Wiebelmama's 3

Oooohad echt een heel verhaal (vergeten te kopieren (dom dom dom )) weg!
Aaaaaaaarghhhhh

Ga het nog een keer proberen!

Hallo,

Ukkie, jij bent dus naar Marco geweest. Gaaf hoor! Ik hoorde dat hij het Gelredome door zweefde. Een aantal jaar geleden was ik wel fan maar dat is een beetje afgezwakt. Heb de laatste cd's ook niet meer gekocht ofzo. Zo'n concert is wel altijd gaaf om te beleven!

Anoek, hoe is het nu met Benthe. Hopelijk blijven de kleine beetje voeding binnen en knapt ze nu snel wat op. Anders morgen   naar de huisarts gaan hoor!
Ook weer geinternetshopt zie ik. Wat voor iets heb je gekocht? Leuk is dat hé?

Tara, Heerlijk is het nu in het bos he? Die herfstkleuren zijn schitterend. Wij   hebben vanmiddag ook een hele wandeling gemaakt. De zon, de geur! Wat is dat toch geweldig.Ben je nog gaan zwemmen vandaag. Is dat de eerste keer trouwens?

Patricia, Hoe is het met de bovenverdieping? Leuke kleur paars! Succes morgen met je schoonmoeder. Het zal best een moeilijke tijd worden. Kun je goed met haar opschieten (niet dat dat iets uit maakt hoor natuurlijk)?

VS, nog een weekje of 10. Wat gaat de tijd toch snel. Voel je je goed (op het moe zijn na)? Is het kamertje klaar? Spulletjes gekocht? Ik vind het wel weer gaaf hoor dat er binnenkort weer een wiebelbaby bij komt. Ben wel benieuwd wat het gaat worden bij jullie! Geniet er nog maar van want voor je het weet is het zover!

Bo, op vakantie naar Brabant. Waar ga je ergens heen? Alvast veel plezier. Maak er een leuke week van met zijn tweeen.

Twinkel. Hoe is het nu met jullie? Hopelijk gaat het degoede kant op en zien we je hier weer snel.

Pippie, ben benieuwd naar jullie kaartje. Hebben jullie nog veel kraamvisite? Bij ons wordt het minder. Dat is ook wel weer fijn want dan kan ik ook weer wat makkelijker wat dingen voor mezelf gaan doen. Ik wil nl wel weer eens gaan sporten enzo.

Hier gaat verder alles goed. Gisteren voor de eerste keer met zijn tweetjes weggeweest. Vond het helemaal niks om weg te gaan maar uiteindelijk is het wel meegevallen. Ik was wel weer blij om terug te zijn en ons mannetje te zien!

Aankomende week een drukke week voor de boeg. Cursus, Consultatiebureau, tandarts, osteopaat. Wel leuk dus de week zal wel weer omvliegen. Volgend weekend trouwens alleen thuis met Lars (jasses) .

Tot snel weer.

x-vlinder

ps Eerst even mijn berichtje kopieeren voor de zekerheid (haha).

Goeiedag!

Anoek, wat zielig dat Benthe nogsteeds niet lekker is. Als het vanavond/vannacht nogsteeds niet lekker gaat  dan   morgen gewoon even langs je eigen ha hoor! Leuk dat je kleertjes binnen zijn en helemaal naar wens.

Ukkie, leuk dat je zo genoten hebt van Marco. Wij gaan in  jan naar vrienden van amstel. Heb dr nu al zin in!  

Ik ga nu even stoppen. Moet nog even naar de boekhouding kijken (blehh)
Moet morgen werken, dus tot morgenavond

liefs Tara  

Hoi Meiden,

Daar ben ik ook weer ff. We hebben een leuk, maar druk weekend gehad. De verjaardagen waren erg gezellig en we hebben weer lekker kunnen kletsen en roddelen, hahaha. We waren zaterdag om half 3 thuis. Was dus erg moe een zondag. Moest wel weer vroeg mijn bedje uit want mijn schonnvader kwam onze slaapkamer afmaken. Het is echt super mooi geworden. Vandaag moeten we alleen het bed nog ff in elkaar zetten en de gordijnen ophangen en dan kan ik weer lekker in mijn eigen bedje slapen. Heb het hele weekend met mijn matras bij Lisa in de slaapkamer gelegen. Was wel erg gezellig, maar ook vermoeiend met mijn dikke buik op de grond!!

Mijn schoonmoeder word volgende week maandag geopereerd. Hopelijk gaat alles goed en is ze weer snel de oude. Heb trouwens een goede band met mijn schoonmoeder. Is maar goed ook want we wonen niet ver van elkaar af. We wonen allebei in de Wielewaal alleen in een andere straat. Ze komt ook bij ons kramen als de baby geboren is ipv een kraamhulp. Heb wel voor de zekerheid een kraamhulp geregeld voor 5uur per dag ongeveer, maar als mijn schoonmoeder is opgeknapt dan komt de kraamhulp maar 2uurtjes alleen voor de baby en ff voor mij. Bij Lisa is de kraamhulp niet goed bevallen.

@Anoek, Hopelijk zijn jullie weer een beetje opgeknapt. Altijd zo zielig als die kleintjes ziek zijn!!

@Ukkie, Fijn dat je zo genoten heb van Marco.

Voor de rest weet ik het ff niet meer.
Ga zo opruimen, douche en boodschappen doen.

Liefs xxx

Hallo!

Hier een gebroken nacht achter de rug. Stomme tandjes, grr... . Lise lag tussen 4 en 5 echt te mopperen. We hebben haar maar laten liggen, want als ze ons ziet dan wil ze eruit...

Verder gaat het goed. Werken vrijdag viel mee (gelukkig), Marco was (zoals gezegd) gaaf!

Vlinder, ik ben geen superfan hoor, van Marco. Maar vind het gewoon leuk. Ik sta ook echt niet met mn neus op het podium te gillen (haha). Zo'n concert is gewoon gaaf! Zoals je zei: een hele beleving!

Nog 4 daagjes werken (deze week 3 en volgende week de maandag) en dan: lekker 2 weken vrij!!! Ben ik echt zoooo aan toe! Sinds vorig jaar zomer zijn we niet meer op vakantie geweest dusik heb er echt behoefte aan! Ook wij gaan naar Brabant...net als Bo. ik zal ees kijken waar we precies heengaan...

Anoek, gaat het al wat beter in de ziekenboeg? Balen hoor, had je een lang weekend, zitten jullie ziek thuis. Hoop dat het snel beter gaat.

VS, hoe is het met jou? Nog ruim 2 maandjes...wat gaat het toch snel he?

en Bo, hebben jullie het kamertje al af? En weet je baas al dat je wilt stoppen met werken?

Patricia, leuk hoor, dat je alle slaapkamers weer een ander kleurtje geeft! Een likje verf of een ander behangetje doet vaak wonderen en maakt dat het er compleet anders uitziet! Succes deze week weer met werken!

Vlinder en Pippie, met jullie mannetjes alles goed? Vlinder, ben je de BV aan het afbouwen? Of wil je gewoon dat Lars ook flesvoeding drinkt, zodat 'ie dat lust?

Tara, hoe is het jouw beide mannen? Is je mannetje al weer wat meer aan het werk?

Nou, ik ga afstoffen, hard nodig.

Liefs, Ukkie26

Hallo,

Wat vervelend zeg Ukkie. Dan ben je echt weer gebroken na zo'n nacht. Hopelijk komen de tandjes snel door.

Hier wordt dus de bv afgebouwd maar wel langzaamaan. Nu 1 voeding en rond het weekend proberen de 2e voeding te vervangen etc. Zo kan Lars langzaamaan wennen aan de andere voeding en loop ik minder risico op borstontsteking als ik ook langzaam afbouw.

Ga zo even boodschappen doen en lekker even wandelen.

Tot later.

x-vlinder

Hey meiden,

Ben ik ook even. Ben vandaag thuisgebleven en heb Benthe thuisgehouden van het KDV. Ik voel me wel stukken beter, maar heb nog wel wat buikpijn en ben bij vlagen misselijk. Benthe hebben we gisteren steeds kleine beetjes te drinken gegeven en dat is goed gegaan, ze heeft niet meer gespuugd. Vandaag langzaam weer opbouwen, maar daarstraks wilde ze niet echt goed drinken. Ik laat het dan maar zo...Ze is wel weer lekker actief en vrolijk en ik begin mn meissie weer te herkennen!

Ondanks dat ze ziekjes is, heeft ze toch geleerd terug te draaien van buik naar rug en sinds vanochtend kan ze blazen...hahahaha zo grappig! Wel minder als ze dat met een hap fruit of groente in haar mond zal doen, maar die krijgt ze nu nog even niet.

Ukkie, het lijkt er echt op dat Lise de eerste tandje gaat komen. Snap heel goed wat je bedoelt. Aan de ene kant is het prachtig, maar aan de andere kant is met de eerste tand echt het laatste stukje echt baby weg... Ook hier mag niet meer aan de onderkaak gezeten worden of in het mondje voelen (of er een tand komt).... weet niet fo het in het geval van Benthe wat zegt.... we wachten het maar af.

Ze wordt wel steeds drukker en vindingrijker... We moeten de bodem van het bedje al lager gaan zetten... gisteren lag ze op haar buik, steunend op een handje helemaal opgericht en andere arm over de rand, koppie boven de rand en kijken waar haar speen op de grond lag....aargghhh.... het is af en toe net een aapje.... maar ja, voor je er erg in hebt, trekt ze zich ineens op of zo... dit hadden we ook niet verwacht, dus voor de zekerheid gaat ie een standje lager. De spijlen van de box en het bedje gebruikt ze ook echt om aan te trekken of zich  te draaien of met de voeten af te zetten.

Vlinder, fijn als je de bv zo langzaam kan afbouwen. Kan me voorstellen dat je er dan minder last van hebt. Ik weet niet of je het verteld hebt, maar van waar de keuze?

Ukkie, dus werken viel mee? Vaak is het zo dat als je ergens heel erg tegenop ziet, het uiteindelijk achteraf mee valt, maar dat je al dagen op ziet om weer te gaan werken, is niet echt een lekker teken.... Ben je nu serieus aan het zoeken of twijfel je nog?
Lekker straks 2 weken vrij. Even er tussenuit met zn 3tjes. Waar gaan jullie in brabant heen? Wordt druk hier in brabant, ha ha!!

Patricia, ben benieuwd naar je nieuwe slaapkamer! Ons bed komt over een kleine 2 weken! Heerlijk he een nieuwe look of nieuwe spulletjes?

En hoe is het met de andere meiden?

Liefs Anoek

Terug
Bovenaan