Wiebelmama's 3

He meiden,

Patricia, gefeliciteerd met je vriend en papa. Maak er een gezellige dag van.
Leuk trouwens de hele bovenverdieping pimpen...   Heerlijk lig je straks in je kraambed en dan is alles net nieuw en af. Fijn is dat altijd.

Tara, ja ongelooflijk hoe hard onze kleine (?) man groeit. 5640 was hij bij het laatste bezoek aan het CB afgelopen maandag. Dat betekent dat hij in 5 weken 1,5 kilo is gegroeid. Hij zit dan ook met alles, gewicht lengte en hoofd op de bovenste groeilijn...   Ben benieuwd wanneer het iets gaat afzwakken, anders wordt onze jongen een reusje!!

Anoek, ben je alweer een beetje opgeknapt?? En je mannetje??

Vlinder, jij vroeg pas toch naar geboortekaartjes. Ik zal er van het weekend even een foto van maken en deze versturen. Ik ben ook erg benieuwd naar alle geboortekaartjes!!

Liefs Pippie

Hallo,

Wat een heerlijke dag...ja nu al!

Lekker weer en mijn 2 mannen zijn heerlijk samen aan het genieten! Hihi grappig. Geluidjes maken, lachen...super.

Anoek, weer wat opgeknapt?

Patricia, gefeliciteerd met je mannetje en je schoonvader!

Pippie, inderdaad flink gegroeit die Bas van jullie.

x-vlinder

Zo, ben ik  nog even.

Oeps ik doe het ook al fout Patricia  haha Tara we zijn me een stelletje

Ik weet eigenlijk niet of ik na de geboorte van Lars jullie een mailtje met het kaartje heb gestuurd? Anders stuur ik het nog wel een keer door.

Wat de voedingen betreft. We zijn gewoon begonnen met standaard. Hypoallergeen werd eigenlijk aangeraden maar mijn mannetje had al standaard gekocht en ze zei dat we dat maar gewoon moesten proberen. Ze zei dat we het vanzelf merken als hij er niet gelukkig van wordt. Dan kunnen we nog overstappen.
We geven hem nu 1 voeding per dag de kv zodat hij langzaamaan kan wennen. Het lijkt allemaal goed te gaan maar hij heeft natuurlijk pas 1x gehad.

Hoe is het met jullie? Nog leuke plannen voor het weekend?

x-vlinder

Hallo,

t zal nogwel aan de hormonen liggen vlinder

Ben net weer thuis, we hebben even lekker in het bos gelopen (samen met mn broer en nichtje) Ik vind het bos altijd wel leuk, maar in de herft heb je zoveel mooie kleurtjes en paddestoelen. Gelukkig net op tijd weer thuis, want het regent nu weer, terwijl zonet het zonnetje nog scheen. Ik moest wel optijd weer terug want ik was de luiertas vergeten, stond natuurlijk allang klaar, maar eenmaal weg kwam ik erachter dat ie nog op tafel stond...zal ook nog wel aan de hormonen liggen (handig, ik geef die dingen gewoon altijd de schuld haha)

Misschien morgen zemmen, wie weet. Ik heb iig alles in huis(zwembroek,zwemluiers)
Oja, vlinder... bij de overstap naar FV wil de ontlasting weleens wat moeilijker gaan. Wij doen altijd 10cc extra water in de fles daarvoor.

liefs Tara

Hoi meiden,

Even een kort berichtje uit de ziekenboeg.
Gistermiddag nog flink beroerd geweest en mn mannetje begon wat op te knappen.
Schreef ik gisterochtend dat het met Benthe wel weer ging, gistermiddag en avond was het weer mis. Ze heeft weer heel erg gespuugd. Vanochtend de eerste fles er ook weer uit en gistermiddag zo'n dunne luier dat het op haar rug zat... Vanochtend dus de huisartsenpost gebeld en we mochten langs komen. Gelukkig is er geen sprake van uitdroging want daar was ik toch wel een beetje bang voor... Moeten nu echt hele kleine beetjes voeding aanbieden en dan maar vaak. Dat doen we nu sinds een uur of 12 en dat gaat nu goed. Benthe had ook nog nauwelijks plasluiers en was helemaal niet actief, terwijl ze normaal een vrolijke en zeer drukke meid is. Hopelijk knapt ze nu snel op.
Mn man en ik zijn nog steeds misselijk, maar voor alsnog blijft alles vandaag binnen, zeg maar.
Helaas gooit het alle plannen in de war, wnat vandaag was de familiedag met mn ouders en broertje en zn vriendin. Zo zwaar balen, maar ben blij dat we thuis gebleven zijn.

Patricia, gefeliciteerd met je mannetje en papa (hier in 1x goed, ha ha)

Pippie, jee Bas groeit flink hard! Benthe zat in het begin ook met lengte en gewicht boven gemiddeld en de een na laatste keer met lengte op de bovenste groeilijn. Laatste keer was het al goed bijgetrokken ook al blijft ze qua lengte bovenin de groeicurve zitten.

Tara, fijn dat Viggo in de zijslaper wil nu. En ach, 7.15 valt toch nog wel mee? Daarna nog even verder slapen ;-)

Ukkie, hoe was Marco?? Viel je werkdag mee?

Nou meiden, ik ga nu nog ff uurtje mn bed op zoeken.

Liefs

Hallo!

Rustig geweest hier zeg. Laatste berichtje is zelfs van mij en dat terwijl ik echt heelweinig ben geweest.

Even een update:
Hier gaat het redelijk, met mij dan. Mn mannetje is inmiddels opgeknapt.Ik ben bij vlagen nog misselijk, maar met Benthe gaat het niet zo goed. Gisterochtend -en avond bij de huisartsenpost geweest. Ze doen alleen niet veel, want ze is niet uitgedroogd. Ze vinden het wel lang duren. Gisteren kleine beetje te drinken gegeven en leek goed te gaan, alleen gisteravond was het weer raak. Ik had er net op mn arm om naar boven te gaan en ze spuugt zo tussen ons in...bleehhhh....Ook héledunne luier, gewoon water... Dat heeft ze nu gelukkig niet meer. Wel dun, maar geen watrer. Ze plast nog wel erg weinig, dus ben er nog steeds niet gerust op. Geven nu om het uur-anderhalf uur 60cc en dat blijft er nu wel in. Hopelijk kan ze vandaag alles binnen houden. Het moet nu met 2-3 ndagen over zijn en zodra ze uitdrogingsverschijnselen begint te krijgen moet ze opgenomen worden. Maar goed, gelukkig is daar nu absoluut nog geen sprake van.

Verder heb ik vrijdag het Mexx-broekje binnengekregen, ook prima service. Mooi compleet setje nu, ben helemaal blij ermee. Nu nog ff wachten voor het past, ha ha!

Ik ga nu nog maar even op de bankhangen...

Liefs

Daar ben ik ook weer eens!

Hier gaat het goed! Marco was echt heeeeel gaaf, we hebben super-genoten!

Patricia: nog gefeliciteerd met je papa en vriend. Leuk feestje gehad? En sterkte hoor, voor je schoonmoeder. Is niet nix...

Anoek, getver, ziek met zn drietjes. Das toch echt niet fijn. Ik hoop echt dat het met Benthe snel weer beter gaat. Dat je zelf ziek bent is vervelend, maar een ziek babietje...veel vervelender. Ik hoop dat ze beter gaat drinken...

Tara, fijn dat Viggo nu ook 's nachts in de zijslaper wil. Denk dat hij er wel aan went hoor. En ach...7.15 valt nog mee .

Pippie, bas groeit goed zeg! Heerlijk toch? Zowiezo schijnen BV-kindjes wat groter te zijn dan FV-kindjes (zeggen "ze"). Lise is ook groot voor haar leeftijd (wat klinkt dat oud), echt een bolle dame is ze. We zullen wel zien of het zo blijft...

Met de rest ook alles goed?

Twinkel, heb je mail gehad hoor, ga 'm zo beantwoorden...

Zooooo zielig trouwens: Lise heeft echt pijn van dr tandjes. Er is nog nix te zien ,maar ik mag niet aan haar onderkaak komen en ze huilt/moppert echt meer dan anders. Hoop maar dat ze snel doorkomen...boehoe, wat wordt ze al groot!

Tot snel meiden!

Liefs, Ukkie26

Terug
Bovenaan