Hoi meiden,
Anoek, heel verstandig hoor, dat je bent thuisgebleven en Benthe hebt thuisgehouden. Zieken jullie maar even goed uit!
Ik ben niet actief aan het zoeken naar werk hoor. Hier in de buurt is een belastingadvieskantoor dat mensen zoekt maar...klein kantoor, dus kleine klanten, dus (relatief) kleine problemen. Da's natuurlijk totaal wat anders dan de (zeer) grote ondernemingen waar ik nu mee te maken heb. Dus dat doe ik maar niet. Ze zoeken altijd mensen bij dat kantoor, dus kan altijd nog daar een gesprek aanvragen (eerst informatief, dan zien of ik er zou willen werken). Vooralsnog geef ik mn werk een paar maanden "de kans", kan ik er zelf ook vol voor gaan. Als het dan niet bevalt, ga ik me eens goed achter de oren krabben.
Wij gaan naar Oosterhout (geen idee waar het ligt in Brabant...), park van Roompot (katjeskelder). Ik hoop echt dat we dan kunnen gaan zwemmen! Heb zojuist in de stad zwemluiers voor Lise gekocht, badpakje erover en klaar. Badpakje moet ik nog wel kopen (vergeten, net als de staafmixer...).
Aan de brabo's onder ons: iets leuks te doen in/rond Oosterhout?
Anoek, beterschap!
Vlinder, ga je de BV helemaal afbouwen? Of blijf je nog 1 of 2 voedingen geven? En wel fijn dat je mannetje de fles goed pakt en de voeding lijkt te lusten.
Ik heb de BV afgebouwd tot 2 voedingen per dag (vroeg in de ochtend en 's avonds laat). Heerlijk, niet meer kolven! Dat scheelt echt een hoop!
Nou, ik ga even eten maken: worteltjes voor Lise...
Liefs, Ukkie26