Goeiemorgen,
Ben ik weer! Gister druk gehad....gewerkt en 's avonds naar de sportschool. De eerste kilo is eraf !!!! Nog 9 te gaan... Ik ga denk ik ook maar Sonja Bakkeren, nouja een beetje dan. Helemaal dan mag je zo weinig. Deed jij dat nou ook Anoek?
Hoe gaat het met de andere bevallen mama's? Zitten jullie ook nog zo ruim in je vel?
Vanmiddag komt de fysio weer langs, volgens mij zie ik al wel verbetering met viggo zn hoofdje
Anoek, verstandig dat je Benthe nog even lekker thuis houdt. Op het KDV zijn zoveel bacterien, dan is ze straks weer ziek, eerst maar even helemaal opknappen. Denk idd ook dat jullie dames tandjes krijgen, zo rond een half jaar koen de 1ste toch?
Hoe reageerde je leidinggevende op het feit dat je thuis wou blijven?
Nog even een vraagje trouwens... Ik zit eraan te denken om een Babygym voor viggo te kopen, maar spelen ze daar veel en lang mee???? Ik had wel een leuke gezien van Tiny Love maar die kost 79.95. Op zich vind ik dat niet zo erg maar dan moet ie er wel veel doen zegmaar. Anders kan ik net zo goed een leuk speelkleed van de Ikea kopen, alleen zitten daar niet van die bogen overheen.
Pippie, jullie knul doet het goed op jou melk. Wanneer moeten jullie (vlinder ook) weer werken?
liefs Tara
Ga me zo eens nuttig maken. moet nog was opvouwen en stofzuigen.