen die kleine eruit te krijgen!

Vlinder, jij hebt lekker autostoeltjes-onderzoek gedaan voor Anoek en mij! Handig hoor. Ik denk dat ik toch voor de MC Priori ga: 99 Euro bij babydump voor een nieuwe (volgens mij niet eens overjarig model)...goedkoper heb ik ze niet gezien...

Ziet er (ongeveer) zo uit:

(yeah, het werkt).

Twinkel, ik vind het ook knap hoor, dat je de BV volhoudt!

Vlinder, fijn dat Lars zo goed groeit! Ik hoop echt trouwens dat de osteopaat (schrijf je dat zo, of moet er ergens een "h" tussen?!) helpt hoor! Zoooo zielig als die ukkies zo moeten huilen!

Pippie, wij hebben nooit een mobiel voor Lise gehad, kan je op dat punt niet helpen.

Anoek, lekker gewerkt? De week zit er alweer half op! Wat gaat het toch hard! Volgende week is jullie (kleine?) meid alweer een half jaar...tijd vliegt!

Bo, als het kamertje af is houd ik me aanbevolen voor foto's hoor!

VS, met jou ook alles goed? Heb je het niet te druk (met werken enzo?)

We hebben Lise gisteren voor het eerst groente gegeven: vond ze nix aan. En ik moet eerlijk zeggen: getver, wat vond ik het vies! Worteltjes van Olvarit (uit de blije doos geloof ik), vond het niet te eten.
Heb net dus een bloemkooltje gekocht, ik maak zelf wel wat...Ukkie, de keukenprinses.

Ik ga snel even wat schoonmaken, vanavond weer sporten (heb nog spierpijn van zondag...dat wordt wat). Tot later vanavond/morgen!

Liefs, Ukkie26

He meiden,

ik weet niet hoe jullie het doen hoor. Mama/zwanger zijn, werken, sociaal etc en dan ook nog het forum. Buiten het werk om hou ik weinig energie over voor andere dingen. Maar het gaat verder wel allemaal goed.

vs

Hoi,
Ik houd het vanavond voor mijn doen ook kort (denk ik, ha ha), want ben moe en heb hoofdpijn... blehh.

Ukkie fijn dat het zo goed gaat met Lise op KDV. Is echt een geruststelling hé?
Hoe was het voor jou? Ook alweer iets makkelijker?
Benthe probeert ook de knietjes onder haar kontje te krijgen. Echt lachen, gaat er een kontje de lucht in, maar meer dan dat is het nog niet, hihi!
Vlinder en Ukkie, bedankt voor de research! Ik denk dat het voor ons de MC Tobi en de MC Priori (voor mijn auto) wordt. Wrs ook een neutrale kleur. Deze autostoel kan ze voorlopig wel even mee vooruit.

Pippie, wij hebben 2mobieles...de eerste hadden we voor het ledikantje gekocht, maar die bleek niet te passen en we hadden de doos al weggegooid dus die hebben we toen op de box gehangen. Voor het ledikant hebben we een mobiel van Tiny Love met mozart en bach muziekjes. Duur ding idd, maar geloof het of niet, de enige die we konden vinden die op ons ledikantje paste.Die hebben we vrij snel boven bedje weggehaald ivm te veel prikkels. Later hebben we hem op de box gemaakt. Tot Benthe aan de mobiel ging hangen en het ding bijna sloopte, ha ha. Daarna die 1e opgehangen, want die beertjes hingen hoger, maar uiteindelijk hing het ding mij in de weg en Benthe was er niet echt mee bezig. In het begin heeft ze veel "gespeeld" met de boxspiraal van Woezel en Pip. Eerst kijken, toen slaan en later grijpen. Ideaal! Maar geen muziek, ha ha! Mobiel is ons op zich goed bevallen maar van korte duur zeg maar. Muziekdoosje hangt nog wel aan de box.

Patricia, ook ik had 4 vk's en vond 1tje niet leuk. Houd je toch. Eentje vond ik echt super en had mazzel want zij was ook bij mn bevalling. Je hebt het gewoon niet voor het zeggen helaas. Succes morgen in het ziekenhuis. Laat je weten hoe het was?

Vlinder, ik ben ook grote fan van de grote Prenatal, maar dan in EHV, net als de Babydump daar! Bij V.A. ben ik nog nooit geweest, maar krijg er reclame van. Normaal werk ik daar in de buurt (zelfde plaats), dus als we daar weer terug zijn wil ik na het werk eens gaan kijken! Weet ook niet waar jij woont, maar krijg een beetje een idee. Ik denk zelfs dat wij van alle meiden het dichtsbij elkaar wonen. Ik mail je wel ff welke plaats!

Nou meiden, ik ga eens wat zoeken voor mn hoofdpijn en vroeg mn bedje in.

Liefs Anoek

Stom zeg... gaf aan dat data niet klopt of iets met HTML, dus maar via tekst-editor geplakt. Was nog wel zo slim om ff mn tekst te kopieren ;-)

X

Zo, ik ben dr ook weer!

Gister leuke dag gehad en Viggo ook. Hij deed het super bij de oppas, toen we hem wegbrachten ging ie daar gelijk in de box en lachen! Hij heeft zich prima gedragen! Hij was trouwens bij de oma van zn nichtje ( de moeder van mn schoonzusje) Zn nichtje was daar ook, dus ze hebben samen in de box gespeeld (nouja...spelen;))

Wij moesten naar Putten, en hadden 's achtends diverse sprekers en 's middags een puzzelrit in oude eendjes (2cv-tjes) en oude dafjes. Was heel erg gezellig met zn vieren in een eendje. 's Avonds nog buffet en gala ( er was galakleding/kappers/visgisten)maar  we gingen 's avonds wel weer redelijk optijd weg, want we moesten nog 1,5 uur rijden en we moesten de kleintjes om 23.00 weer ophalen. Maar wel een  geslaagd dagje. Ik vond het trouwens niet  moeilijk om Viggo weg te  brengen en heb hem ook niet gemist. Ik was natuurlijk wel blij om hem 's avonds weer te zien!  

Vandaag voor het eerst de hele dag gewerkt. Dat ging ook goed hoor. Ik kom alweer aardig in het ritme. Heb soms alleen te weinig vrije tijd...ach komt straks wel weer. Vanavond toen ik thuiskwam heb ik wel heeeeel lang met viggo geknuffeld, want 2 dagen je kindje bijna niet zien is wel veel hoor! Morgenochtend nog even werken en dan 's middags vrij...jippie!

Ik ga morgenavond trouwens voor het eerst weer sporten,fitness! Ik moest echt wat aan mn lijf gaan doen, want ik voel me doodongelukkig met al mn kilo's.  

liefs Tara    

Hallo,

Klinkt gezellig Tara!

Vs, als ik straks weer ga werken heb ik vast en zeker ook weer minder tijd om het forum bij te houden hoor.

Anoek, je hebt mail terug. EHV is ook gaaf en vergelijkbaar met DB ik ben er ook wel eens geweest in combi met Ikea.

Ukkie, tja ik was toch een het rondsurfen en nogal fan van de Hema maar echt research...valt wel mee hoor. Ik dacht dat de MC autostoelen duurder waren.

x-vlinder

Terug
Bovenaan