WIEBELMAMA'S

Hoi Meiden,

Alles goed???? Nou bij mij nog steeds geen veranderingen. Dus ik hou het nog ff spannend, hihihi

Maarre hebben jullie dat topic gelezen over roken tijdens de zwangerschap. Jemig het gaat er daar hard aan toe zeg. Er is er daar 1tje aan het schelde en aan het dreigen. Echt niet normaal!!!

Maar goed ik ga weer
Liefs xxx

Nee, niet gelezen Patrica. Of is het nog die oude topic die weer opnieuw oplaait?
Het is de laatste tijd wel raak met de scheldkannonades.
Gelukkig is het hier een stuk gezelliger.
Nog steeds spannend meid. Overmorgen wil je weer gaan testen of niet?
Ik duim flink voor je!

@Tara, jij bent ook al weer bijna op de helft. Wat gaat het toch snel.
Super zeg dat je al zo'n mooi buikje hebt. Ik kan ook niet wachten hoor.
Ik heb sinds gisteren wat stekerij in mijn buik en last van de rug.
Het zullen waarschijnlijk de banden wel zijn.
Laat de boel maar lekker oprekken hoor en laat dat buikje maar komen!

@Ukkie, jij ook niet te naar maken hoor!
Ik ben ook niet echt zenuwachtig voor morgen of zo.
Het is net wat je zegt, je kunt er toch niets aan doen als het slecht nieuws is.
Toch heb ik wel het gevoel dat het gewoon goed zit hoor, dus ik hoop morgen onze kleine lekker rond te zien spartelen.
Ik kijk nu trouwens net even op de klok, maar het is nu dus al over 24 uur.
Dat schiet op.

Groeten voor iedereen,

Liefs, Twinkel3

Hey meiden,

We waren al op pagina 2 beland....

Lijkt wel alsof we weer meer bij de wiebelmeiden te vinden zijn, maar ach daar vinden we elkaar ook wel.

Twinkel, super dat jullie echo goed was! Wat is nu je uitgerekende datum?

Vlinder,voor jou morgen een spannende dag toch? Succes.

Ik heb vanavond weer controle gehad bij de vk. Alles was weer prima in orde. Bloeddruk iets hoger dan vorige keren, maar nog steeds uitstekend. Hartje duidelijk hoorbaar en groei helemaal goed nu. Dus is echt een groeispurt geweest en dat is nu weer bijgetrokken. Verder waren de bloeduitslagen prima, dus geen antistoffen tegen het kindje (rhesus-). Verder nog even gesproken over mn dikke voeten...begin vocht vast te houden. Eigenlijk alleen aan het einde van de dag hoor, maar het is wel vervelend. Heb dan echt dikke voeten en onderbenen. Moet nu minder zout eten. Maar goed,eigenlijk niks ernstigs. Fijn om het hartje weer te horen, al twijfel ik er geen moment aan dat het niet zou kloppen, want ik voel me kindje de hele dag door bewegen.
Slapen is een drama deze week. Slaapzo'n 6 uur per nacht en moet er dan ook nog 1-2 keer uit om te plassen..... begin nu wel erg moe te worden. Gelukkig nog 1 dag en dan heb ik weer weekend en kan ik lekker bij slapen (hoopik dan).
Verder heeft de beeb een favouriete plek die aan het einde van de dag wordt opgezocht; kontje tegen mn ribben en regelmatog even goed duwen..... grrrrr.... precies tegen mn middenrif waardoor ik wat kortademig wordt en niet echt lekker kan zitten. En het ergste is... ik vind het nog steeds leuk dat ik mn kindje zo goed en duidelijk voel!!!!
Beeb ligt ook met het hoofdje nog steeds naar beneden, maar is nog niet echt ingedaald. Wel iets, maar niet om van indalen te spreken. Maar goed gezien die kortademigheid ook niet te verwachten.
Ukkie, is jouw uk al ingedaald?

Pippie, hoe gaat het met jou?

Tara, met jou ook alles goed?

Liefs

Hallo,

Nog even snel een berichtje ook hier.

Anoek fijn dat alles er goed uit ziet! Ben wel benieuwd wat het gaat worden hoor.

Twinkel....super dat je jullie baby zo goed hebt kunnen zien!

Morgen een drukke dag voor de boeg dus...ga lekker slapen nu .

x-vlinder

(ps ik probeer morgen wel even wat te laten weten)

Hey toekomstige mama's, wat fijn dat het zo goed met jullie gaat en met de babytjes natuurlijk!!!!
Wij zijn verhuisd en hebben nu ook weer internet!! Ik zal nu weer wat vaker op het forum zijn.
Wij hebben 3 maart ons intakegesprek in het UMCG, heel spannend dus!! Vooral de onzekerheid is zo moeilijk, ben echt wel heel vaak verdrietig, maar ja dat hoort er wel bij natuurlijk...

Liefs Pink

Hallo meiden,

Ik merk ook idd dat ik weer wat meer bij de wiebelmeiden te vinden ben de laatste tijd.

Om mensen niet te kwetsen bleef ik eerst wat op de vlakte over mijn zwangerschap, maar ik merk dat ook de nog niet zwangere meiden vragen naar hoe het gaat.
Dus dat zet ik dan ook daar maar neer.
Ik hoop wel dat ze het aangeven wanneer het vervelend is om mijn blije praat aan te horen.

Het was vandaag ook zo'n mooie en memorabele dag om het aan de kleuters te vertellen. Ik hield het bijna niet droog. Vanmiddag kwamen er al wat kinderen aan met kaartjes, knuffeltjes en luiertjes. Zo lief en schattig hoe ze met me meeleven.
De rugpijn die ik nu heb is dan wel vervelend, maar dat was vandaag van ondergeschikt belang.
Ik heb wat echo-foto's aan de kinderen laten zien (we kregen er 5 gisteren).
Dat vonden ze ook geweldig. We hebben ook één foto waar de arm, hand en 5 vingertjes op te zien zijn. Ik vertelde de kleuters dat de baby naar hun zwaait om hun hallo te zeggen. Dat vonden ze echt supergrappig.
We zitten nu echt wel op de "roze wolk".
De uitgerekende datum is nu trouwens verschoven naar 2 september. Dus ben ik nu 12w2d zwanger.

@Vlinder, ik hoop dat jij vandaag ook positieve uitslagen te horen krijgt.

Liefs, Twinkel3

quote: Ukkie26 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('18-02-2008 14:01:25'));

document.write(friendlyDateTimeFromStr(''));-  Ukkie26, 27 jaar, in ronde 4 zwanger van 1e kindje, nu (18-02-08) 34w, 31 mrt uitgerekend, 22 feb volgende controle VK, nog 9 daagjes werken!!!

- Anoek,  30 jaar, in ronde 3 zwanger van 1e kindje, nu 32w3d  (17-02-08), 10 april uitgerekend,  20 feb volgende controle vk,  28 feb laatste werkdag!!

- Tara, 30 jaar, in ronde 13!!! zwanger van 1e kindje,  16 juli uitgerekend, nu 17 weken(06-02-07)  7 mrt 20 weken echo  

- Pippie, 26 jaar, 2e ronde na miskraam zwanger van 1e kindje, 28 augustus uitgerekend. Nu  11 weken  0 dagen (7-2-2008).
6 maart weer naar VK.

- vlinder, in ronde 14 zwanger van ons 1e kindje, 31 aug uitgerekend!
21 febr. combinatietest. 6 maart naar de verloskundige.  

- Twinkel3, 28 jaar, in ronde 11 zwanger van 1e kindje,  2 september uitgerekend. Nu 12w2d (21/2).
14 maart - tweede afspraak VK

Hallo,

Hier even een berichtje van mij!

Alles zag er goed uit vandaag. Maandag krijgen we de kansberekening telefonisch te horen. Op de echo waren geen aanwijzingen te zien wat duidde op een verhoogde kans op afwijkingen. Mijn bloeduitslagen hebben we besproken en mijn bloeddruk is opgemeten. Dit was ook allemaal goed.

De vrouw die de echo maakte had echt alle tijd. Dat was fijn en leuk omdat ze al heel veel kon zien en ook alles goed uitlegde. Het blaasje was gevuld, het hartje zit op de goede plek (we hebben het trouwens ook voor het eerst gehoord nu....wauw wat bijzonder!), hersentjes waren keurig in twee helften aan het ontwikkelen, kaaklijn was goed, neusbotjes duidelijk te zien, handjes, voetjes alles erop en eraan, navelstreng zat goed, placenta zag er keurig uit en ze heeft ook nog meteen even gekeken of mijn baarmoeder, moederkoek, eierstokken etc. er goed uitzagen.

We hebben 2 foto's op ware groote meegekregen.

Nu maandag nog even afwachten maar de wolk wordt hier ook wel steeds rozer! Ben helemaal aan het genieten van de prachtige beelden van vandaag.

Tot snel.

x-vlinder

Terug
Bovenaan