Wiebelmama's 3

hmmmm...ik kén deze aflevering van Greys Anatomy al...dan maar zappen  naar ANTM!

Hallo,

Ukkie voel je je alweer wat beter. Vervelend zeg dat je toch weer hoofdpijn hebt.

Hier alles goed. Lars slaapt en er komt zo visite. Ga eerst nog even stofzuigen zometeen. Hopelijk blijft het droog dan kan ik vanmiddag nog even wandelen.

Hoe is het met de andere meiden?

x-vlinder

Haai!

Nou nee...het gaat hier nog niet beter. Ik baal er enorm van. En ik heb nog eens goed nagedacht en denk dat het werk er wel mede een oorzaak van is...ik ga helemaal niet meer met plezier naar mn werk. Over 2 weekjes hebben we 2 weken vakantie en daarna kijk ik het nog 2 maanden aan (tot het eind van het jaar). Als het zo blijft als het nu is overweeg ik stevig wat anders te gaan doen. Misschien bij dezelfde baas hoor... Zal het er ook weer (voor de 3e keer in een paar maanden) met mn teamleider over hebben...

Baal er echt van: ik vond mn werk altijd onwijs leuk totdat ik vorig jaar promotie kreeg en naar een andere afdeling moest...sindsdien voelt het als een verplichting in plaats van "leuk".

Vlinder, hier schijnt het zonnetje volop! Lise is naar het KDV (kon ik lekker slapen) en ik ga haar vanmiddag zeker lopend ophalen! Is wel een kwartiertje, maar met dit weer is dat heerlijk! En ik moet er ook eventjes uit hoor, de hele dag binnen krijg ik alleen maar meer koppijn van...

Ik ga maar eens ontbijten (jaja, ben net wakker).

Liefs, Ukkie26

Hallo!

Hoe is het hier? Rustig geweest vandaag...

Vlinder, nog lekker wezen wandelen?

Ukkie, voel je je vandaag weer wat beter?
Die meiden van ons... het is wat hé? IK had niet verwacht dat ze nu al zo'n handenbindertje zou worden. Vanavond wederom schreeuwen tijdens ons eten. maar kon haar ook niks geven om van te proeven, totaal nog niet geschikt. En daarnaast had ze al gegeten. Heb jij nou ook dat je soms zó trots op je meisje bent omdat ze al veel dingen kan en zo vlot is en aan de andere kant beetje verdrietig dat het baby er nu nog sneller vanaf gaat??? Merk trouwens wel dat er behoorlijk wat temperament in Benthe zit, ze kan soms zo driftig zijn.... of zou dat baby eigen zijn?

Hier weinig te melden; heb gewerkt. Wel vroeg begonnen (7 uur) dus ook lekker vroeg thuis. Zo even lekker douchen, Benthe in badje (nou ja gootsteen... hihi heb trouwens geweldig badring gezien, zal zo wel plaatje plaatsen, als het lukt dan...) en voor de rest weinig... dus wellicht tot straks.

Liefs

Wil graag een badzitje/ ring omdat ik zo vaak alleen ben en samen gaan is nog geen optie. Vraag me alleen af of die dingen wel handig zijn met wassen en zo...??? Iemand ooit iets over gehoord?

X

Hoi Meiden,

Ben ik ook ff snel. Vandaag voor het eerst wezen werken. Ben echt kapot. Het was wel erg leuk en gezellig, maar vooral vermoeiend. Vanavond vroeg naar bed en morgen nog een dagje werken.

Ik ga lekker douche en bankhangen en vanavond vroeg naar bed. Kom van de week wek ff langer posten.

Liefs xxx

He meiden,

ff snel vanaf het werk.

Anoek en Ukkie, jullie meiden krijgen dus al een erg eigen willetje. Heb je een vermoeden van wie ze het hebben ;)

Ukkie, vervelend dat je niet meer met zoveel plezier naar je werk gaat. Groot gelijk dat je het nog even aan wilt kijken maar ook andere opties gaat zoeken. Succes.

Patricia, je eerste dag zit er alweer op. Leuk maar vermoeiend dus. Hopelijk kom je snel in een ritme en wordt het minder inspannend.

Tja slecht slapen..... ik moet er ondertussen zo'n 4 keer uit om naar de wc te gaan. Het lijkt soms wel dat mijn blaas vol begint te lopen vanaf het moment dat ik in bed lig. En daarnaast begint de kleine met gymnastiek oefeningen zodra ik wil gaan slapen, erg gezellig natuurlijk maar niet zo bevoordelijk voor mijn nachtrust.  

groetjes
vs

Hoi!

Vs, herkenbaar hoor. Ik moest er ook vaak uit om te plassen. Wel blijven drinken hé? Op het laatste had ik weleens een nacht dat ik er elk uur uit moest.

Ukkie, Benthe heeft het buikslapen nu ook ontdekt, ha ha! Laat je Lise s nachts ook op haar buik slapen? ik zou het wel aan durven, maar ga haar straks weer op haar rug leggen als we gaan slapen. Ze kan nog niet zelf terugdraaien dus dan weet ik zeker dat ik er vannacht uit kan.

Net nog wat kleertjes besteld!!Had laatste een supergaaf broekje gezien van Mexx. Toen niet in B enthe's maat en best wel neetje duur. Maarrr ik krijg het niet uit mn gedachte. Vandaag tijdens de lunch bij Mexx en de Bijenkorf gekeken, maar maat ook al uitverkocht. Nu dus via internet besteld en een leuk bijpassend overslagshirtje bij Little label. Daar heb ik meer kleertjes van en is super. Heel basic en echt goede kwaliteit! Ben benieuwd hoe lang het duurt voor ik het binnen heb.

Ga nu nog even tv kijken en dan naar bed!

Weltrusten!

X

Terug
Bovenaan