Goedemorgen,
Twinkel, fijn he, om het hartje te horen kloppen. Ik had ook geen tranen hoor (mn moeder wel trouwens, haha) maar fijn is het wel. En dat blijft zo (vind ik althans). Vanmiddag mag ik weer naar de VK en het is elke keer fijn het hartje te horen en de bevestiging te krijgen dat het goed gaat daarbinnen.
Anoek, dus jullie hebben het bed ook al echt op klossen? Jee. Wij nog niet: ze zijn te klein. Dus nu moeten we aan de bierkratjes. Die schijn je bij de slijter te kunnen ophalen als je het statiegeld geeft (logisch), dus daar moeten we achteraan.
Hoe hoog is jullie bed nu? Het schijnt best een klimwerk te zijn erin te komen, klopt dat?
En heb jij, naast de matrasbeschermer uit het kraampakket, nog een zeiltje? Oftewel: wat heb jij aan matrasbescherming? Ik namelijk alleen een beschermer en ik vraag me af of dat niet wat weinig is... Zal het vanmiddag ook eens bij de VK vragen (als ik het niet vergeet).
En inderdaad: de grootte van de buik zegt nix over de grootte van de baby. Mijn moeder en schoonmoeder hadden geen grote baby's (grootste 3500 gram, mn mannetje was 4 weken te vroeg en maar 47 cm en 2700 gram) maar of dat wat zegt... we zullen het merken.
Ik ga zo mijn tassen (1 voor beeb en 1 voor mij) pakken, voor het geval dat we naar het ziekenhuis moeten.
Wat trouwens schijnt te "helpen" tegen het knisperende bed is over de matrasbeschermer een badhanddoek, dan de molton en dan het hoeslaken. Heb je meer lagen zeg maar. Ik ga dat zeker doen (lig nogal te draaien 's nachts).
Gisteren kwam mn schoonmoeder op de koffie en we hebben een onwijs schattig pakje gekregen. Van "Feetje", het is lichtgroen en het is een soort "skipak", maar dan anders. Maatje 56, en erg handig als het een koud voorjaar is. Hoeft de kleine niet in een jas gewurmd te worden, maar gewoon, met kleren en al, hup, in dat pakje, dan in de maxi cosi en klaar. Erg handig!
Nou, ik ga eens wat doen (niet dat er wat op de planning staat hoor). Fijne dag!
Liefs, Ukkie26
(PS: wat een slecht nieuws he, bij de wiebelmeiden. Echt sneu)