WIEBELMAMA'S

document.write(friendlyDateTimeFromStr(''));-  Ukkie26, 27 jaar, in ronde 4 zwanger van 1e kindje, nu (18-02-08) 34w, 31 mrt uitgerekend, 22 feb volgende controle VK, nog 9 daagjes werken!!!

- Anoek,  30 jaar, in ronde 3 zwanger van 1e kindje, nu 32w3d  (17-02-08), 10 april uitgerekend,  20 feb volgende controle vk,  28 feb laatste werkdag!!

- Tara, 30 jaar, in ronde 13!!! zwanger van 1e kindje,  16 juli uitgerekend, nu 17 weken(06-02-07)  7 mrt 20 weken echo  

- Pippie, 26 jaar, 2e ronde na miskraam zwanger van 1e kindje, 28 augustus uitgerekend. Nu  11 weken  0 dagen (7-2-2008).
6 maart weer naar VK.

- vlinder, in ronde 14 zwanger van ons 1e kindje, 31 aug uitgerekend!
21 febr. combinatietest. 6 maart naar de verloskundige.  

- Twinkel3, 28 jaar, in ronde 11 zwanger van 1e kindje, 6 september uitgerekend.
Kloppend hartje gezien/ gehoord bij 7 weken, 2 dagen.
Eerste afspraak VK: woensdag 13 februari
12-weken echo: woensdag 20 februari

Hallo,

Ben ik ook weer even.

Leuk Patricia dat je even komt kijken. En hopelijk zien we je hier snel steeds vaker.

Leuk om alle verhalen te lezen over kamertjes en wandelwagen (haha).
Anoek de kleine wieltjes kun je vastzetten speciaal voor dat soort ondergronden. DAt is bij de bugaboo ook zo. Ik vind van deze 2 het voordeel dat je het zitje ook om kan draaien. Snappie? Alleen de bugaboo is heel laag en mijn mannetje is best groot. Volgens mij ziet dat er niet uit (hihi).

Ach we gaan gewoon proef rijden en we zien het wel.

x-vlinder

Dat van het om kunnen draaien van het buggygedeelte is voor mij ook een voorwaarde voor de kinderwagen hoor Vlinder.

De buggaboo vind ik ook wel mooi, maar hij is idd erg laag.
Verder vind ik hem erg schattig.

Ben jij al wezen kijken naar kamertjes, kleren, andere spulletjes e.d. of ga je nog?

Liefs, Twinkel3

@Ukkie, heerlijk zeg zo'n lekker weekendje erop uit!
Wat fijn dat je er nog van hebt kunnen genieten.
Nu nog een paar dagen werken en dan op naar de bevalling.

Wat is de tijd gevlogen hè. Het lijkt nog maar zo kort geleden dat jij en Anoek  schreven dat jullie zwanger waren en nu  zijn jullie al bijna uitgeteld.
Hoe heb jij dat zelf ervaren=

Liefs, Twinkel3        

Hoi Twinkel.

Nee hoor verder nog niet echt aan het kijken. We gaan volgende week verhuizen en dat staat nu even bovenaan ons lijstje.

Verder vind ik het wel gaaf om al wat te snuffelen hoor.

We gaan deze week weer druk inpakken en wie weet dat we dan zaterdag even een kijkje gaan nemen voor een kinderwagen. Het is zo veel makkelijker als je al weet welke je wilt. Wie weet komen en nog voorjaarsaanbiedingen en dan kan je snel beslissen. Ik dacht dat jij de buzz wilde van Quinny of weten jullie het ook nog niet?

Ga nu verhuiskaartjes maken. Dus voorlopig ben ik er even niet. Misschien wat later weer.

Het wordt de buzz of de Mutsy single spoke 4rider.
Deze laatste heeft op dit moment onze voorkeur.
Maar goed, alles kan nog.

Succes met de verhuisdrukte meid!

Liefs, Twinkel3

Ha Twinkel,

eigenlijk is het zo onwerkelijk, zwanger zijn. Ik weet nog dat we, ruim 1 jaar geleden (jan. 07) besloten te stoppen met de pil en, na 3 maanden ontpillen, in april besloten er echt voor te gaan. Toen ik 4 maanden later een positieve test in mn handen had was het echt een verrassing (ook al duren die 4 maanden al veel te lang). En nu ben ik over 6 weekjes al uitgerekend. Het gaat zo ongelofelijk snel.

En dan kijk ik naar het kamertje (net het wiegje opgemaakt: leuk!) en kan ik me niet voorstellen dat daar over 2 maandjes ons babytje ligt. Als ik in de spiegel kijk, vind ik mijn buik heel mooi, maar niet een "Ukkie" buik (en dan met mn eigen naam uiteraard ). Zo snel als het gegaan is. Ik denk dat ik de buik pas bij me vind passen als het babytje geboren is. Erg raar allemaal, erg onwerkelijk, maar bovenal: gaaf! Heel gaaf!

Zozo, hoezo, ik op een roze (of blauwe) wolk?

Kan me zo voorstellen dat jij je over een paar maanden ook zo voelt. Ik kan me de misselijkheid van het begin bijna niet meer voorstellen, terwijl ik er best last van had. En dat het kamertje nog een troephok was: pff.

Gaat alles verder goed met je? En Vlinder, met jou? Hebben jullie veel last gehad van misselijkheid?

En probeer rustig te blijven, ook met de echo's danwel combinatietest in het vooruitzicht. Allemaal erg spannend natuurlijk, maar: je kunt aan de uitkomst niets veranderen. Ik probeer me daar maar aan vast te houden als ik me druk maak over de 2-vaten-navelstreng die mn babytje en ik hebben (in plaats van 3), als ik aan de bevalling denk (het komt er toch wel uit, goedschiks of kwaadschiks), als ik denk aan de geboortekaartjes (waar we een foto van ons ukkie op willen en die we dus pas na de bevalling kunnen bestellen), over de kleren die ik tijdens de bevalling en in mn kraamtijd aanwil/aankan/aanmoet (met/zonder knoopjes, grote onderbroeken, zachte broeken) en ga zo maar door.

Pff, wat kan ik me drukmaken. En pff, wat is het allemaal onbelangrijk (denk ik) als eenmaal het ukkie in mn armen ligt.

Oftewel: maak je niet (al te) druk, slecht voor je hart en voor je bloeddruk. Een beetje "moederlijke ongerustheid" is geen enkele zwangere vreemd, denk ik, maar laat het niet de overhand krijgen. Zwanger zijn is leuk, mooi, spannend!

Meiden, varend op mijn roze wolk, verlaat ik dit forum (voor even?).

Tot snel. Veel liefs, Ukkie26

Hallo!!!

Leuk hoor, al die verhalen!

Ukkie, dat gaat echt snel allemaal. Over een paar weekjes heb je de kleine al in je armen.  Geniet er nog even van, zou ik zeggen.  

Ik ben nu ook al echt aan het genieten hoor. Mn buik is eindelijk een échte zwangerschapsbuik. Ik loop zo trots als een pauw door mn winkel, en vind het het zo leuk dat  heel veel klanten me nu ook (eindelijk) feliciteren!  Kan echt niet genoeg van alle aandacht krijgen!    

Wij hebben de kinderwagen nog niet gekocht, maar ik denk dat het de Mura 4 wordt. Vlinder, mn broer en schoonzus hebben ook een buggaboo gekocht, en ik vind hem ook wel heel mooi. Hun hebben hem juist gekocht omdat de duwstang zo hoog kan. Mn broer is 2 meter ofzo en  heel veel wagens vielen daarom af voor hun.      

Woensdag ben ik alweer 19 weken, en ja ik vind ook dat de tijd toch wel snel gaat! Het lijkt zelfs nog niet eens zolang geleden dat ik stopte met de pil (okt 06) Ik vond het toen wel heeeeel  lang duren, maar nu achteraf valt het me allemaal wel weer mee.

Alle kwaaltjes lijken ook alweer lang geleden, en ik voel me nu helemaal top. Ben ook helemaal niet moe meer. Heb nu energie voor 2!

Wij moeten nog 2,5 week wachten op de echo, maar ik kijk er wel heel erg naar uit. Het lijkt me zo leuk om die kleine weer even te zien!

Nu ga ik ook naar bed, morgen lekker uitslapen! Ik hoef pas om 13.00 te beginnen.
liefs, Tara

Terug
Bovenaan