Wiebelmama's 3

Goedemorgen Meiden,

Nou ja goedemorgen. Ik heb echt slecht geslapen, de hele nacht bijna wakker gelegen. Heb zo'n last van mijn rechterhand (tunnel syndroom), word er gewoon sagi van. Ben vannacht maar aan het voeteneinde gaan liggen zodat mijn hand buiten het bed lag en lekker kan wiebelen. Normaal helpt dat wel, maar nu nee hor niks hielp/helpt. Heb nu nog steeds last van een slapendehand/arm. Denk dat het te maken heeft met dat ik nu veel meer doe natuurlijk. Ben op mijn werk de hele dag bezig en ben rechts. Hopelijk gaat het vanmiddag weer over, want het doet echt goed pijn.

@Ukkie, Wat vervelend dat het niet zo lekker loopt op je werk en dat je er met tegenzin naartoe gaat. Wel een leuk vooruitzicht vrijdag avond naar Marco B. Fijne avond alvast!!

@Anoek, Is het vannacht beter gegaan met Benthe?? Hoop dat ze weer is opgeknapt en de fles beter binnen houdt. Meestal is het idd zo dat het lijkt of er meer uitkomt dan erin is gegaan hoor.

Ga me eigen douche en aankleden en nog ff snel opruimen de visite komt zo. Heb er eigenlijk helemaal geen zin in. Zal best wel gezellig worden vandaag. Lekker kletsen en natuurlijk roddelen, hahaha

Liefs xxx

Goedemorgen,

Even snel een korte update en dan kom ik straks terug om te reageren op jullie berichtjes.

Vannacht op 24 uur kreeg Benthe weer een hoestbui en wederom weer spugen... Weer alles onder, Benthe zelf, kleertjes, slaapzakje, bedje... Alle kleertjes zijn zo ongevreer vies of net uit de was.Heb ook geen slaapzakje meer (en ik heb er nb 3). We hebben tijdje met er op gezeten, ze was uit haar doen en lijkbleek. Uiteindelijk heeft ze daarna goed geslapen ondanks dat ze geen slaapzak had. Wel deken af getrapt, maar denk vanochtend pas. Vanochtend is de fles er gelukkig ingebleven. Al die tijd is ze trouwens wel vrolijk geweest en vanochtend ook. Temperatuur vannacht en vanochtend normaal.
Hoop dat het vandaag dus allemaal binnenblijft.
Ja ik weet ook dat het vaak meer lijkt dan het is. Maar Benthe heeft eigenlijk nooit gespuugd, dus moet er wel iets aan de hand geweest zijn. Benthe kan gerust net na de fles op de kop houde zeg maar, ha ha!

Nou ik ga snel mn meisje uit bed halen!! Tot straks.

Anoek

Daar ben ik weer! Niemand anders 'online'?

Nou haalde Benthe met vieze poepbroek uit bed. Wel dun, maar geen spuitluier. Daarna lekker badje en ze was lekker vrolijk. Fles rond 11 uur gegeven en zag er naar uit, dat alles prima ging. Toen ik haar tegen me aanhield op mn arm om naar boven te gaan, hoest ze weer flink en kwam er weer melk uit. Zo in mn hals... Gelukkig was het maar een klein beetje. In elk geval een stuk minder dan gisteren elke x. Probeer steeds in haar mondje te kijken of ik een wit puntje zie en te voelen of ik iets van een aankomend tandje voel... maar het gaat zo moeilijk want ze werkt niet echt mee...Nu ligt ze weer lekker op bed.

Patricia, vervelend dat je zoveel pijn hebt. Is het inmiddels al wat minder? Hoop het voor je. Zou toch jammer zijn dat net nu je weer begonnen bent met werken, je weer zou moeten stoppen.  

Ukkie, vervelend van je werk. Wil je het nog aankijken of ben je er echt klaar mee?
Door de situatie/ beslissing van gisteren van het MT, zien de vooruitzichten er voor mij ook weer anders uit. Ik ben er nog niet uit wat ik daar van vind. Op zich vind ik mn werk leuk en mn team leuk, maar alle zakelijke randvoorwaarden vind ik een beetje zo-zo (zoals jij dat zo mooi zegt). Maar voorlopig vind ik het prima. Ga niet met tegen zin en van baan veranderen vind ik nu niet het juiste moment (wil graag rustig wennen aan de nieuwe situatie van werken en zorgen, maar in jouw situatie ligt dat wel anders denk ik).

Tara, leuke dag en avond gehad gisteren? Hoe gaat het met Viggo?

Ukkie, wandelende reclame-zuil op het forum, ha ha ha  Moest lachen om je berichtje op het voorjaar2008 forum! Welke maat past Lise nu? Heb nu 1 paar schoentjes, maar die zijn niet overal even leuk bij, dus miss ga ik ook wel bestellen!
Ik heb trouwens een broekje besteld bij: http://www.babyenkinderkledingshop.nl
en truitje bij http://www.littlelabel.nl Ik ben heel benieuwd wanneer het binnen komt. Heb bij hun nog nooit online besteld en dan vind ik het toch altijd weer spannend hoor.
Wel al een paar keer bij http://www.kleertjesvandekeizer.nl besteld en daar ook superservice! Was overigens een tip van Mier.

Twinkel, hoe gaat het met jou en Iva? Nog steeds een stijgende lijn met de BV? Ik hoop het zo voor je.

Ga maar eens strijken en mn was (2e van vandaag) zal zo ook wel klaar zijn.

Liefs Anoek

Goedemiddag,

Anoek, fijn dat Benthe weer wat opknapt. Heb je de was er alweer doorheen? Viggo spuugt ook nooit, ik zou me ook zorgen maken als ie dat ineens wel doet!

Gister gezellig dagje gehad, en vanmorgen lekker thuis met Viggo. Hij is zo lekker vrolijk vandaag! Hij is al even lekker in bad geweest en  moest de hele tijd lachen en spartelen (hmmm... waterballet, misschien volgende keer toch maar weer in het grote bad) Hij wordt ook al bijna te groot voor het babybadje! Ook bij het afdrogen en aankleden bleef ie gezellig teuten...mijn lieve ventje

Heb nu trouwens vannacht de zijslaper gebruikt, en dat ging prima! Hij is wel eventjes wakker geweest, maar niet echt huilen. Toen ik hem erin legde protesteerde hij ook niet en vanmorgen was ie al wel wakker maar lag rustig met zn handjes te friemelen.
Morgen komt de fysio weer langs. Hij moest dus overdag in dat dat ding en 's nachts op zn rug, maar ik doe nu gewoon andersom. Overdag wel op zn rug en in de box soms een tijdje op zn zij, en 's nachts in de zijslaper.

Ukkie, wat leuk naar Marco! Ik ben een paar jaar geleden geweest en vond het super! Balen dat je werk wat minder loopt...

Patricia, wat vervelend dat je zo slecht slaapt. kun je niks aan dat tunnelgedoe doen? Ik heb weleens gehoord dat mensen met iets straks om de polsen sliepen.

Ik moet straks en vanavond nog werken, dus warschijnlijk tot morgen.

liefs Tara

Hai meiden!

Leuk he, online kleertjes kopen enzo. Over de schoenen: Lise heeft nu maat XS, 10,5 CM (mocht je bestellen: let op: de maten zijn niet bij alle schoenen gelijk). Heb nu dus 1 paar XS, 1 paar S. En ik denk dat ik voor Sinterklaas voor Lise nog een paar vraag...

Anoek, fijn dat Benthe vandaag minder heeft gespuugd dan gisteren. Is toch wel even schrikken he?

Hier gaat het aardig. Ga morgen weer werken (zie er nu al een beetje tegenop...bah. ). Hopen dat het snel 5 uur is en we naar Marco kunnen!

Tara, fijn dat Viggo toch wel in de zijslaper wil (de aanhouder wint...). Ik hoop echt dat zijn hoofdje snel ronder wordt...

Meiden, ik ga: schoonmama is jarig en we eten daar. Nog even cadeautje inpakken en dan zullen we zo wel gaan. Morgen zal ik hier niet zijn, dus: tot zaterdag!

Liefs, Ukkie26

Hallo,

Hier ook alles goed vandaag!
Boekje voor de doop is ondertussen klaar en we hebben nog lekker gewandeld.

Ik moet trouwens erg oppassen voor al die leuke sites...ben er geloof ik wel erg gevoelig voor en ik vind alles ook zo leuk .

Oooo jeetje...kom straks nog wel even terug ben ik bang!

x-vlinder

He meiden,

Tara, fijn dat Viggo nu in de zijslaper wil slapen. Kan me voorstellen dat het erg frustrerend is als hij het niet wil, maar je zelf weet dat het eigenlijk wel nodig is. Mijn nichtje ( 1 dag jonger dan Bas) heeft hetzelfde probleem en moet nu ook verplicht in de zijslaper, alleen zij krijgt het voor elkaar om zich in het ding toch nog op de rug te draaien. Ja, wat doe je daar dan tegen??

Ukkie en Anoek, internetshoppen voor de kleine is inderdaad verslavend.... Ik heb ook al zitten surfen, maar me nog in kunnen houden om dingen te bestellen, ik krijg nog zoveel op het moment... Maarre... ik sla jullie tips onder favorieten op hoor!!

Anoek, hoe gaat het nu met Benthe?? Ik hoop dat ze zich weer wat beter voelt. Lijkt met vervelend als je er de vinger niet precies op kunt leggen wat er aan de hand is.

Bas zit nu qua bovenkleding echt in maatje 62. Een paar truitjes maatje 56 passen nog wel, maar zijn een beetje aan de korte kant. Ik merk wel dat er enorm veel verschil zit in vershillende merken. Het ene 62 is nog flink aan de grote kant. Bij het ander ben ik bang dat het niet lang zal passen.
Dat vind ik nu ook wel het enge aan internetshoppen, je weet niet hoe het valt, en voor hetzelfde geld bestel je het al aan de kleine kant.

Ga nog even bij de meiden kijken.
Liefs Pippie

HOi,

Net terug van de borrel en nog ff snel hier kijken. Ga So you can dance kijken.

Benthe heeft gelukkig na dat kleine beetje van vanochtend niet meer gespuugd. Ze moet straks nog een flesje (lopen een uur achter vandaag, ha ha), dus hoop dat dat ook goed gaat. Morgen nog even dagje rustig aan doen en zaterdag hele dag op pad met mijn familie.

Het shirtje van Little Label dat ik dinsdagavond had besteld is al binnen! Supersnel zeg! En helemaal naar wens.

Tara, fijn dat Viggo overdag wel in de zijslaper wil. Beter iets dan niets toch en wie weet went het nu wel en wil hij er s nachts ook wel in.

Ukkie, succes met werken morgen en heel veel plezier bij Marco!

Vlinder, alles goed? Je was zo abrupt weg...

Pippie, Bas wordt ook al een grote vent hé? Wat gaat het snel hé?

LIefs

Terug
Bovenaan