Jeej!
Nog 4 daagjes werken! Ik ben al weken lang aan het aftellen, maar nu komt het echt dichtbij!
Anoek, precies zoals je beschreef: ik heb eigen "klanten" die ik aan collega's heb overgedragen. Het liefst zou ik tot en met vrijdag alles nog doen wat op mijn eigen pakket ziet, maar dat gaat niet, dan kan ik dingen niet afmaken. Dus mn collega doet het, en dan net iets anders dan ik het zou doen. Niet fout, maar anders. Achja...ik probeer het maar los te laten. Ben er straks een hele tijd niet en als ik terugkom zie ik wel hoe de vlag ervoor hangt.
Ik had trouwens niet zo'n erge last van indalingsweeën hoor. Ik heb wel een paar dagen een zeur-gevoel onderin mijn buik gehad, leek wat op ongi-krampen. En toen ineens merkte ik aan het zitten (met name met mn benen over elkaar: lastig) en lopen dat de kleine is ingedaald. Met 34 weken ofzo, denk ik. Maar je kunt het dus wel voelen ja.
Hier gaat het verder goed, ik slaap alleen wat slecht. Vannacht 4 keer naar de wc, en als ik dan weer in bed lig kan ik niet lekker liggen. En omdraaien gaat niet zo makkelijk meer: mn buik groeit best hard nu, en alleen maar als een punt naar voren. Maar ach, ik blijf denken: als dat alles is...Het valt me alles mee, ik stort niet in als ik thuiskom uit werk (draai nog dagen van bijna 9 uur). Alleen de treinreis heen is een drama, dan is het nogal benauwd en de combinatie met een lage bloeddruk (onderdruk rond de 60) is lastig; voel me af en toe wegtrekken. En zuurstof is niet in de trein: raampjes kunnen niet eens open. Maar: nog 4 dagen, en vanochtend ging het wel weer goed.
Verder heeft mn moeder de gordijntjes bijna af, en ze staan mooi! Ze moet ze alleen nog even op de goede lengte maken. Hemeltje doet ze volgende week (als ik de stok in huis heb).
Wat raar is, is dat ik, als ik zit, onderin mn buik de schoudertjes/armpjes van ons ukkie voel bewegen, en dat ik steeds denk: als ik nu beweeg, dan zit er iets klem en breekt de kleine iets. Dat zal natuurlijk wel niet, maar zo voelt het. Anoek, heb jij dat ook???
Ik ga nu even een puzzeltje maken, misschien tot later.
Liefs, Ukkie26
(oja, na mijn verlof ga ik 4 dagen werken, mn mannetje ook, dan 3 dagen KDV. Heb (helaas) nog geen plaats, ons ukje staat op de wachtlijst. Daar ga ik volgende week maar eens achteraan: mooi eerste klusje voor mn verlof)