He meiden,
Anoek, volgens mij woon ik ook erg dicht bij jou in de buurt hoor, alleen zit er een riviertje tussen. Als ik me goed herrinner waar jij woont, dan ben ik in jouw stadje geboren en heb ik daar op school gezeten, midden in de stad bij meneer T.Brandsma (heet nu geloof ik anders) op de HAVO. Is van ons een minuutje of 20 rijden, pontje erbij gerekend.
Vlinder, ik heb ook aan de mobiel van de HEMA zitten denken, maar die past niet op onze box. Ik vind de Fisher Price Rainforest Kiekeboe een erg leuke mobiel, maar eigenlijk onbetaalbaar als je hem vergelijkt met de hema mobiel.
Ukkie, is het nog gelukt met de bloemkool? Ik wil straks denk ik ook wel verse groentes maken voor onze vent, maar ik ben dus echt geen keukenprinses en ik vind het ook zo niet leuk koken.
Twinkel, ik snap het helemaal hoor dat je het lastig vind ook nog tijd te vinden voor het forum. De voedingen gaan bij mij steeds sneller, maar ben ook nog de hele dag druk met vanalles en nog wat. Jij moet dan nog eens extra veel aandacht besteden aan de voedingen, dus dan kan ik me voorstellen dat er nog maar weinig tijd overblijft voor andere dingen, voel je daar maar niet schuldig over, hoor!!.
Hier gaat alles prima, Bas heeft vannacht van 23.00 tot 5.00 geslapen. Moest eerst 3x op de wekker kijken of het echt zo was. Even afkloppen, maar het zou heerlijk zijn als onze man dat vannacht weer bedenkt.
Had ik trouwens al verteld dat hij maandag weer is gewogen en weer 350 gram is aan gekomen. Zijn wangen hangen nu echt...
Tot snel,
Liefs Pippie