WIEBELMAMA'S

-  Ukkie26, 27 jaar, in ronde 4 zwanger van 1e kindje, nu (18-02-08) 34w, 31 mrt uitgerekend, 22 feb volgende controle VK, nog 9 daagjes werken!!!

- Anoek,  30 jaar, in ronde 3 zwanger van 1e kindje, nu 32w3d  (17-02-08), 10 april uitgerekend,  20 feb volgende controle vk,  28 feb laatste werkdag!!

- Tara, 30 jaar, in ronde 13!!! zwanger van 1e kindje,  16 juli uitgerekend, nu 17 weken(06-02-07)  7 mrt 20 weken echo  

- Pippie, 26 jaar, 2e ronde na miskraam zwanger van 1e kindje, 28 augustus uitgerekend. Nu  11 weken  0 dagen (7-2-2008).
6 maart weer naar VK.

- vlinder, in ronde 14 zwanger van ons 1e kindje, 31 aug uitgerekend!
6 maart naar de verloskundige.  

- Twinkel3, 28 jaar, in ronde 11 zwanger van 1e kindje,  2 september uitgerekend. Nu 12w2d (21/2).
14 maart - tweede afspraak VK

Wauw, wat een goed nieuws Vlinder.

Het maagje van ons kleintje was ook al gevuld zagen we gisteren.
Onvoorstelbaar wat er allemaal al te zien is. Wat een wonder.

Geniet ervan meid.

Ik ga nu naar mijn ouders, die staan ook te popelen om weer een blik te werpen op hun kleinkind in uitvoering.

Liefs, Twinkel3

Hey meiden!

Fijn om jullie blije verhalen te lezen. Wat is het geweldig om je kindje te zien en te horen hé? Ik blijf het bijzonder vinden en ook zo onwerkelijk. Het is ook onvoorstelbaar wat ze allemaal met een echo kunnen zien!
Willen jullie trouwens verder in de zwangerschap nog een pretecho laten maken? Ik heb de 3-4D echo echt als helemaal het einde ervaren! NOg mooier dan de normale echo, want dan krijgt je kindje echt een gezichtje!

Vandaag erg zware dag op kantoor.... heb het gevoel dat ik van links naar rechts wordt getrokken.... ben ook nog heel moe, dus gevolg laat zich rare.... een "heerlijke" hormonale huilbui.... Al eens last van gehad??? Ik had ze in het begin van de zwangerschap ook heel erg en nu begint het weer een beetje terug te komen. NOg 4 dagen werken en dan gaat mn verlof in. Ik ben er echt aan toe.

Ohhh mn eten is klaar. Eerst even eten.

Liefs

hey meiden,

zo nu eerst ook een berichtje van mij op de wiebelmama s!
ik lees wel vaak hier mee maar had hier nog niet op gereageerd,want vind het wat fijner om op de wiebelmeiden te reageren (vinden jullie niet erg he)
fijn dat alles goed gaat en er zo  mooi uit ziet op de echo s!

xxx miet

Mogguh,

mier, ik snap heel goed dat je liever op de wiebelmeiden berichtjes plaatst. Kan me voorstellen dat het hier best confronterend is/kan zijn voor je. Daarom zet ik bewust op beide onderwerpen berichtjes over hoe het gaat, zodat je niet "verplicht" hier mee moet lezen.

Anoek, geniet lekker van je vrije dag vandaag en van je weekend. En ga maar lekker aftellen: doe ik ook. Heerlijk. Heb vandaag een thuiswerkdag omdat ik om half 11 (onmogelijke tijd) naar de verloskundige moet. Die zit in de straat, voordat ik op mn werk zou zijn zou het ver na 12 uur zijn. Niet handig, dus mn leidinggevende zei: jij werkt die dag lekker thuis. Dat impliceert alleen dat ik ook echt moet werken...bah. Geen zin in. Aan de andere kant: het is vies weer, dus naar buiten gaan is ook niet fijn.

Ik heb gelukkig geen (erge) last van hormonale huilbuien. Wel in maand 2 van mn zwangerschap toen we op vakantie waren, maar nu niet. Gelukkig. En ik merk ook hoor, dat ze op werk nog allerlei kleine dingen vragen om af te ronden. Ja hallo, denk ik dan, ik heb een planning gemaakt wat ik wanneer doe en die is best krap opgezet. Dus ik wil best die dingen doen, maar die komen onderop de stapel (zo belangrijk zijn ze ook niet) en dan is het voor mn werk maar afwachten of ik eraan toe kom.

Ach, ik probeer me er maar niet te druk om te maken. Ga de confrontatie maar niet aan, heb ik geen zin in. Heb andere dingen aan mn hoofd (gezondheid en babytje zijn toch veeeeeel belangrijker).

Ik laat straks wel even weten hoe het bij de verloskundige was. Fijne dag!

Liefs, Ukkie26

PS: deze stof, maar dan in het creme met creme borduursel, hebben we voor de gordijntjes en het hemeltje. Ben er echt helemaal blij mee, het is een hele zachte, dunne katoen dus valt erg mooi!!!

Kleine update: alles goed bij verloskundige, kleine ligt met hoofdje naar beneden en is al helemaal ingedaald. Dat dacht ik al wel te voelen: als ik loop heb ik de neiging met O-benen te gaan lopen om het beneden wat meer ruimte te geven. En benen over elkaar zitten is ook niet meer fijn. Logisch dus, want het hoofdje ligt al helemaal in mijn bekken. Jippie!

Verder ook alles goed. Bloeddruk prima (ietsje hoger: gelukkig maar, wil niet weer flauwval-acties, die had ik laatst in de trein namelijk), hartje baby goed.

We krijgen, zo schat de verloskundige in, geen groot kindje. Prima.

Nog een weekje werken (en vandaag nog wat nuttigs doen) en dan lekker verlof. Klossen halen, po halen, matrasbeschermer in bed leggen en dat soort dingen. En natuurlijk nog de gordijntjes en het hemeltje ophangen, maar dat moet niet al te veel moeite zijn.

Dan moeten we alleen nog een wandplankje (lastig, lastig) en dan is 't wel klaar. Misschien nog een wandlampje, maar echt noodzakelijk is het niet, meer voor "de aankleding".

Nou, ik ga weer aan de slag (thuiswerken is lastig voor mij, kan me er niet toe zetten).

Fijne dag en tot snel.

Liefs, Ukkie26

Terug
Bovenaan