Ha meiden!
Was ik ook weer eens! Druk gehad: gisteren een zeurende (zieke, achteraf bezien) Lise en vandaag werken.
Lise was gisteren dus ziek. Ik vond haar al zo zeurderig en ze had onwijs rode wangen. 's avonds haar temperatuur opgenomen: 38,5! Arm meisje. Toch maar zonder zetpil in bed gedaan, ze sliep goed. Om 11 uur wakker gemaakt, (temperatuur 38,2) gevoed en weer naar bed. En ze heeft toch beroerd geslapen (dus wij ook :S). Om 12 uur wakker, 1 uur wakker, 4 uur wakker en 5 uur wakker. Hebben haar maar laten liggen...
Vanochtend was de koorts weg en heeft mn mannetje haar naar het KDV gebracht. Is gelukkig goed gegaan. Ze had net wel wat verhoging (37.7) maar het is al minder dan gisteren. Ook een stuk minder rode wangen...
Anoek, ik denk dat het tandjes zijn omdat ik van Lise absoluut niet aan haar onderkaak mag voelen en ze, als ze 's nachts huilt, "kauwt" op haar vingers. De bijtspeeltjes zijn hier helemaal favoriet en het lijkt wel alsof ze liters per dag kwijlt. De andere symptomen (spuitluiers/luieruitslag) heeft ze niet...
Hoop dat het vannacht betergaat.
Anoek, wel fijn dat jij je beter voelt. Hoop dat Benthe ook snel weer de oude is. Zielig he, zieke babietjes.
Pippie, fijn dat Bas zo goed groeit. Ik denk dat het lichaam het wel regelt hoor, met HB enzo. Althans, dat hoop ik maar: Lise groeit ook zo absurd hard. Volgende week weer CB, ben benieuwd.
Verder weinig te melden hier, ben er morgen weer. We zijn nog steeds druk met klussen en het lijkt wel alsof de TO DO-list alleen maar langer wordt in plaats van korter...
Meiden, fijne avond.
Liefs, Ukkie26