Tsja, KDV, wat een gedoe. We staan voor augustus, september en 1 dag oktober (dan hebben we 2d/w in plaats van 3) als eerste op de wachtlijst, maar of dat wat zegt...gewoon regelmatig bellen is het advies. Dus dat doen we dan maar. En anders moeten we tijdelijke opvang regelen in de vorm van oma/vriendin.
Wat dat betreft komt het wel goed uit: 2 vriendinnen van mij zijn afgelopen zomer allebei bevallen van een kleintje en ze passen 1 dag in de week op elkaars kids. 1 van de meiden is alweer zwanger, augustus uitgerekend. Dus die zal dan een tijdje niet oppassen op de kleine van de ander. Ik dacht: ik stap in in het oppascircuit per augustus (komt precies mooi uit), pas 1 dag op de kleintjes en kan dan ook 1 dag ons kleintje wegbrengen. Heb het nog niet met ze overlegd, zal het over een tijdje (als ons ukkie er is) het eens aankaarten. En dan 1 dagje bij oma, en dan werk ik tijdelijk 3 dagen i.p.v.4. Moet maar even zo (kan ik er wel rustig inkomen)...document.write(friendlyDateTimeFromStr('&apos

);
Ons bed staat omhoog hoor, trouwens. Geen zorgen meer op dat gebied. Ik dacht dat het niet op de klossen zou passen, maar 't paste toch. We hebben er 5 onder (meer ging niet), 2 hoofdeind, 2 voeteneind en 1 in het midden. Vind het ook wel erg hoog, maarja. Ga vanavond de matrasbeschermer erop leggen (onder een handdoek, molton en hoeslaken) en dan is de slaapkamer bevalproof. Dan nog een tas voor mij en de kleine pakken, en nog 1 kruik en klaar zijn we ervoor!
Vind het een raar idee dat het zomaar vannacht kan beginnen, kan het me nog niet voorstellen. Jij dan Anoek? En ik ben het zwanger zijn ook nog niet zat (al ben ik wel heel nieuwsgierig naar ons ukkie), heb geen last, niet moe, geen maagzuur ofzo.
Ik lees regelmatig het maartforum en inderdaad rommelt het daar aardig. Ik lees ook af en toe op het aprilforum: ik zit natuurlijk op de valreep. Kan maar zo een aprilbaby worden...
Spannend he, allemaal!
Hier rommelt het nog niet (denk ik). Heb wel veel meer last van harde buiken, maar pijnlijk zijn ze nog niet. Wel raar, gewoon als ik zit te typen of lezen, wordt 'ie in een keer hard (nu bijvoorbeeld). Zal wel voorbereiding zijn op de bevalling, maar hoe lang het nog duurt...niemand die het weet (nouja, maximaal 5 weken!)
Hier heeft het wel gestormd, maar we zitten ook dicht aan de kust. Geen bomen omgewaarid ofzo (voorzover ik kan zien), maar wel harde, erg harde wind.
Zo de laatste pufclub: ben benieuwd. En we gaan een afspraak plannen voor over een maand of 2, als alle ukkies geboren (zouden moeten) zijn, met de ukkies erbij. leuk leuk!
Meiden, fijne avond en tot snel.
Liefs, Ukkie26