A
Anoniem
Guest
@Anoek, Fijn dat Benthe weer is opgeknapt zeg. Wat gaaf haar eerste kruipje!! Kan me goed voorstellen dat je er sentimenteel van word. Het baby is er nu dalijk helemaal vanaf. Het gaat idd super hard, wacht maar tot de 1ste verjaardag. Ik heb toen de hele dag lopen huilen want ik wilde niet dat het al zo snel was die 1ste verjaardag. Overmaat van ramp ging Lisa ook op die dag nog is lopen (helemaal alleen, los). Ik was toen ook super trots maar ik miste ook mijn kleine baby!!!
Ben benieuwd hoe dat badzitje is. Heb je misschien ook dat andere ding voor in bad gebruikt waarin ze kunnen liggen?? Wil graag weten of het wat is dan kan Lisa ook een keer dalijk de baby in bad doen of samen in bad.
@Vlinder, Arme Lars, Hopelijk helpt de paracetamol goed en heeft hij geen last meer ervan. Ik gaf Lisa altijd standaard na de prik een zetpil omdat ze de 1ste keer ook zo'n last had ervan. Wat is hij trouwens weer lekker gegroeid!!
@Vs, Kan me goed voorstellen dat je moe bent, heb er zelf ook last van en reageer ook niet meer zo veel. Doe ook echt wel mijn best, maar niet altijd puf ervoor. Fijn dta je je ook goed voelt en dat de kleine goed beweegt. Het gaat al opschieten nu!! Heb je al foto's van de babykamer ben erg nieuwsgierig.
@Tara, Ik heb ook SB gedaan en op zich vond ik het goed te doen hoor. Ik had er in ieder geval genoeg aan wat ik mocht eten. Ik heb wel het boek bereid en behoud je gewicht gedaan. Op mijn gewicht ben ik (helaas) nooit gekomen.
Fijn dat er verbetering is met Viggo zijn hoofdje. Gaat het nu ook goed in de zijslaper??
@Ukkie, Gaat het alweer wat beter met Lise? Altijd zo zielig als die kleintjes ziek zijn!! Het kunnen idd best haar tandjes wel is zijn. Hoop dan maar dat het eerste tandje snel doorkomt en ze weer helemaal de oude Lise is en dat jullie goed kunnen slapen vannacht.
Nog steeds aan het klussen dus. Nou hier word de to do lijst ook steeds langer ipv korter en we krijgen dalijk nog tijdnood. Word er helemaal gestrest van!! Wil ook aan mijn babykamer beginnen.
@Pippie, Leuk ben benieuwd naar het geboortekaartje. Zal ff kijken of ik die van Lisa ook kan mailen. Kunnen jullie die ook zien.
Lijkt me erg leuk babymassage. Hoe was het?? Ik ben met Lisa naar babyzwemmen geweest toen, was ook erg leuk en ook aan te raden. Lisa vodn het echt heerlijk en is dan ook een echte waterrat. Ze kreeg zelfs eens in de zoveel tijd een diploma, is natuurlijk voor de ouders leuker, maar toch.
Nou ik ga nog ff relaxen en dan naar bed, morgen weer werken.
Liefs xxx