Hey meiden,
Ben ik ook even. Ben vandaag thuisgebleven en heb Benthe thuisgehouden van het KDV. Ik voel me wel stukken beter, maar heb nog wel wat buikpijn en ben bij vlagen misselijk. Benthe hebben we gisteren steeds kleine beetjes te drinken gegeven en dat is goed gegaan, ze heeft niet meer gespuugd. Vandaag langzaam weer opbouwen, maar daarstraks wilde ze niet echt goed drinken. Ik laat het dan maar zo...Ze is wel weer lekker actief en vrolijk en ik begin mn meissie weer te herkennen!
Ondanks dat ze ziekjes is, heeft ze toch geleerd terug te draaien van buik naar rug en sinds vanochtend kan ze blazen...hahahaha zo grappig! Wel minder als ze dat met een hap fruit of groente in haar mond zal doen, maar die krijgt ze nu nog even niet.
Ukkie, het lijkt er echt op dat Lise de eerste tandje gaat komen. Snap heel goed wat je bedoelt. Aan de ene kant is het prachtig, maar aan de andere kant is met de eerste tand echt het laatste stukje echt baby weg... Ook hier mag niet meer aan de onderkaak gezeten worden of in het mondje voelen (of er een tand komt).... weet niet fo het in het geval van Benthe wat zegt.... we wachten het maar af.
Ze wordt wel steeds drukker en vindingrijker... We moeten de bodem van het bedje al lager gaan zetten... gisteren lag ze op haar buik, steunend op een handje helemaal opgericht en andere arm over de rand, koppie boven de rand en kijken waar haar speen op de grond lag....aargghhh.... het is af en toe net een aapje.... maar ja, voor je er erg in hebt, trekt ze zich ineens op of zo... dit hadden we ook niet verwacht, dus voor de zekerheid gaat ie een standje lager. De spijlen van de box en het bedje gebruikt ze ook echt om aan te trekken of zich te draaien of met de voeten af te zetten.
Vlinder, fijn als je de bv zo langzaam kan afbouwen. Kan me voorstellen dat je er dan minder last van hebt. Ik weet niet of je het verteld hebt, maar van waar de keuze?
Ukkie, dus werken viel mee? Vaak is het zo dat als je ergens heel erg tegenop ziet, het uiteindelijk achteraf mee valt, maar dat je al dagen op ziet om weer te gaan werken, is niet echt een lekker teken.... Ben je nu serieus aan het zoeken of twijfel je nog?
Lekker straks 2 weken vrij. Even er tussenuit met zn 3tjes. Waar gaan jullie in brabant heen? Wordt druk hier in brabant, ha ha!!
Patricia, ben benieuwd naar je nieuwe slaapkamer! Ons bed komt over een kleine 2 weken! Heerlijk he een nieuwe look of nieuwe spulletjes?
En hoe is het met de andere meiden?
Liefs Anoek