Hoi!
Nou het is me het dagje wel hier zeg ;-) Bij de meiden niks dan goed nieuws en hier.. huilende babies, spugende en poepende babies en zieke mama's... Het leven van een mama gaat niet over rozen Meestal wel natuurlijk, ha ha!
Benthe heeft vandaag veel geslapen op het KDV. Haar fles daar goed gedronken, fruit en groente gegeten, maar laatste fles nog niet gehad daar omdat ze pas laat wakker was. Die hebben we thuis gegeven... en weer spugen...Zo zielig... en ook zo vies, want het stinkt enorm. Op KDV weer een enorme volle dunne poepluier, dus ook weer kleertjes vies. Benthe heeft nu dus 4e setje aan... Was staat klaar voor na de vaatwasser. Ze had ook iets verhoging, maar je kan het geen koorts noemen (37,8 en normaal 36,8). Op KDV meer kindjes met poepluiers, maar ze dachten daar ook dat het misschien een tandje is, omdat ze 1 rood wangetje had. Mij zegt dat niks, maar zal wel zijn zo... Ik weet het niet. Even goed in de gaten houden dat ze voldoende vocht binnen krijgt.
Ukkie, hoe voel jeje vandaag?
Ohhhh dat wordt wat met Lise, ha ha! Het is gedaan met je rust ;-) Hier valt het ng mee. Ging net trouwens boven kijken en toen lag ze op haar buik en andersom (hoofd naar voeteneind). Onvoorstelbaar....
Tara, wat een dubbel gevoel. Je wilt het beste voor je kindje (mooi symmetrisch hoofdje) maar ook dat hij zeg happy voelt.... Even doorzetten meid! gaan de oefeningen nog wel steeds goed? Misschien went de zijslaper wel. Idd beginnen met een goed slaapje. Of s nacht misschien erin leggen als hij slaapt? Maar ja, als ie dan wakker wordt in dat ding snapt ie er natuurlijk ook niks van... Anders even overleggen met de fysio? wanneer komt hij (of zij) weer?
Ik heb nu lekker weekend!!!! Morgen maar eens wassen en wassen en wassen, ha ha! Vrijdag wellicht poging 3 voor het zwembad.
Kom straks nog wel ff terug!