Goedemorgen,
Twinkel, bedankt voor je mail. Sterkte, en denk ook een beetje om jezelf!
Anoek, nogsteeds gevloerd of gaat ie alweer iets beter? Lastig hè? Ziek zijn en mama zijn, eigenlijk kunen mama's helemaal niet ziek zijn.
Vlinder, wat goed dat Lars zn fles helemaal leeg heeft gedronken! Ga je nu helemaal afbouwen of wil je alleen een paar voedingen vervangen voor KV? Ik begon met Nutrilon hypo-allergeen maar gebruik nu Forte (hongerige baby's). Had die osteopaat goed geholpen? Moet je nog weer heen?
Ukkie, ook lekker weekend. Hebben jullie nog wat leuks op het progamma staan?
Pippie, jee..Bs groeit ook snel! Nu aleer in 62! Hoe zwaar was ie de laatste keer bij het CB?
Patricia, gefeliciteerd met je vrien en schoonpapa. Hele weekend feest dus! Geniet lekker van lisa dr vakantie en idd leuke dingen doen. Hopelijk gaat de operatie van je schoonmoeder allemaal goed, klinkt best spannend!
Vs, begin je af te tellen? Schiet al flink op hè? Heb je alles al klaar? Kinderwagen/autostoeltje al in huis?
Bo, fijn dat alles goed gaat. Geniet lekker van je buik!
Hier gaat ie goed, vandaag lekker vrij! Viggo slaapt 's nachts wel iets onrustiger in de zijslaper maar het gaat toch best goed. Vanmorgen was ie wel vroeg wakker...07.15. De fysio heb ik gister afgebeld, want ik moest werken en mn vriend had er geen zin in. Ze komt nu woensdag. Ga nu eerst even wat doen.
liefs Tara