Hoi,
Ben ik ook weer even. Mn mannetje komt zo thuis. Is later dan verwacht en we gaan zo lekker samen Benthe wakker maken.
Ukkie, Lise verkouden? Zielig hé? Wen er maar vast aan, want Benthe is sinds ze naar het KDV gaat om de haverklap verkouden

Zal bij Lise wel net zo gaan. Ach, hebben ze de weerstand al opgebouwd voor ze naar de kleuterschool gaan.
Wat schattig dat Lise op naar knietjes slaapt. Moet er vast schattig uitzien!
Dus bloemkoolging redelijk. Hier gaan de bruine bonen met appeltjes er super goed in. Van t weekend maar weer eens iets anders proberen.
Straks dus 4 dagen werken net als ik. Soms vind ik het prima te doen en soms vind ik het zwaar. Met name als mn man er niet is, is het best pittig. Maar goed, het is een keuze en ik vind mn baan echt heel leuk en kan niet minder werken, dus ja.... misschien wel iets soortgelijks in de buurt, dat zou fijn zijn. Maar eerst mn opleiding doen en dan zijn de kansen iets beter. Hoe is het nu bij jou op het werk?
Pippie, jaaaa je hebt het helemaal goed. Dan wonen wij denk ik toch dichter bij elkaar dan Vlinder en ik. Grappig hoor.Barbo's goed vertegenwoordigt hier
Twinkel, meid het is je vergeven hoor!
Patricia, hoop voor je dat de uitslagen straks goed zijn.
Tara, fijn dat het een leuke dag is geweest. En heerlijk dat je lekker hebt kunnen "genieten" zonder al te veel Viggo te moeten missen. Ik ben net zo hoor. Op mn werk gaat de knop om. Behalve als het niet lekker gaat, maar dan bel ik ff naar het KDV.
Dus werken begin je nu wel meer uit te breiden. Hoeveel uur wil je totaal gaan werken?
Vrijdag mag ik weer naar het CB. Ben echt zo benieuwd hoeveel Benthe nu weegt. Ik heb echt geen idee en laatste x was met 4 maanden en we zijn inmiddels alweer bijna 2 maanden verder dan.
Vandaag heeft Benthe maar 2,5 uur geslapen op het KDV.... echt een heel stukminder dan normaal. Thuis was ze weltotallos, dus meteen nara bedje... zometeen nog even lekker kroelen en flesje geven. Ook hier lijkt de mopperperiode minder te worden. Althans volgens KDV... we zullen het vrijdag zien. Nog 1 dagje en alweer weekend!
Nou ga nog ff snel naar de meiden en dan zal mn mannetje wel thuis zijn.
Liefs