Wiebelmama's 3

Hier ligt er eentje in de wandelwagen te slapen. Hij is onderweg in slaap gevallen en ik laat hem nu maar even lekker liggen (lees: heb ik even rust (haha)).

Ja hoor....alsof hij mee leest...nu begint hij ineens weer  te huilen Pffffff.

Ga er maar snel naartoe!

x-vlinder

Hoi!

Nou het is me het dagje wel hier zeg ;-) Bij de meiden niks dan goed nieuws en hier.. huilende babies, spugende en poepende babies en zieke mama's... Het leven van een mama gaat niet over rozen  Meestal wel natuurlijk, ha ha!

Benthe heeft vandaag veel geslapen op het KDV. Haar fles daar goed gedronken, fruit en groente gegeten, maar laatste fles nog niet gehad daar omdat ze pas laat wakker was. Die hebben we thuis gegeven... en weer spugen...Zo zielig... en ook zo vies, want het stinkt enorm. Op KDV weer een enorme volle dunne poepluier, dus ook weer kleertjes vies. Benthe heeft nu dus 4e setje aan... Was staat klaar voor na de vaatwasser. Ze had ook iets verhoging, maar je kan het geen koorts noemen (37,8 en normaal 36,8). Op KDV meer kindjes met poepluiers, maar ze dachten daar ook dat het misschien een tandje is, omdat ze 1 rood wangetje had. Mij zegt dat niks, maar zal wel zijn zo... Ik weet het niet. Even goed in de gaten houden dat ze voldoende vocht binnen krijgt.

Ukkie, hoe voel jeje vandaag?
Ohhhh dat wordt wat met Lise, ha ha! Het is gedaan met je rust ;-) Hier valt het ng mee. Ging net trouwens boven kijken en toen lag ze op haar buik en andersom (hoofd naar voeteneind). Onvoorstelbaar....

Tara, wat een dubbel gevoel. Je wilt het beste voor je kindje (mooi symmetrisch hoofdje) maar ook dat hij zeg happy voelt.... Even doorzetten meid! gaan de oefeningen nog wel steeds goed? Misschien went de zijslaper wel. Idd beginnen met een goed slaapje. Of s nacht misschien erin leggen als hij slaapt? Maar ja, als ie dan wakker wordt in dat ding snapt ie er natuurlijk ook niks van... Anders even overleggen met de fysio? wanneer komt hij (of zij) weer?

Ik heb nu lekker weekend!!!! Morgen maar eens wassen en wassen en wassen, ha ha! Vrijdag wellicht poging 3 voor het zwembad.

Kom straks nog wel ff terug!

Hoi Meiden,

Allereesrt Tara Gefeliciteerd met je verjaardag, gezellige dag gehad?? Zal best wel, hahaha

Zo mijn werkweek voor deze week zit erop. Vandaag ging het wel beter moet ik zeggen. Was minder moe toen ik thuis kwam en heb echt super veel gedaan op mijn werk. Volgende week moet ik geloof ik weer 2dagen werken, heerlijk om er even uit te zijn!! Merk wel dat sommige dingen wat moeilijk gaan en dat mijn buik al behoorlijk in de weg zit, hahaha. Vooral als ik moet bijvullen en het is lag bij de grond dan kom ik bijna niet meer overeind, geen gezicht gewoon!!

@Ukkie, Wat leuk dat Lise achteruit de kamer doorgaat. Weer een stapje verder. Wat gaat het toch hard he?!?!

@Anoek, Benthe alweer opgeknapt?? Hoop dat ze nu weer lekker wilt eten. Lijkt me trouwens erg handig zo'n badring!!

@Vs, Die slappeloze nachten, ik ken ze ook hoor. Moet ongeveer elk uur mijn bed uit. Is het niet om te plassen dan wel omdat mijn hand slaapt. Word er soms toch wel een beetje chagi van. Maar ja mij hoor je niet klagen, hahaha. Hoe staat het met het kamertje al bijna af??

Nou ik ga nog ff bankhangen en vroeg naar bed. Morgen de hele dag visite, want mijn mannetje is morgen jarig!!

Liefs xxx

@Anoek, Zag dat je net gepost had. Kan best hoor dat Benthe de tandjes beginnen door te komen. Dan hebben ze idd meestal erg dunne ontlasting en wat verhoging en ja dat rode wangetje is ook wel een teken. Voel je nog niets als je met je vinger er langs gaat?? Meestal voel je dan wel een klein puntje ofzo?? Hoop in ieder geval dat ze vannacht goed slaapt en dat de verhoging geen koorts gaat worden.

Liefs xxx

He meiden,

inderdaad allemaal huilende of zieke baby's hier vandaag...
Nou, bij Bas was het net toeval hoor, heeft het best goed gedaan vandaag. Is overdag sowieso wat meer wakker, maar heeft de laatste dagen daar wat meer ritme in.
Verder gaat het ook goed, zat net de foto's van het begin terug te kijken en hij krijgt echt een enorm bolle kop!! Rond en gezond zullen we maar zeggen.

Patricia, fijn dat het werken vandaag wat beter ging, veel plezier morgen op je mannetjes verjaardag!!

VS, ja, dat naar de wc gaan 's nachts lijkt me erg vervelend. Kan er niet over mee praten, hoefde nooit 's nachts. Werd het begin van de nacht wel regelmatig wakker gehouden door de kleine...

Ukkie, gaat het alweer wat beter??

Ga nog even bij de meiden kijken..
Liefs Pippie

Hoi!

Tsja, hier gaat het aardig...kan zeker beter. Vandaag de griepprik gehad (ben astmatisch dus dan krijg je 'm), hopen dat 'ie werkt. Soms word ik er ziekjes van, ze spuiten natuurlijk gewoon een virus in je lijf...

Anoek, zielig dat Benthe niet zo lekker is. Kunnen echt best tandjes zijn hoor. Dan zijn ze ziekjes en hebben ze veeeeel spuitluiers. En rode wangetjes ook. Hoop voor jou (en Benthe en je mannetje natuurlijk) dat het snel weer over gaat.

Ik laat Lise trouwens 's nachts gewoon op haar buik liggen hoor. Van terugdraaien wordt ze wakker en ze slaapt op dr buik veel beter, merk ik. Dus ik laat 'r lekker liggen. Leg haar ook niet recht ofzo, ze slaapt best licht dus dan wordt ze wakker...
Vaak ligt ze achterstevoren, en dan met haar hoofd helemaal aan het voeteneind...heeft ze zichzelf daarheen "getijgerd".

Vandaag de slofjes in een maatje kleiner ontvangen: helemaal TOP! Ze passen aardig goed. Morgen is mn schoonmoeder jarig: Lise spijkerbroekje aan, roze truitje aan en slofjes (sneakers) eronder: pittig!

Vandaag heeft ze spinazie gegeten, ging er ook weer goed in. Had 3 aardappels gekookt, en een beetje spinazie, dat moet genoeg zijn voor 3 dagen. Nou ze heeft dus ook haar hele portie voor vandaag opgegeten...de vreetzak (hihi).

Pippie, lekker hoor, dat Bas zo goed groeit. Lise krijgt ook nog steeds bollere wangen...ziet er wel schattig uit...vind ik.

Patricia, fijn dat het werken goed is bevallen...wou dat ik dat kon zeggen. Ga er steeds meer tegenop zien om vrijdag te gaan...bah.

Aan de andere kant: vrijdagavond gaan we naar Marco B! Helemaal zin in! Dus ach, een dagje werken met een goed vooruitzicht...

Ik ga even lekker bankhangen. Fijne avond en Anoek, geniet van je (lange) weekend!

Liefs, Ukkie26

... ook de fles die we rond 21 uur gegegeven hebben, kwam er met een boogje uit... Begin me nu toch welzorgen te maken. Het is wel elke keer (3x nu) dat ze heel erg moet hoesten en dan komt het eruit. Ze is gewoon nog steeds verkouden en heeft zo te horen last van (vastzittend) slijm. Als morgenvroeg de fles er weer uit komt, dan ga ik de ha bellen... Hoop dat het snel overgaat, want dit is echt niks....

Weltrusten en tot morgen.

Liefs

Jakkes Anoek, wat vervelend. Ik kan je uit ervaring vertellen (Lise spuugde de eerste paar maanden heeeeel veel) dat het vaak lijkt alsof er meer uitkomt dan dat er echt uitkomt. Ik hoop dat Benthe goed zal slapen vannacht en morgen weer zichzelf is...

*zucht* stomme tandjes (als die het zijn)...

Probeer je je niet al te druk te maken? Heeft ze nog natte luiers? even goed in de gaten houden...

Sterkte met je meisje!

Liefs, Ukkie26

Terug
Bovenaan