Wiebelmama's 3

Goedemiddag Meiden,

Vandaag een binnendagje voor mij. Heb gister met mijn domme hoofd al mijn kleren in de was gegooid. Heb nu dus helaas niets om aan te trekken wat lekker zit. Alles is nog nat of vochtig, heb ik weer, hahaha. Ga dus doorom maar binnen een beetje keuvelen.

Vannacht redelijk goed geslapen. Werd wel om het uur wakker ofzo van mijn arm (tunnelsyndroom) Van de week ervoor bij de dokter geweest en nu moet ik een afspraak maken bij de neroloog. Waarschijnlijk kan die ook niets doen voor me maar voor de zekerheid toch maar ff langs. Als het meezit is het na de bevalling weer over. Mag het hopen want die slapenlozen nachten breken me een beetje op.

Lisa heeft bij mijn schoonouders geslapen en zijn nu aan het shoppen met zijn 2tjes. Ben benieuwd met wat ze allemaal thuis komt, hahaha. Lisa is weer erg verkouden en hoest ook weer erg. Gister heeft ze overgegeven omdat ze zo missleijk werd van het hoesten, daarna heeft ze gelukkig goed geslapen en was ze vanmorgen weer haar zelf. Hoop niet dat ze weer ziek gaat wordne, maar met dit weer weet je het maar nooit.

Lag daarnet ff in het zonnetje op mijn bed met Junior te spelen. Hij reageert op aanrakingen op mijn buik. Ik duwde een beetje op mijn buik en kreeg een schopje terug. Mijn buik ging omhoog, echt gaaf om te zien.

Net trouwens ook mijn baas gebeld en ga een dinsdag van 9 tot 4 werken en een woensdag van 9 tot half 6. Ben benieuwd hoe het gaat, is natuurlijk erg lang geleden. Heb er wel erg veel zin in. Kom ik ook weer is onder de mensen, hahaha. Ga ook niet meer werken hoor, gewoon rustig aan en ongeveer 2 of 3 dagen per week. Ligt maar net aan mijn vriend zijn rooster en aan de oma's. Als ik bijvoorbeeld geen oppas kan regelen werk ik van 9 tot 3 uur. Zodat ik Lisa zelf naar school kan brengen en uit school kan halen. Wil niet dat Lisa er last van heb en wil er wel voor haar zijn als je begrijpt wat ik bedoel.Zal best wel weer ff wennen zijn voor haar dat mama weer gaat werken, maar goed dat went ook wel weer. Na de bevalling weet ik nog niet of ik blijf werken en wanneer ik dan weer ga werken, maar daar kom ik wel uit met mijn baas denk ik. Hij is niet zo moeilijk en heeft zelf ook een kindje van net 1jaar. Mijn werkzaamheden worden kassa draaien en een beetje uitpakken van pantoffels ofzo. Ook als er afgeprijst moet worden is dat nu mijn taak. De vracht en vullen van de schoenen hoef ik niet te doen. Ga dus licht werk doen!! Laat jullie wel weten dinsdag hoe mijn 1ste dag na mnd geweest is!!

Liefs xxx

He meiden!

Nou, de koppijn begint hier langzaamaan weg te gaan...pff. was lang geleden dat ik er zo'n last van had (gelukkig maar).

Patricia, lekker slim hoor, al je kleren in de was....hihi, Ach, dan maar een dagje lekker binnen dingetjes doen... Wel vervelend dat je last hebt van het tunnelsyndroom, hopen dat het na de bevalling weer over is.

Vlinder, ik ben nog steeds niet ongesteld geworden sinds de bevalling (JEEJ!), ik verwacht alleen dat het nu binnenkort wel gaat komen omdat ik nog maar 2 voedingen op een dag geef...

Verder weinig te melden. Mn mannetje heeft zojuist voor het eerst het gras gemaaid in onze nieuwe tuin: het stond onwijs hoog! Maar het is gemaaid...

Ik ga ook ff wat nuttigs doen (hij is nog bezig buiten en dan MOET ik ook gewoon iets doen...kan niet stilzitten als iemand anders hard aan het werk is).

Tot later!

Liefs, Ukkie26

Hallo!

Vlinder, ik ben nogsteeds niet ongi geweest, inmiddels al 9 weken met BV gestopt. Nouja, zal wel weer komen. Op zich mis ik het natuurlijk niet, maar het is wel fijn om te zien dat alles weer werkt. Had gister wel veel slijm, dus misschien over 2 week ?!?
Gek hè? Dat je nogsteeds op dat soort dingen let.

Het zijslapen van Viggo gaat met moeite. Hij wil niet in de zijslaper. Hij werd heeeeel boos gisteravond. Uiteindelijk toch maar gewoon op zn rug gelegd, en toen ie sliep alsnog op zn zij gedraaid met rolletje erachter. Durf dit alleen 's nachts niet.

liefs Tara

He meiden,

daar was ik ook weer. Ik heb de hele week zeer slecht geslapen en daar kan ik niet zo goed tegen. Maar goed, het is een goede voorbereiding voor als de baby er straks is!

Ukkie: jij kan ook niet stil zitten zeg. Mama zijn, werken, huishouden, verhuizen, sociaal leven, en dan ook nog foto's inplakken. Denk je wel aan je rust vooral nu je erge hoofdpijn hebt?

Patricia: haha, al je kleren in de was....ik zie het mezelf ook doen hoor! Fijn trouwens dat je het zo makkelijk kan regelen dat je weer een aantal dagen gaat werken.

Anoek: Goed zeg dat het met Benthe zo goed gaat. Het wordt echt al een hele meid zeg! Ik heb er overigens erg veel bewondering voor hoe je het allemaal doet met het combineren van werk/prive en dan nog een man die zeer regelmatig lang weg is. Het komt dan allemaal op jou neer.

Pippie: veel plezier met je avondje uit. En Bas begint dus al te lachen. Als ik zo de verhalen hoor is dat een van de momenten dat je als mama helemaal smelt.

Tara: balen zeg dat Viggo een plat hoofdje heeft. Maar je bent er gelukkig vroeg bij zodat erger verholpen kan worden. Nu even afwachten of Viggo wil meewerken natuurlijk.

Bo: het begint ook op te schieten bij jou. Jammer dat je ook zo moe bent en geen energie voor 10 hebt.

Twinkel: Iva doet het goed zeg. dat moet vast en zeker een goede geruststelling zijn dat het met voeden allemaal goed verloopt en een bevestiging dat je het goed doet. En als ze meer tijd neemt tussen voedingen door, dan heb jij inderdaad ook iets meer tijd voor jezelf.

Vlinder: fijn dat je nu weet dat Lars spanningen in zijn schedel heeft en dat er wat aan gedaan kan worden. Hopelijk heeft de osteopaat heel snel effect.

Hier gaat het allemaal wel ok. Ik ben moe en heb wat kwaaltjes  maar dat hoort er allemaal bij, alhoewel ik het af en toe ook wel eens zat ben. De uk beweegt veel, maar  speelt ook regelmatig verstoppertje als er andere mensen in de buurt zijn want dan is hij/zij stil.
Hij/zij want we weten niet wat het gaat worden. We wilde het in eerste instantie wel weten maar niet tegen andere mensen vertellen. We hebben het toen met de 20-weken echo op een briefje laten schrijven, wat we na ons NL tripje zouden openen (anders veel te groot risico dat we het zouden verklappen). Maar dat briefje zit nu nog steeds in een gesloten envelope en we hebben geen behoefte om het te openen.
Het kamertje begint op te schieten. De meubels zitten in elkaar. We moeten nu alleen nog gaan schuiven om te kijken wat de beste indeling is. Daarna volgen er foto's.

groetjes
vs

Hallo meiden!

Even snel want mn schoonouders zijn net weg en ik ben bekaf. Is wel leuk geweest hoor daar niet van.

Vs, herkenbaar hoor dat je het weleens zat bent. Voel je je niet schuldig hoor!
Dank je wel voor je compliment! Tja... het is ook niet anders, maar het is soms best wel zwaar, maar met zo'n kleine moet je gewoon door.

Patricia, gelukkig dat je geen suiker hebt. Wel vervelend dat je last hebt van het tunnelsyndroom. Is het niks wat het kan verlichten?

Vlinder (en Tara) ik werd pas 11 weken na de bevalling voor het eerst ongesteld. Had verwacht dat ik echt enorm zou vloeien maar het was eigenlijk redelijk normaal. Daarna ben ik aan de pil gegaan (maand later overgestapt op nuva-ring). IK wilde dat mn lichaam mn cyclus weer op gang zou brengen voor ik aan de pil zou gaan. Dat gaf me wel een gerust gevoel dat mn cyclus het weer deed, zeg maar. Ik vond het best lang duren en stond al bijna op het punt de ha eens te bellen, maar toen kwam het toch....

Batterij van de laptop is bijna leeg, dus ga nog ff snel mn mail checken.

Tot morgen en weltrusten alvast.

Xx

Goedemiddag,

Nog niemand geweest hier?!? Ik ben er alleen even snel. We krijgen straks visite (ben woensdag jarig, maar het vier het nu al)  Vanmogen dus hele huis opgeruimd en schoongemaakt met zn tweetjes.

Viggo wil dus echt niet in de zijslaper. Wel balen hoor. Oefeningen gaan wel goed.

liefs Tara

Hallo,

Tara je bent tot nu toe de enige die hier vandaag is geweest.
Iedereen is natuurlijk van het weekend aan het genieten.

Ik heb weer foto's mieden...te schattig voor woorden. Ik zal ze wel mailen naar jullie.

Hoe is het verder met iedereen?

Hier is het heerlijk genieten van het leventje als mama. Ik voel me ook echt  helemaal mama. Het is zo vertederend zo'n klein ventje...heerlijk! Ik kan er uren naar kijken en hem wel duizend kusjes op een dag geven (haha).

x-vlinder

Terug
Bovenaan