Wiebelmama's 3

Anoek.

Als ik straks weer moet gaan werken wil ik dat hij al gewend is aan de voeding etc. Ook het steeds afkolven en per fles geven begint zijn tol te eisen om zo maar te zeggen (snappie).

x-vlinder

Hoi meiden,

Anoek, heel verstandig hoor, dat je bent thuisgebleven en Benthe hebt thuisgehouden. Zieken jullie maar even goed uit!

Ik ben niet actief aan het zoeken naar werk hoor. Hier in de buurt is een belastingadvieskantoor dat mensen zoekt maar...klein kantoor, dus kleine klanten, dus (relatief) kleine problemen. Da's natuurlijk totaal wat anders dan de (zeer) grote ondernemingen waar ik nu mee te maken heb. Dus dat doe ik maar niet. Ze zoeken altijd mensen bij dat kantoor, dus kan altijd nog daar een gesprek aanvragen (eerst informatief, dan zien of ik er zou willen werken). Vooralsnog geef ik mn werk een paar maanden "de kans", kan ik er zelf ook vol voor gaan. Als het dan niet bevalt, ga ik me eens goed achter de oren krabben.

Wij gaan naar Oosterhout (geen idee waar het ligt in Brabant...), park van Roompot (katjeskelder). Ik hoop echt dat we dan kunnen gaan zwemmen! Heb zojuist in de stad zwemluiers voor Lise gekocht, badpakje erover en klaar. Badpakje moet ik nog wel kopen (vergeten, net als de staafmixer...).

Aan de brabo's onder ons: iets leuks te doen in/rond Oosterhout?

Anoek, beterschap!

Vlinder, ga je de BV helemaal afbouwen? Of blijf je nog 1 of 2 voedingen geven? En wel fijn dat je mannetje de fles goed pakt en de voeding lijkt te lusten.
Ik heb de BV afgebouwd tot 2 voedingen per dag (vroeg in de ochtend en 's avonds laat). Heerlijk, niet meer kolven! Dat scheelt echt een hoop!

Nou, ik ga even eten maken: worteltjes voor Lise...

Liefs, Ukkie26

Hey meiden,

Vlinder, ik snap wel dat je gaat afbouwen! Ik vind het al eenhele prestatie dat je het zolang volgehouden hebt....tis toch aldoor dubbel werk.

Anoek, weer een beetje opgenapt dus. Gelukig drinkt Benthe weer wat beter en blijft de melk zitten waar ie zit.Jullie meiden worden echt groot hoor, nog even en ze gaan staan! Ik vind het alijd wel superlief staan als ze lachen met 2 kleine tandjes in de mond:)

Ukkie, ik vergeet ook nogsteeds van alles! Soms best lastig!  
Mn mannetje werkt al weer wat meer, nu ong 2,5 dag. Wel lekker wat dan ben ik  ook af en toe een dagje vrij. Volgende week maandag weer op controle, ben benieuwd  of die bloedwaarde stbiel is gebleven. Ik denk het eigenlijk wel, want hij is nu al meerdere keren geweest te prikken. En mij lijkt dat ze wel aan de bel trekken als de uitslag niet goed is.  

Patricia, jammer dat je kaamhulp zo slecht bevallen is. Dat maakt je kraamtijd juist zo bijzonder. Ik vond het wel jammer toen de mijne wegging.

Met Viggo gaat het super trouwens. Hij begint steeds meer te kletsen en te lachen. Heerlijk hoor. Ik knuffel ook heeeel veel met hem, hij krijgt echt wel honderd kusjes per dag ofzo ;)

liefs Tara
liefs Tara    

Hallo,

Ukkie, Oosterhout ligt vlak bij Breda...een hele leuke stad! Daar kun je lekker winkelen en een hapje eten (lunchen ofzo).
Je kan ook naar Safaripark de Beekse Bergen gaan. Dat ligt in Hilvarenbeek (half uurtje rijden ofzo). Varen op de Biesbosch kan ook leuk zijn als het mooi weer is.

x-vlinder

Tara, heerlijk hé dat knuffelen. 100 kusjes is nog niks hier...het zijn er wel 1000 denk ik (haha).

Wat een berichtjes, maar dat krijg je als je geen 2 schermen hebt openstaan!

xxx

NOg even snel voor het slapen gaan :)

Vlinder, snap dat je wilt afbouwen. Kost ook veel tijd zo met dat kolven. Wist alleen niet waarom je het ook alweer wilde vandaar mijn vraag.

Ukkie, idd naar Breda. Erg leuke stad. Beekse Bergen was trouwens ook mijn eerste reactie. Dat vind ik zo leuk!! Wellicht heeft Mier nog wat tips voor je ;-)

Hier gaat het weer wat minder. Benthe heeft rond half 7 haar voeding -die maar slechts 50cc was, meer wilde ze niet- eruit gespuugd. Ook enorm dunne poepluier. Daarnet wakker gemaakt voor laatste flesje en toen lag ze met een doorgelekte luier in bed. Weer een hele dunne luier...zucht.... laatste flesje maar 90 cc gegegeven en dat vond ze ook prima. Het is er gelukkig ingebleven en nu ligt ze weer op bed.Ik hoop zo dat ze morgen beter wil drinken. Heb vandaag meer aangeboden per fles, maar ze wil het gewoon niet.... Misschien morgen toch maar weer de ha bellen. Ze heeft trouwens geen koorts gelukkig en blijft alert en ze kletst nog wel.

Nou meiden, weltrusten en ongetwijfeld tot morgen.

Liefs

Terug
Bovenaan