Wiebelmama's 3

Hoi Meiden,

Er is niks fout gegaan hoor met de mail. Ik heb nog geen geboortekaartje van Lisa verstuurt. Moet hem eerst nog ff zoeken. Ja ben hem niet kwijt hoor, maar heb ze toen bijna allemaal ingeplakt, maar heb nog ergens een losse volgens mij. Zal van het weekend wel ff zoeken en hem dan versturen.

Straks ga ik ff naar Zuidplein. Mijn ID-kaart is bijna een jaar verlopen, maar vergeet hem steeds te verlengen. Heb hem natuurlijk nodig over 1,5wk als ik naar Landal ga. Het huisje staat op mijn naam. Ga vandaag dus ff pasfoto's laten maken en dan maandag als Lisa weer op school zit naar de deelgemeente toe. Hoop dat ik er dan niet al te lang zit, want daar heb ik echt geen zin in!!

Gister via marktplaats een tafel en stoelen gezocht. Hele mooie gezien en natuurlijk geboden. Heb ik bij de meeste verkeerd zitten lezen. BLOND!!! Heb 3 reactie's gehad dat ik hem mag komen halen zitten de stoelen er niet bij, BALEN!!! Wil wel een tafel met stoelen. Volgende keer maar verder lezen dan mijn neus lang is

@Vlinder, Zou jou zwangerschaps kilo's zijn snel gegaan zeg, lekker hoor. Hoop dat ze bij mij ook sneller gaan dan na de bevalling van Lisa toen der tijd. Toen wilde de kilo's er echt niet af!!

Had ook al op je mail gereageert, maar echt super leuke foto's van Lars. Ik liep ook altijd met mijn camera achter Lisa aan. Toen vond ze het nog leuk, maar nu verstopt ze zich meestal, SPOOK!!

Nou ik ga nog ff op eetkamer jacht op marktplaats.

Liefs xxx

Hallo!

Hoe is het met jullie allemaal vandaag? wat zijn de plannen voor het weekend?

Patricia, schiet al op je weekje Landal. Naar welk park gaan jullie? Jij hebt, net als ik, geloof nik goede ervaringen met Landal ofniet?
Tjee... tafel zonder stoelen??? Niet handig nee, ha ha! NOg wat naar je zin kunnen vinden vandaag?

Ukkie, ik ben eigenlijk heel erg benieuwd hoeveel Lise overdag nog slaapt. Benthe nog steeds zo'n 4-5 uur per dag. Geen idee of het veel of weinig is... Op het KDV slaapt ze meer dan een ander kindje van haar leeftijd, maar die slaapt daar amper. Niet dat het mij uit maakt, maar ben gewoon beetje nieuwsgierig, ha ha!

Vandaag gaat het echt super met Benthe. Ze was aan het einde van de middag wel wat jengelig, zielig huilen, heb wel het idee dat er nu echt een tandje gaat komen. Maar kan schijnbaar dan nog weken duren voor ie door is...Ze bijt ook als een gek op alles wat ze maar te pakken krijgt en als ze niks heeft, dan zit ze op haar vinger te bijten.IK moet maar eens gaan kijken voor een goede bijtring. degene die ze nu heeft is niet handig en gebruikt ze het bijtgedeelte om het ding vast te houden ;-)

Vandaag vriendinnetje op bezoek gehad en vanochtend bijna heel het huis gedaan. Zondagmiddag krijgen we visite en voor de rest zullen wel wel zien wat het weekend brengt. Wrs beetje rustig aan, gezien onze belabberde week ;-)

Benthe begint nu echt te tijgeren. Moet echt gaan opletten dat ze nergens aan kan als ze op de grond ligt. Want dat is nu wel een leuk spelletje, op haar buik op de grond. Ze wiebelt en doet en schuift zo naar voren of draait in de rondte. Het achteruitschuiven net als Lise heeft ze nog niet ontdekt. Ze gaat vooruit, maar niet echt snel, dus het is nog te doen, ha ha!

Wilde trouwens- zoals beloofd- een foto mailen van Benthe met haar badzitje, doet hotmail het niet. Straks nog maar eens proberen.

Tot straks misschien en anders morgen!

X

Vlinder, vergeet ik jou helemaal...
Hoe was het bij de osteopaat?

En wat betreft Felicitas... Ik heb ook zo'n muts thuis gehad. Je moet wel anders krijg je die doos niet. Nou die hadden ze best wel mogen houden. Ook de doos van prenatal (de babydoos, want heb pas aangemeld na de geboorte van Benthe) vond ik niet zo geweldig. Dus voor mij bij een eventuele 2e geen dozen meer.
Ach en die muts... ze proberen je van alles aan te smeren en ik heb gewoon overal nee op gezegd... NOu ja, bijna overal op. Heb wel het pakket van Nuby gekocht en moet zeggen; ik vind het superspul en gebruik het erg veel! Die boekjes-series vond ik ook wel errug leuk, maar veel te duur...

Liefs

Hallo,

Hier weinig plannen voor het weekend. Morgen komt mijn nichtje logeren, maar ga niet veel doen hoor. Ga gewoon mijn huis opruimen en ff boodschappen doen. Zondag gaat mijn schoonvader verder met verfen hier in huis. Dan zijn de gang, hal en keuken aan de beurt. Als dat gedaan is staat de babykamer en Lisa de kamer op het programma. Zal mij benieuwen allemaal.

Heb een eetkamer gevonden. Vind hem echt super mooi. Hij is kersenrood met mooie stevige rieten stoelen erbij. Morgen middag om 5uur kunnen we hem komen ophalen. Ben echt super blij.

Oja Felicitas. Nou dat vind ik ook helemaal niks. Ik heb wel al een doos mogen halen, iemand had me ervoor opgegeven. Weet niet wie, maar ja. Zorg gewoon na de geboorte dat er iemand bij mij is zodat ik dus ook nee zal zeggen. Na de geboorte van Lisa was gelukkig mijn moeder op visite gekomen. Ze was wel net iets te laat omdat ik toen al die dozen met boekjes enzo had gekocht. Daar heb ik dus echt spijt van. Lisa heeft er nog nooit mee gespeeld en kijkt er niet eens naar om. Echt zonder van mijn geld, maar kon geen nee zeggen toen. Ze weten gewoon wanneer ze moeten komen die mutsen.

@Anoek, We gaan naar Lommerbergen in Limburg. Nou ik heb geen echte slechte ervaringen, maar vind de huisje in Landal altijd zo crisses. Hoop dat het dit keer meevalt!!

Lekker hoor dat Benthe nog zo lekker slaapt op de dag. Wel fijn dat ze weer is opgeknapt.Lastig die eerste tandjes. Ik had voor Lisa zo'n bijtring die je in de vriezer moest leggen. Erg handig vond ik zelf. Dan zijn ze lekker koud en dat helpt weer extra tegen de pijn van het doorkomende tandje.

Heb wel je mailtje gekregen, maar geen foto's erbij :(

Ga zo ff mijn keuken opruimen en mijn oude eethoek en stoelen uit elkaar halen zodat morgen de andere tafel gelijk neergezet kan worden.

Liefs xxx

Hoe is het met de rest??

Hoi,

Vlinder, Twinkel en Anoek bedankt voor de foto's! Altijd leuk, babyfoto's!

Hier is gister iemand van felicitas geweest. Ik vond het helemaal niet zo erg. Deze vrouw was best vriedelijk en niet opdringerig. Ze is 10 min of een kwartiertje geweest. Ik heb alleen een boek gekocht over kinderziektes en voeding. Leek me wel handig, ik weet echt niets van kinderziektes. Verder wat leesvoer en leuke kortingsbonnen (pampers)
De doos van c1000 schijnt wel leuk te zijn, maar die ben ik vergeten te halen.   Zou het nog kunnen na 3 maanden??? Je moest dan een geboortekaartje meenemen volgens mij. De doos van prenatal moet ik ook nog halen, maar had al gezien dat er weinig in zat, nouja wel een kortingsbon van 5 euro, die komt altijd wel weer van pas.

Morgen weer vrij, dus dan wel weer wat meer tijd om de forummen:)

liefs Tara

He meiden,

Anoek en Ukkie, fijn dat de meiden weer wat opknappen!!

Vlinder, hoe was het bij de osteopaat? Heb er ook wel sport in foto's van Bas te maken... En digitaal is ideaal.., wat niet mooi is gaat weg... Trouwens weet niet of ik dat al een gepost had, maar webprint.nl drukt ze erg goedkoop af en het wordt thuisgestuurd. Ideaal vind ik.

Tara, hoe gaat het met het bolletje van Viggo. Zat al wel verbetering in zei je laatst toch.

Patricia, ik heb gelukkig de verkooptrucs van de felicitas muts kunnen weerstaan...
Is het nog gelukt met je tafel met stoelen??

Hier alles oke, Bas doet het goed, lacht en maakt volop geluid als je tegen hem praat. Smelt iedere keer nog weg. Heeft alleen zijn huiluurtje rond etenstijd. Zodra hij ruikt dat ik eten aan het koken ben, wordt hij onrustig.... Maar ja, als dat het enige is.. schijnen ze allemaal wel ergens op de dag te hebben.

Gisteravond is het bij mijn moeder ook weer goed gegaan, terwijl deze mama heerlijk aan het genieten was van een carpaccio en een tournedos en als toetje een heerlijk chocoladedessert. Ook wel weer eens lekker, was lang geleden!!

Nou, tot snel,
Liefs Pippie

Goedemorgen,

zo, lekker vrij vandaag! Ben al naar de supermarkt geweest. De kattenbrokken waren op en er was geen brood in huis. Maar nu dus lekker op de bank met mn laptop en een  kop koffie!

Met Viggo zn koppie gaat het iets beter, maar nog niet optimaal. Zn kale plekje gaat nu wel wat meer naar links, maar het zit eigenlijk te hoog, waardoor zn hele achterhoofd wat plat wordt/is. Vaker oefeningen met hem doen dus. Gelukkig vind hij dat meestal   niet zo erg. 1 oefening kreeg ik ook niet goed voor elkaar, bleek dat zn arm verder omhoog moest (rollen zan rug naar rechterzij en dan ver doorrollen dan houdt ie zn hoofd omhoog) Bij mij rolde an hoofd gewoon over het aankleedkussen ipv in de lucht. En veel met de beentejs spelen, daar worden zn buikspieren sterk van en trekt ie zn koppie op zn borst.  zodat  zn kale  plekje dus lager komt. De  fysio komt over 2 weken weer.  

Ik heb Viggo de afgelopen 2 dagen  's nachts op zn rug gehad, want meneer was zo wakker hij ging niet slapen. Nu probeer ik dus overdag ook maar weer eens. Hij ligt nu te slapen ( of is stil, dat kan ook) Hij heeft wel even moeten huilen, maar ja... ik wil wel graag dat het beter wordt. Ik vind het wel stom dat het CB er de 1e keer helemaal geen aandacht aan besteede toen ik zei dat ie een voorkeur had. Als ik toen al met dat ding was begonnen was het nooit zo  ver gekomen.   Bij een volgend kindje ga ik gewoon altijd zo'n ding gebruiken.

Zal zo ook even kijken of ik nog leuke foto's kan mailen.

liefs Tara  

Terug
Bovenaan