Wiebelmama's 3

Hey meiden,

Ben ik ook weer even. Hebben wederom computer/ internet-problemen gehad gisteren. Weer hetzelfde virus, denk dat ie toch niet goed verwijderd was. Heb gisteren herstelprogramma uitgevoerd en vandaag opnieuw internet geïnstalleerd. Het lijkt erop dat er misschien toch een link is met hotmail... krijg dan een pop-up (ondanks onze pop-upblokkering) en die is met 1 sec weer weg... Een trojanvirus krijg je als je iets download.. Heb het vermoeden dat dat "achter de schermen" gebeurd is via die pop-up, maar ja... zeker weten doe ik het niet. Dus ga voor de zekerheid een nieuw emailadres aanmaken, dus mijn huidige hotmailaccount zal ik vanaf heden niet meer gebruik. Ik stuur jullie een mail met mn nieuwe adres!

Twinkel, wat fijn dat je weer terug mag onder controle bij de VK. Je kan dus nog steeds thuis bevallen! Natuurlijk helemaal een geruststellend idee dat alles nu goed is. Je gaat je denk ik toch wel een beetje zorgen maken. Grappig dat jullie uk zo op jullie man reageert! Bij Benthe was het juist andersom, zij werd rustig als mn man tegen mn buik praatte!

Tara, de spulletjes van Lief! zijn zo leuk hé?!! Wij hebben alleen geen winkel dichtbij.
Ik moet binnenkort toch weer voor Benthe shoppen nu ze bijna uit maatje 62 is gegroeid.... wat een straf hé?! Heb je de wijkverpleegkundige nog gebeld ivm Forte-voeding?

Benthe maakt ook echt weer een flinke ontwikkeling door. Sinds een week is ze heel druk met allerlei klanken uitproberen en "praten"! Ze schreeuwt het soms echt uit van de pret! Gisteren had ze ook ineens haar teentjes in haar mond!! Ze vouwt zich dan helemaal dubbel, het is geen gezicht, ha ha!!!
Fruithapje gaat nu erg goed. Ze krijgt een half potje per dag en ze vindt het nu lekker! Poepen kan ze nu ook beter, dus dat is wel een plus, ha ha!!

Vandaag genieten van de "laatste" dag met zn 3tjes. Morgen moeten we allebei werken en gaat Benthe voor het eerst naar het KDV. Ik heb gemengde gevoelens hoor. Hoop zo dat ik het droog houd.... Ach ik weet dat ze het daar fijn zal hebben en dat ze lief voor haar zijn! Maar zal zeker wennen worden, voor ons allemaal en we moeten een nieuw ritme vinden, maar dat zal met een week wel lukken denk ik!

Nou ga maar eens een nieuw emailadres aanmaken!

Liefs

Goedemiddag!

Twinkel, wat fijn dat je weer terug naar de VK mag! Nu mag je toch lekker thuisbvallen. Hopelijk hoef je niet lang meer te wachten.

Anoek, ik heb de wv niet meer gebeld, ik ga komende week wel even naar het inloopspreekuur. Ben ook wel nieuwsgierig of hij alweer gegroeid is :)

Sinds een paar dagen slaapt Viggo nu tot 05.00 ipv 04.00, hopelijk blijft dit zo en wordt het steeds iets langer. In het begin vond ik de nachtvoedingen helemaal niet erg, maar ik verlang nu toch wel weer es naar een nachtje echt doorslapen. Hoewel wij  eigenlijk helemaal geen klagen hebben hoor, de laatste  fles is omstreeks 22.00, dan om 05.00 en 's morgen s om 09.00.

We gaan meestal elke dag wel even wandelen, vaak even naar de supermarkt (10 min. lopen) maar van de week  ben ik ook al een keer lopend naar het centrum geweest, dit was toch best pittig: een half uur heen, en een half uur terug. Normaal prima  te doen, maar mn conditie is nog niet weer helemaal op peil. Maar het is wel goed voor de kilo's... er moeten er toch  zeker nog 12 af!

Wij hebben trouwens ook geen lief! winkel in de buurt, maar wel een speelgoed winkeltje die lief! verkoopt. Ze hebben hoofdzakelijk kleertjes, maar ze kunnen  alles bestellen.

liefs Tara  

Hallo,

Anoek, bedenk me net dat Benthe morgen voor het eerst een hele dag naar de KDV gaat, en wil je nog even succes wensen. Gelukkig ging het vorige week goed, dus jullie meisje heeft het daar vast helemaal naar dr zin!

Truste...
Tara

Even snel (ga zo werken),

Anoek, succes vandaag met werken en KDV. Het komt goed hoor!

Over Lief!: ze hebben ook een internetsite (maar dat wisten jullie vast al): www.liefwinkel.nl.

Twinkel, fijn te horen dat je terugverwezen bent naar de VK.

Nou, ik ga me haasten! Tot later (vanavond/morgen!).

Liefs, Ukkie26

Hallo,

Daar ben ik ook weer. Ik heb echt een super leuk en gezellig weekend gehad. Mijn moeder de verjaardag was helemaal top. Het was heel erg druk!! Gelukkig hadden we goed weer. Het feest begon om 2uur s'middags en was om half 4 s'nachts afgelopen. Ik was helemaal kapot en had echt last van mijn rug. Lisa heeft het ook erg naar haar zin gehad en de hele dag gedanst. Mijn moeder is heel erg verwend en heeft een hoop gehad.
Vandaag ff opruimen en wassen en boodschapen doen. Heb vandaag nog ff nodig om bij te komen van het weekend, hahaha

Reageer later op jullie berichtjes
Liefs xxx

Hoi meiden,

Hoe is het met jullie?
Hier is alles goed hoor. Het regent alleen buiten, maar goed... dan wordt het ook niet zo warm binnen.

@Patrica, gefeliciteerd met de verjaardag van je moeder.
Jonge moeder heb jij nog zeg, die van mij wordt al bijna zestig.
Leuk dat ze zo genoten heeft van haar verjaardagsfeest.

@Anoek, irritant hè, zo'n virus. Wij hebben het ook een keer gehad.
Ik vind het toch altijd een beetje eng die virussen. Ik zal zo je nieuwe hotmailaccount even toevoegen.
Hoe is het vandaag gegaan bij het KDV?
Ging het met Benthe goed? En met jou?

@Ukkie, werk ze vandaag!

@Tara, wel lekker dat Viggo al weer wat langer slaapt, maar het zou idd ideaal zijn wanneer het nog wat later wordt.
Ik zat me net te bedenken dat we dan zo'n beetje tegen dezelfde tijd op zijn 's nachts. Ik slaap ook al twee weken niet echt meer door. Vaak wordt ik rond 4 uur wakker tot een uurtje of 6 en daarna slaap ik wel weer tot ongeveer 9 uur.
Dus, als je een keer door wilt slapen... ik ben toch op .

@Pink, raar hè dat je nu ineens weer de pil moet slikken. Het is idd voor het goede doel, maar je dubbele gevoelens kan ik me wel voorstellen. Het is nu dus echt ICSI.
Ik hoop zo voor jullie dat de eerste keer direct raak is.
Heel veel succes met alles meid!

Liefs, Twinkel3

He meiden,

Anouk, hoe is het gegaan op het KDV vandaag met Benthe??

Twinkel, fijn dat je weer terugverwezen bent naar de verloskundige.  Hoe voel je je nu? Mijn schoonzus is vorige week ook al doorverwezen naar het ziekenhuis met een hoge bloeddruk, ook geen eiwitten in de urine, en mag ook weer terug naar de vk. Wel rustig aan doen hebben ze gezegd. In ieder geval fijn dat je nog steeds thuis kunt bevallen. Nog eventjes he. Kunnen jullie je ook nog moeilijk voorstellen dat je misschien over een week al een kleintje in huis hebt, waar je dag en nacht voor zorgt en wat dan het mooiste is wat je ooit is overkomen. Ik kan me nog heel moeilijk voorstellen dat dat korte termijn staat te gebeuren, maar het is echt zo!!

Pink, jeetje ja, raar hoor, weer aan de pil. En ja, nu is het echt begonnen.
Begrijp dat het allemaal erg dubbel is. Succes ermee.

Vlinder, ik heb je gemaild. Hou je taai hoor.

Patricia, fijn dat je zo'n leuk weekend hebt gehad en eigenlijk vooral je moeder dan!

Hier ook een goed weekend achter de rug. Vrijgezellenfeest was top zaterdag en heb het tot het eind volgehouden. Voelde me echt goed. Ook zondag een erg leuke dag gehad. Heb gisteravond alleen wel op de bank liggen slapen hoor. Maar goed al met al een geslaagd weekend. Vrijdag zijn de enveloppen gekomen van de geboortekaartjes, dus ik denk dat ik die vanavond maar eens ga schrijven, en dan is echt alles klaar. Heb vandaag ook al een voorraadje beschuit gehaald en van elke kleur muisjes 1 pakje. Kunnen we vast vooruit als het op zondag geboren wordt. Op zondag?, misschien wel aankomende zondag! Ik heb er zo'n zin in!!

Meiden, tot snel,

Pippie

Hey meiden,

Nou eerste dagje zit erop!! En het is me echt zo erg meegevallen!Werken had ik natuurlijk al gedaan, dus dat was niet nieuw. Wel lekker dat ik nu ook echt iets op kan pakken!
Vanochtend om 7 uur Benthe naar het KDV gebracht. Had het idee dat ze wel in de gaten had dat er iets ging gebeuren; vannacht 3x wakker geworden en lekker luid aan het spelen.... grrrrr .... en vanochtend slecht gedronken. Ze voelt natuurlijk haarfijn mijn stemming aan. Ik heb haar daar in bed gelegd, spulletjes weggelegd en gegaan.... lijkt snel maar heb er 10 min over gedaan, ha ha. Tranen stonden in mn ogen en moest toch echt even een paar keer goed slikken.Eenmaal buiten en in de auto heb ik de knop omgezet en dat ging goed. s Middags even gebeld om te horen hoe het ging en het ging prima. Mn man heeft haar opgehaald en het schriftje meegenomen, zodat ik ook kon lezen wat de leidsters geschreven hadden. Benthe heeft goed geslapen, best goed gedronken, lekker gespeeld en rondgekeken. Ze vonden dat ze al zo goed zichzelf kon vermaken. Ook was ze de hele dag erg vrolijk geweest, eigenlijk zoals we haar kennen. Kortom, Benthe heeft een hele goede eerste dag gehad. Ben benieuwd hoe het vannacht zal gaan na al die indrukken. We zullen zien!

Pippie, ja meid, moeilijk om voor te stellen hé? Het kan nu ook niet lang meer duren!

Twinkel, goede dag gehad vandaag?

Vlinder, hoop dat het goed met je gaat. Denk aan je.

Ukkie, ook weer lekker gewerkt?

Patricia, mooi dat je moeder het leuk vond. Wij hebben dit weekend feest omdat mn schoonmoeder 50 wordt!

Ga nu even bankhangen, want ben best moe...Misschien tot straks of anders tot morgen.

Liefs

Terug
Bovenaan