Wiebelmama's 3

Hoi meiden,

Er staat dus een PC op de afdeling (eigenlijk voor de kinderen, maar het is hier gelukkig rustig op de afdeling).

Ik heb jullie gemaild met meer informatie.

Veel liefs aan jullie allemaal!

Liefs, Twinkel3

Even een kopieetje van de 'meiden':

Hoi,

Even een kort bericht want het gaat hier niet zo best...
Benthe heeft gisteravond nog behoorlijk gespuugd, maar dat niet alleen... zowelmijn man als ik zijn vannacht ontzettend ziek geweest. Overgeven en diarre...echt vreselijk. Nu gaat het nog niet echt, maar ja, die kleine moet natuurlijk wel verzorgd worden.. Mannetje slaapt nu, dus denk dat ik straks weer even ga. Mooi balen dus. Had gehoopt dat we iets verkeerds gegeten zou hebben en ons in de loop van vandaag beter zouden gaan voelen, maar het lijkt er nog niet op....Benthe doet het tot nu toe gelukkig wel heel goed!

Liefs

Hallo,

Sorry dat ik gisteren zo snel weg was. Alles goed weer hier hoor. Maar gisteravond dus niet zo en we kregen ook nog visite...maar goed!

Anoek, samen ziek dus. Bah wat balen en inderdaad heel vervelend.
Tara, heeft Viggo goed geslapen?

Vandaag krijgt Lars zijn eerste fles...ben heel benieuwd. Gelukkig is hij al wel gewend om uit een fles te drinken.

Tara welke voeding heb jij? Pippie jij geeft bv toch?

Ga even mijn mail kijken want ik zag dat Twinkel heeft gemaild.

x-vlinder

He meiden,

Anoek, wat balen zeg, allebei ziek. Gaat het met Benthe weer een beetje beter, liggen jullie allebei in de lappenmand. Ik hoop dat jullie snel opknappen. Beterschap.

Twinkel, heb je gemaild.

Vlinder, ik geef inderdaad borstvoeding. Heb al wel een paar keer gekolfd en dit met een flesje gegeven. Dat gaat ook goed. Maar dit deed jij toch al die tijd al?? Of ga je nu kunstvoeding geven??

Tara, hoe is het bij jullie? Viggo vannacht weer goed geslapen in zijn zijslaper?

Hier alles oke. Bas heeft gisteren weer leuke kleertjes gehad... Wat wordt je toch verwend he? Wel heel erg leuk hoor!

Ga nog even bij de meiden kijken.
Liefs Pippie

Zoooo eerste flesje kunstvoeding zit erin...helemaal leeg!
Ben benieuwd hoe hij er verder op gaat reageren. Hopelijk geen bijzonderheden natuurlijk maar goed...even afwachten dus.

Hoe is het hier verder?

x-vlinder

Goedemorgen Meiden,

Zo gister ben ik een gezellig dagje naar Ikea geweest met mijn schoonmoeder. We hebben ff spullen gehaald om mijn slaapkamer te doen. Hij word paars. We hebben gordijnen gehaald en paarse bloempotten en natuurlijk verf en behang. Als het goed is gaat mijn schoonvader vandaag eindelijk beginnen. Heb er echt zin in!! We gaan eerst mijn slaapkamer doen en de gang en hal en daarna de babykamer. Als laatste Lisa de kamer, want daar moet het minste gebeuren. Alleen andere meubeltjes en 1muurtje moet geverft of behangen worden.

Vandavond hebben we de verjaardag van mijn papa. Gezellig!! Mijn vader en vriend zijn allebei op dezelfde dag jarig.

Lisa heeft nu herfstvakantie dus zal er deze week niet veel zijn. Wil leuke dingen gaan doen met Lisa en moet als het goed is ook nog 2dagen werken.

Volgende week maandag word mijn schoonmoeder opgenomen en geopereerd. De operatie zal zwaar worden en minimaal 7uur duren. Ze moet daarna 3wk in het ziekenhuis blijven. Ze ziet er heel erg tegenop, maar het zal allemaal best goed komen. Ze gaan een nieuwe galgweg voor haar maken van de dikke darm, want haar galgweg is nu helemaal kapot. Ze heeft nu stends, maar die blijven maar 2a3 mnd zitten. Ook heeft ze een tumor bij haar altvleesklier en ze gaan die weghalen en kijken of hij kwaadaardig is. Ze voelt zich verder heel erg goed, dus we zijn hoopvol!!

Liefs xxx

Goedemorgen,

Twinkel, bedankt voor je mail. Sterkte, en denk ook een beetje om jezelf!

Anoek, nogsteeds gevloerd of gaat ie alweer iets beter? Lastig hè? Ziek zijn en mama zijn, eigenlijk kunen mama's helemaal niet ziek zijn.

Vlinder, wat goed dat Lars zn fles helemaal leeg heeft gedronken! Ga je nu helemaal afbouwen of wil je alleen een paar voedingen vervangen voor KV? Ik begon met Nutrilon hypo-allergeen maar gebruik nu Forte (hongerige baby's). Had die osteopaat goed geholpen? Moet je nog weer heen?

Ukkie, ook lekker weekend. Hebben jullie nog wat leuks op het progamma staan?  

Pippie, jee..Bs groeit ook snel! Nu aleer in 62! Hoe zwaar was ie de laatste keer bij het CB?

Patricia,  gefeliciteerd met je vrien en schoonpapa. Hele weekend feest dus! Geniet lekker van lisa dr vakantie en idd leuke dingen doen.  Hopelijk gaat de operatie van je schoonmoeder allemaal goed, klinkt best spannend!

Vs, begin je af te tellen? Schiet al flink op hè? Heb je alles al klaar? Kinderwagen/autostoeltje al in huis?

Bo, fijn dat alles goed gaat. Geniet lekker van je buik!

Hier gaat ie goed, vandaag lekker vrij! Viggo slaapt 's nachts wel iets onrustiger in de zijslaper maar het gaat toch best goed. Vanmorgen was ie wel vroeg wakker...07.15. De fysio heb ik gister afgebeld,  want ik moest werken en mn vriend had er geen zin in. Ze komt nu woensdag. Ga nu eerst even wat doen.

liefs Tara  

Patricia, gefeliciteerd met je papa ipv schoonppapa. Twijfelde al, maar ja geen 2 schermen opstaan.

Terug
Bovenaan