Wiebelmama's 3

@Anoek, Fijn dat Benthe weer is opgeknapt zeg. Wat gaaf haar eerste kruipje!! Kan me goed voorstellen dat je er sentimenteel van word. Het baby is er nu dalijk helemaal vanaf. Het gaat idd super hard, wacht maar tot de 1ste verjaardag. Ik heb toen de hele dag lopen huilen want ik wilde niet dat het al zo snel was die 1ste verjaardag. Overmaat van ramp ging Lisa ook op die dag nog is lopen (helemaal alleen, los). Ik was toen ook super trots maar ik miste ook mijn kleine baby!!!

Ben benieuwd hoe dat badzitje is. Heb je misschien ook dat andere ding voor in bad gebruikt waarin ze kunnen liggen?? Wil graag weten of het wat is dan kan Lisa ook een keer dalijk de baby in bad doen of samen in bad.

@Vlinder, Arme Lars, Hopelijk helpt de paracetamol goed en heeft hij geen last meer ervan. Ik gaf Lisa altijd standaard na de prik een zetpil omdat ze de 1ste keer ook zo'n last had ervan. Wat is hij trouwens weer lekker gegroeid!!

@Vs, Kan me goed voorstellen dat je moe bent, heb er zelf ook last van en reageer ook niet meer zo veel. Doe ook echt wel mijn best, maar niet altijd puf ervoor. Fijn dta je je ook goed voelt en dat de kleine goed beweegt. Het gaat al opschieten nu!! Heb je al foto's van de babykamer ben erg nieuwsgierig.

@Tara, Ik heb ook SB gedaan en op zich vond ik het goed te doen hoor. Ik had er in ieder geval genoeg aan wat ik mocht eten. Ik heb wel het boek bereid en behoud je gewicht gedaan. Op mijn gewicht ben ik (helaas) nooit gekomen.

Fijn dat er verbetering is met Viggo zijn hoofdje. Gaat het nu ook goed in de zijslaper??

@Ukkie, Gaat het alweer wat beter met Lise? Altijd zo zielig als die kleintjes ziek zijn!! Het kunnen idd best haar tandjes wel is zijn. Hoop dan maar dat het eerste tandje snel doorkomt en ze weer helemaal de oude Lise is en dat jullie goed kunnen slapen vannacht.

Nog steeds aan het klussen dus. Nou hier word de to do lijst ook steeds langer ipv korter en we krijgen dalijk nog tijdnood. Word er helemaal gestrest van!! Wil ook aan mijn babykamer beginnen.

@Pippie, Leuk ben benieuwd naar het geboortekaartje. Zal ff kijken of ik die van Lisa ook kan mailen. Kunnen jullie die ook zien.

Lijkt me erg leuk babymassage. Hoe was het?? Ik ben met Lisa naar babyzwemmen geweest toen, was ook erg leuk en ook aan te raden. Lisa vodn het echt heerlijk en is dan ook een echte waterrat. Ze kreeg zelfs eens in de zoveel tijd een diploma, is natuurlijk voor de ouders leuker, maar toch.

Nou ik ga nog ff relaxen en dan naar bed, morgen weer werken.
Liefs xxx

He meiden,

Even snel... Loop al de hele dag van hot naar her en heb dadelijk ook nog een receptie, moet nog kolven... Bas wegbrengen.. en dan na de receptie nog een etentje.

Pffff, ondertussen is er ook nog zo'n muts van felicitas geweest. Wat een onzin zeg. Die paketten hoef ik de volgende keer niet meer. Die van de prenatal daarentegen zijn super!

Anoek, wat fijn dat Benthe weer iets op lijkt te knappen. Enne.. sentimenteel.. ik vind elke honderd gram die Bas aankomt al snel gaan. Hij lacht nu als een dolle en maakt ook al geluid. Ik vind het super, maar ondertussen is het echte hulpeloze, kleine babytje er al echt af....

Patricia, leuk Lisa's geboortekaartje, hier wordt het weekend hoor voor ik het verstuur. Heb er vandaag effe geen tijd voor.
Babymassage was super. Bas heeft continue geluidjes gemaakt en vond het heerlijk.
Ik ga ook babyzwemmen met hem, maar dat kon pas vanaf 10 weken en ik wilde graag nog iets met Bas doen nu ik nog wat meer tijd heb in mijn verlof, vandaar de babymassage. Is wel echt even een momentje voor ons tweeen. Vond het heel leuk. Vanaf november gaan we zwemmen. Ook veel zin in..

Vlinder, wat zielig dat Lars zo naar was van zijn prikjes! Hoe gaat het nu? Bas mag 10 nov...
Hoe gaat het met de voeding?

Sorry meiden, weet even niet meer wat de rest geschreven had...
Kom morgen wel weer even langs en dan probeer het geboortekaartje en nieuwe foto's te mailen!

Groetjes Pippie

Hallo,

Hoe gaat het met iedereen?
Hier gaat alles weer goed. Geen last meer van de inenting gelukkig. Ook heeft onze kleine schat steeds meer een ritme te pakken. Dat vind ik echt fijn!.

Hoe is het met de zieken onder ons? Hopelijk gaat het met iedereen weer wat beter.

x-vlinder

Ukkie26, 27 jaar, 2 april bevallen van dochter Lise !!!

1 september (5 maand) 67,5 cm en 7925 gram!
27 oktober: volgende afspraak CB, arts.

Anoek,  30 jaar,  14 april bevallen van dochter Benthe!!!  

10 oktober (bijna 6  mnd):  69 cm en  7670 gram!  Volgende afspraak CB:  1 dec (wv).  

Tara, 30 jaar, 25 juli bevallen van zoon Viggo, 3590 gram bij geboorte.

begin sept 5250 gram, 1e inenting 09-10.

Vlinder, 1e kindje, Lars is geboren op  16 augustus 2008.

Pippie, 26 jaar, 7 september bevallen van zoon Bas!!

Twinkel3, 28 jaar,  9 september bevallen van dochter Iva!!  

VS, 30 jaar, zwanger van 1e kindje, 25 december uitgerekend

Patricia, zwanger van 2e kindje (dochter van 4 jaar) uitgerekend 27 januari.  
9 sept 10.50 uur VK en 13.50 uur 20 wk echo  

Bo, zwanger van 1e kindje!

Hier alles goed kom net uit mijn werk en ga ff uitrusten. Ben erg moe. Had ook vandaag af en toe hele harde buiken, dus ff rustig aan nu. Was best wel druk op het werk denk dat het daardoor kwam.

Misschien tot vanavond!!
Liefs xxx

Hallo!

Rustig geweest hier...

Vlinder, fijn dat het weer goed gaat met Lars. Zo zielig als je kleintje niet happy is...
Wat een geweldige foto's heb je weer gestuurd!

Hier is het weer weekend. Gelukkig... was niet zo blij met mn werk vandaag (zie de meiden, geen zin om het nog eens op te schrijven, het is nu weekend, ha ha).
Benthe is vandaag met papa thuis geweest en dat is prima gegaan. Ze heeft alweer meer gedronken dan gisteren en alles binnenghouden. Kan eigenlijk wel stellen dat ze beter is, hoeraaa!!!!!!!!!!
Vandaag is ook de badring gekomen! Echt een geweldig ding! Benthe vond het ook erg leuk, dus geslaagde aanschaf. Zal morgen of van t weekend  eens wat nieuwe foto's mailen, waaronder een met de badring.

Trouwens, Pippie ik heb van jou een emailadres waarop ik steeds de mail terugkrijg. Heb nl een mail gestuurd, maar niet nara jou dus. Kan je mij een mailtje sturen, zodat ik adres kan opslaan?
Patricia en Bo, jullie adres is verloren gegaan, want had het niet opgeschreven en ben direct van mn account afgestapt (en niet meer ingelogd) vanwege een virus... Kunnen jullie ook nog een mailtje sturen?

Vanavond lekker bankhangen en So you think you can dance kijken! Kijkt er nog iemand naar?

Liefs

Haai!

Na een hard dagje werken even het forum checken begint bijna routine te worden...moet gewoon even hier kijken hoe het gaat!

Anoek, fijn dat Benthe weer de "normale" hoeveelheden heeft gedronken en dat ze weer beter is! En leuk dat de badring bevalt!

Vervelend he, gezeur op je werk. Mij heel bekend. Wil je wel blijven waar je nu zit? Of ga je eens om je heen kijken?!

Vlinder, wat een prachtige foto's van Lars heb je gemaild! Echt heeeel mooi! Heb die je zelf gemaakt?

Patricia, maak je je niet te druk met werken enzo? Als je te veel harde buiken hebt (maar ja, wat is te veel...) is het een teken van je lijf dat je het rustiger aan moet doen...maar da's niet makkelijk hoor...

Pippie, ik hoorde al van een vriendin van me dat felicitas echt een drama was eb dat ze de hele tijd "nee" had gezegd. IK heb daar dus niet zo'n doos van aangevraagd...had alleen die van Prénatal.

Ik heb trouwens geen mail gehad met het geboortekaartje van Lisa...Patricia, kun je die alsnog mailen? Ben wel benieuwd!

Hier gaat het goed, Lise was vandaag weer supervrolijk. En ze heeft vanochtend tot 10 uur geslapen! Helaas ikke niet: moest werken, dus om 6 uur Lise voeden en hup-hup, met bus en trein richting Amsterdam...

Ze was vannacht ook maar 1 keer mopperend wakker...gelukkig. Hoop dat ze maar snel doorkomen (al is dan het laatste beetje kleine baby eraf)...dit is zielig.

Ga nog even bij de meiden kijken, dan douchen en mn bedje in: ben moe en morgen weer werken!

Tot morgen!

Liefs, Ukkie26

Hallo,

Ook hier geen geboortekaartje per mail ontvangen Patricia. Misschien is er iets mis gegaan. Kun je hem alsnog sturen?

Gelukkig ook nog geen dame van felicitas aan de deur gehad. Heb volgens mij wel alle dozen aangevraagd die er zowat zijn (haha).

De foto's heb ik gisteren zelf gemaakt. Ben er wel blij mee en ga binnenkort nog maar weer eens een  andere fotoshoot van mijn kanjer maken. Vind het leuk om te doen!

Met de zwangerschapskilo's gaat het hier erg goed. Ik ben in de eerste week (ziekenhuis) heel veel afgevallen en nu al weken stabiel. Als ik volledig afgebouwd heb (bv) wil ik nog wat meer afvallen maar ik mag al niet klagen. Ik weeg nu al 2 kilo minder dan voor mijn zwangerschap maar wil er graag nog 7 of 8  vanaf. Dan weeg ik weer net zoveel als toen w gingen trouwen. Ik heb alleen nog wel veel te veel vel bij mijn buik zitten (jasses) en moet nog rustig aan doen met de buikspieren (nog 1,5 maand om alles eerst goed te laten herstellen).

Nou genoeg over de kilo's...kan wel wat leukers bedenken.

Hoe is het met jullie verder allemaal?

Ik ben er snel weer vandoor want ik moet zo richting de osteopaat. Ben weer benieuwd!

x-vlinder

Terug
Bovenaan