Wiebelmama's 3

Even snel vanaf mn werk!

Tara, gefeliciteerd met je verjaardag!!!!!!!!!!!!!!!!
Maak er een leuke dag van :)

Hier een niet zo goede start van de dag; Benthe wakker geworden met enorme dunne poepluier. Wilde bijna niet drinken en de 50 cc die er in ging, kwam er in golven weer uit... alles onder. geen koorts of zo en hartstikke vrolijk. Snap er niks van. Hopelijk gaat het de rest van de dag goed!

Liefs Anoek

Tara, je bent jarig vandaag!?

GEFELICITEERD

Ik wens je een hele leuke en gezellige dag toe.

Anoek, jij bent er ook al vroeg bij vandaag.

Wat vervelend hé als alles er weer uit komt.
Wij hadden hetzelfde probleem gisterenavond...helemaal over mijn rug heen (Jakkes)...en veel dat was echt niet normaal. Meneer helemaal moeten verschonen en kon zelf daarna ook de douche in. Waarschijnlijk heeft hij veel te gulzig gedronken en heb ik hem niet op tijd een boertje laten doen.

Verder gaat het goed hier. We werden vanacht wel weer gewekt rond een uurtje of 5 maar goed dat hoort er bij. Lars heeft voor het eerst in een slaapzakje geslapen. Volgens mij vindt hij het wel lekker. Het is in ieder geval lekker warm want hij trappelt altijd de dekentjes weg.

Fijne dag allemaal.

x-vlinder

Ooo Anoek, de badring is volgens mij wel leuk en handig. Vrienden van ons hebben hem ook! Je kan deze ook uit elkaar halen en los gebruiken geloof ik!

Tara,

gefeliciteerd met je verjaardag!!!

Anoek, balen dat het vanochtend niet zo lekker liep...van die vieze luiers kunnen duiden op tandjes...Alhoewel: hier alle symptomen van tandjes behalve de luiers (en de tandjes laten ook op zich wachten...)

Mevrouw schuift inmiddels achterstevoren de hele kamer door, ik denk dat ze door begint te krijgen dat ze zich zo kan verplaatsen...ojee.
Leuk hoor trouwens, zo'n badring.

Wij gaan er over ruim 2 weekjes lekker een weekje tussenuit! Naar een Roompotpark in Brabant...ben ik ook een beetje Brabo..haha.

Nou, ik ga mn kleine meisje maar eens in bed stoppen...ze ligt te zeuren op de grond...

tot later!

Liefs, Ukkie26

Goedemiddag,

Bedankt voor de felicitaties!

Ben vandaag eindelijk weer een dagje vrij. Vanmorgen visite gehad en vanmiddag komt mn broer met zn dochter nog even langs. Gezellig.

Het slapen van Viggo in de zijslaper (idd zo'n ding met driehoeken) gaat nog niet zo goed. Hij ligt er nu wel in, maar de afgelopen dagen was ik aan het werk en mn vriend vond het niks. Viggo moest zo huilen in dat ding. 's Avonds na 6 uur wel elke avond zodra hij sliep op zn zij gedraaid, tot een uur of 22.00   Misschien was het niet zo handig om het de eerste keer om 18.00 te proberen. Hij komt dan altijd wat moeilijker in slaap. Hij heeft toen een tijd gehuild en uiteindelijk hebben we hem weer op zn rug gelegd en toen sliep hij zo. Daarna eigenlijk niet meer geprobeert. Maar nu dus wel, nu nog even doorzetten.  Best lastig want ik wil natuurlijk dat zn hoofdje mooi rond is, maar ik wil ook graag dat hij lekker slaapt. Ik vind het zo zielig als ie dan moet huilen.

Anoek, leuk zo'n badring. Gewoon kopen. Benthe de rest van de dag wel goed gedronken?

Ukkie, gaat het alweer wat beter met de verkoudheid? Lise niet aangestoken?

Vlinder, bedankt voor de foto's! Mooi mannetjte hoor.

Reageer later even op de rest.

liefs Tara

Ik was te voorbarig.... Viggo heeftt hooguit een uurtje geslapen en daarna BRULLEN
Uiteindelijk weer op zn rug gelegd, maar ligt nogsteeds te jammeren.
Pffff...ik weet het effe niet meer.
Ga maar even lopen naar de supermarkt denk ik.

He meiden,

Tara, van harte gefeliciteerd met je verjaardag!!  Ik hoop dat je een leuke dag hebt gehad en nog een leuke avond gaat hebben!

Anoek, super zo'n badring. Vind hem er erg leuk uitzien. Of hij ook praktisch is?? geen ervaring mee.

O, jee Bas wakker.
Kom straks wel even terug.

Lief s Pippie

Terug
Bovenaan