Wiebelmama's 3

Hoi,

Tara, hoe was het met de fysio? Zag ie ook al verschil met Viggo's hoofdje?

Vlinder, hoe gingen de eerste prikjes? En hoe zwaar is Lars nu?

Pippie, eerste tandjes komen idd zo tussen de 5-8 maanden. Ik kreeg zelf mn eerste tand pas met 8,5 maand, dus ook daar in vroege en late types, ha ha. Ik vermoed dat Benthe ook een tandje krijgt. Ik meen vanochtend een klein bultje te voelen (onder). We zullen zien. In elk geval staat het spugen er los van, want heb nog nooit gehoord dat dat kan duiden op tandjes. Die spuitluiers wel en ze jengelt soms zomaar heb ik het idee..

Tara, mn leidinggevende vond het prima. Gelukkig maar. Had ook eigenlijk niet anders verwacht. Vind dat ik mn best heb gedaan, had ook gewoon mezelf niet beter kunnen melden, maar dat ismn eer te na zeg maar.

Wij hebben wel een speelkleed voor Benthe. Ook van TinyLove (die dingen zijn helaas echt duur...)Met bogen en speeltjes, op het kleed dingen om te ontdekken zoals lapjes, muziekje en lampjes en een spiegel. Kijk anders eens op mijn Hyves daar staat een foto er van op. Misschien wel dezelfde. We hebben ém gekocht toen Benthe een maand of 3 was. NU speelt ze er nog steeds mee. Ook Benthe speelt nu veel op haar buik, maar zit dan bijv naar zichzelf te lachen in de spiegel, probeert alsnog die speeltjes te pakken of friemelt aan het kleed. Als ze straks wat ouder is, haal ik de bogen weg en kan ze lekker zitten. Voor mij geeft het wat afwisseling, want madam kan nog al eens snel verveeld zijn, ha ha!

Vandaag gaat het trouwens weer wat beter met Benthe. Ze plast weer wat meer, maar drinken doet ze nog steeds niet zoals normaal. Gelukkig blijft alles wel binnen (gisteren ook). Ondertussen ontwikkelt ze zich rustig verder. Onvoorstelbaar vind ik dat hoor. Sinds gisteren wil ze zich ook optrekken aan mn handen tot staan. Die triomf op haar gezichtje als ze staat is zo geweldig...Niet dat ze goed kan staan hoor, ha ha ha!!! Ikwil dat ook niet teveel en te vaak doen, die beentjes moeten daar echt aan wennen. Maarrr... pfff aankomend eerste tandje, een ontwikkeling die sneller gaat dan mama soms zou willen... Begrijp me niet verkeerd, ik ben supertrots op wat mn meissie kan en doet,maar soms vind ik het zo snel gaan en is ze zo snel baby-af zeg maar. Tara, begin jij dat nu ook al te merken? Dat je mannetje al zo groot begint te worden?

Die kilo's tjaaa.... hier nog 9-10 te gaan, maar met die schildklier wordt het wel heelmoeilijk vrees ik, dus hoop dat dat (snel)wegtrekt. Ik DEED idd SB Tara ;-) Deed is het goede woord. Staat wel weer op het programma om te gaan doen. Hoe en wat leg ik allemaal nog wel eens uit. Wel goed dat je weer bent gaan sporten hoor! Ik zit dus in elk geval nog "ruim in mn jasje" helaas....

Zo ga nu maar eens kijken of ik Vast Bellen via de internetprovider kan regelen. Dat scheelt pas een hoop geld... als je net zoveel en lang kan bellen als ik ;-)

Liefs

Ukkie, vervelend dat Lise ook ziekjes was. Koorts ook nog... Gelukkig dat het vanochtend over was. Ik denk ook dat het tandjes zijn bij Lise. Hoop voor je dat die spuitluiers lekker wegblijven, ha ha! Want dat ze niet alle symptonen heeft, zegt natuurlijk niks. Het ene kindje heeft er meer last van dan het andere.

Hoop dat ze verder niet ziek wordt, want ik vind het maar niks zo'n zieke uk...

Liefs

Hallo,

Hier ben ik ook weer.

Vandaag naar het bureau geweest. De eerste prikjes zijn gezet. Zoooo zielig! Het zetten en daarna ging het goed maar nu niet meer. Heb net al even gebeld met de huisarts. Een beentje is helemaal dik en rood en mijn lieve kleine  mannetje heeft heel veel verdriet gehad. Ik heb hem nu een zetpilletje gegeven en hoop dat het wat minder zeer gaat doen, anders moet ik even langs de huisarts morgen.
Verder weer goed gegroeid. Hij weegt nu 4750 gr en is 55 cm lang ongeveer.

Hoe is het met jullie meisjes Anoek en Ukkie en hoe gaat het met de rest?

x-vlinder

He meiden,

sorry dat ik hier zo weinig ben maar ik ben moe en heb weinig puf/zin om 's avonds weer achter de pc te kruipen en voel me wel wat bezwaard om telkens vanaf het werk te reageren.
Behalve de vermoeidheid gaat het goed. De uk beweegt zeer goed en buiten wat standaard kwaaltjes heb ik eigenlijk van weinig dingen last.

ik denk aan jullie
vs

Hoi,

Ahhh Vlinder... arme Lars. Gaat het nu al wat beter nu je een paracetamolletje hebt gegeven? Hoop het voor hem. Sterkte ermee.

Vs, fijn dat je je naast de vermoeidheid goed voelt en dat je de uk goed voelt bewegen. Wat een overweldigend gevoel is het toch he?

Hier gaat het eigenlijk best goed met Benthe. Vandaag een normale poepluier! Al het drinken en eten zit er nog in, het is alleen nog wel weinig. Hopelijk drinkt ze morgen meer.We gaan nu meer en meer terug naar de oude voedingstijden, dus dan zit er ook weer langer tussen de voedingen, misschien dat ze dan wel trek krijgt.

Moet trouwens echt nog even iets kwijt; Benthe heeft net haar eerst "kruipje" gedaan; beentjes onder haar lijfje en zich vooruit duwen.... Was helemaal ontroerd... Maar stiekem heb ik vandaag wel een beetje moeite met de snelheid waarin het nu ineens weer gaat. ..Het leek de dag van gisteren dat ik haar pasgeboren in mn armen had... boeehhh sentimentele dwaas.... hahaha

Liefs,
van trotse, maar sentimentele Anoek

Heb net dat badzitje besteld waar ik laatst het plaatje hier had neergezet!
Als het goed is, wordt het morgen al bezorgd! Kunnen we het morgen meteen uitproberen, ha ha!

X

Anoek, ben benieuwd hoe het badavontuur gaat bevallen. Fijn dat het weer beter met Benthe gaat!

Zetpil werkt trouwens als een trein. Vanavond heeft hij weer goed gegeten en nu slaap hij lekker.

x-vlinder

Hoi Meiden,

Ben ik ook weer ff. Gister verjaardag gehad van mijn nichtje, ze werd 11jaar. Kreeg ik daar ineens migraine. Baalde als een stekker ik wilde helemaal niet naar huis, maar ja toch naar huis gegaan. Lisa is met mijn moeder meegegaan en ik ben mijn bedje in gegaan. Heb de rest van de middag en avond geslapen. Mijn werk had gister niet gebeld dus ik was ervan overtuigd dat ik vrij was. Nou dus niet, ik werd om 9uur uit mijn bed gebeld waar ik bleef. We hadden en mis communcatie. Gauw wat gegeten en gaan douche en als een speer met hoofdpijn naar mijn werk gegaan. s'Middags ging het wel weer en zakte de hoofdpijn aardig af. Normaal had ik gewoon thuis gebleven, maar er is personeel te kort vandaar.

Na het werk nog ff snel wezen shoppen. Moest nog steeds een winterjas en nieuwe schoenen hebben. Nou ik ben geslaagt hoor eindelijk!!!

Morgen moet ik nog een dagje werken en dan ben ik weer klaar voor deze week. Volgende week ga ik maar 1 dagje. Lisa ging wel ff huilen dat ze nog een nachtje moest slapen bij oma, want ze miste me zo erg. Lekker dan, mama ook huilen natuurlijk, maar toch volgehouden en ze is nog bij oma. Morgen na mijn werk ga ik haar weer halen. Ga wel ff vragen of ik ipv 4uur om 3 uur naar huis mag, want vind het best wel zielig en ik mis haar echt wel!! HORMONEN!!!!!!!!!!!!!

Liefs xxx

Terug
Bovenaan