WIEBELMAMA'S

Hallo iedereen.

Zo nog een paar dagen voor jullie Anoek en Ukkie. Leuk hoor! Mijn vriendin gaat ook na deze week met verlof! Ben zo benieuwd bij iedereen hoe het allemaal gaat en wat jullie krijgen en welke naam jullie die kleine aapjes gaan geven.

Ik vind namen altijd erg interessant (haha) een tik van mij denk ik!

Ik heb vandaag de aanvraag voor kinderopvang de deur uit gedaan. Heb gewoon voor 4 dagen aangevraagd want bij ons kun je tot 2 maanden altijd weer afmelden (kosteloos). Waarschijnlijk zijn er ook op dagen geen plaats en ik weet nog niet welke dagen ik op mijn werk ga krijgen? Altijd handig dus zo!

Tot snel x-vlinder

Jeej!

Nog 4 daagjes werken! Ik ben al weken lang aan het aftellen, maar nu komt het echt dichtbij!

Anoek, precies zoals je beschreef: ik heb eigen "klanten" die ik aan collega's heb overgedragen. Het liefst zou ik tot en met vrijdag alles nog doen wat op mijn eigen pakket ziet, maar dat gaat niet, dan kan ik dingen niet afmaken. Dus mn collega doet het, en dan net iets anders dan ik het zou doen. Niet fout, maar anders. Achja...ik probeer het maar los te laten. Ben er straks een hele tijd niet en als ik terugkom zie ik wel hoe de vlag ervoor hangt.

Ik had trouwens niet zo'n erge last van indalingsweeën hoor. Ik heb wel een paar dagen een zeur-gevoel onderin mijn buik gehad, leek wat op ongi-krampen. En toen ineens merkte ik aan het zitten (met name met mn benen over elkaar: lastig) en lopen dat de kleine is ingedaald. Met 34 weken ofzo, denk ik. Maar je kunt het dus wel voelen ja.

Hier gaat het verder goed, ik slaap alleen wat slecht. Vannacht 4 keer naar de wc, en als ik dan weer in bed lig kan ik niet lekker liggen. En omdraaien gaat niet zo makkelijk meer: mn buik groeit best hard nu, en alleen maar als een punt naar voren. Maar ach, ik blijf denken: als dat alles is...Het valt me alles mee, ik stort niet in als ik thuiskom uit werk (draai nog dagen van bijna 9 uur). Alleen de treinreis heen is een drama, dan is het nogal benauwd en de combinatie met een lage bloeddruk (onderdruk rond de 60) is lastig; voel me af en toe wegtrekken. En zuurstof is niet in de trein: raampjes kunnen niet eens open. Maar: nog 4 dagen, en vanochtend ging het wel weer goed.

Verder heeft mn moeder de gordijntjes bijna af, en ze staan mooi! Ze moet ze alleen nog even op de goede lengte maken. Hemeltje doet ze volgende week (als ik de stok in huis heb).

Wat raar is, is dat ik, als ik zit, onderin mn buik de schoudertjes/armpjes van ons ukkie voel bewegen, en dat ik steeds denk: als ik nu beweeg, dan zit er iets klem en breekt de kleine iets. Dat zal natuurlijk wel niet, maar zo voelt het. Anoek, heb jij dat ook???

Ik ga nu even een puzzeltje maken, misschien tot later.

Liefs, Ukkie26

(oja, na mijn verlof ga ik 4 dagen werken, mn mannetje ook, dan 3 dagen KDV. Heb (helaas) nog geen plaats, ons ukje staat op de wachtlijst. Daar ga ik volgende week maar eens achteraan: mooi eerste klusje voor mn verlof)

Bijna vergeten. Ik heb de uitslag van de combinatietest gehad vanmiddag.

Het was allemaal erg goed. Mijn bloed was uitstekend met hele mooie waarden en de kansberekening is: 1 op 4700. Een hele kleine kans dus.

Nu gaan we over op de verloskundige!

x-vlinder

Hallo meiden,

Wat fijn Vlinder om te lezen dat de uitslag van de combinatietest zo positief was.
Lekker genieten nu hè meid!

Wij zijn er net weer van een dagje babyshoppen in Veenendaal.
En gelukkig zijn we helemaal naar ons zin geslaagd.

De kinderwagen is een Mutsy 4-rider geworden, in de kleur cargo antraciet.
Ook hebben we een Maxi-cosi erbij gekocht in de kleur Chrystal black.
De kinderkamer heet Lugano en hebben we gekocht bij Babydump, bij Babymax was er nl. alleen nog maar een showmodel. Het zijn witte meubels, die zowel strak als speels zijn. Wie weet hebben jullie hem ook al wel een gezien, of zien jullie hem straks wanneer jullie inkopen gaan doen.
Hierbij hebben we ook een box gekocht, de Bopita box met lade, kleur zwart.
Ook hebben we er meteen wieltjes bij gekocht, zodat we hem door de kamer kunnen verplaatsen.
Verder nog wat accesoires, zoals: een wandplankje, hemeltje, dekens, lakens, een knuffeltje, een aankleedkussenhoes, een opbergmandje, enne... volgens mij was het   dat zo'n beetje.

Flink wat aankopen dus. Het was echt heerlijk om nu (eindelijk) inkopen te mogen doen voor ons kindje. We zijn er helemaal gelukkig mee.

Eind juni worden de meubels bezorgd, dus ruim voor september.
Dat vind ik wel prettig hoor, wat klaar is is dan klaar.

Vanavond ben ik hier niet (EHBO-les).

Tot gauw,

Liefs, Twinkel3

Hey meiden!

Jaaa, weer een dag voorbij! Nog 2 dagen werken. Het is nog even aanpoten, maar wel een heerlijk idee dat het de laatste energie-inspanning is. Begin het nu echt beu te worden op mn werk, mn hoofd is al bij het verlof, hahaha! Komt natuurlijk ook omdat het nu echt bijna zo ver is!

Ukkie, nee ik herken het niet dat ik bang ben dat iets klem komt te zitten. Komt misschien ook wel omdat ik geen schoudertjes voel daar beneden... wel af en toe een flinke por in mn blaas of ergens daar beneden.... in elk geval absoluut niet prettig. Misschien moet het kindje nog iets verder indalen. Geen idee.
Wel kreeg ik vandaag weer van iemand te horen dat mn buik lager zit, dus de uk is echt ingedaald... voel het ook hoor. Loop ook wat oneleganter, ha ha!!

Vlinder, super dat je uitslag goed was! En nu echt gaan genieten hé? Voor je het weet is het voorbij hoor! Ik vind dat de weken echt omvliegen, zodra de 20 weken voorbij zijn...

Twinkel, geweldig, jullie zijn echt goed geslaagd zeg!! Wij hebben ook een kamertje van Babydump! Wij hebben de Chicago (dacht ik...). Maxicosi hebben wij de citro rush en kinderwagen is zwart. Heerlijk is dat dat shoppen voor de beeb hé? Ik zou het liefst de kast ook helemaal volhangen met kleertjes, maar ja.... dat kan straks ook nog wel als de beeb er is. Hebben in 50/56 echt meer dan genoeg en ook al wat 62. Aan de andere kant ben ik ook weer heel kritisch, want vind veel niet mooi... alles moet perfect zijn voor de kleine, maar daar zijn jullie misschien ook al wel achter, hihi. Of ben ik de enige die zo in elkaar zit?!?!

Vanavond ben ik er ook niet. Ik mag weer naar de "gezellige" pufclub. Dit keer zelfs 1,5 uur omdat het vorige week niet door kon gaan.... dus pas om 21.30 klaar, dan nog naar huis.... kan meteen door naar bed dan...
Morgen aan het einde van de dag heb ik een afscheidsborrel georganiseerd voor mijn 2 teams. Gewoon even een drankje drinken samen. Vond ik leuker dan taart....
Dus tot morgenavond denk ik of miss nog voor ik naar pufclub ga.

Liefs

Moet even snel nog wat kwijt...

Zwangerschapsgym was leuk vanavond! De lerares is nog steeds stom, maar het was gezellig. Iedereen li9jkt een beetje los te komen en het was veel minder serieus. Had ook het idee dat het nu nuttiger was want het ging over de ontsluiting en jaaa.... we hebben nu ook echt gepuft, ha ha ha!!

Weltrusten!

Liefs

Terug
Bovenaan