WIEBELMAMA'S

Ja als je poliklinisch in het ziekenhuis wilt bevallen dan moet je de eerste cm's toch thuis doen. Ik ehb zelf het idee dat ik veel meer op mn gemak ben en meer ontspannen thuis en dat komt de bevalling alleen maar ten goede. En ik woon 5 min van het ziekenhuis met deauto, dus daar ben ik zo als het nodig is. Ik heb er vertrouwen in dat de vk ons op tijd naar het ziekenhuis stuurt als het niet gaat.
En mocht ik opmedische indicatie toch in het zhmoeten bevallen, dan zij het zo.

Ik zag toch wel tegen de bevalling op, zeker toen ik nog niet zwanger was, ha ha! Nu begin ik er zelfs naar uit te kijken, want het betekent dat je dan bijna je kindje in je armen kan sluiten. Ik zie het wel en maak me er ook niet (meer) druk om. Er bevallen zoveel vrouwen, dus waarom zou ik het niet kunnen?!!

IK ben gewoon zo benieuwd hoe onze beeb eruit zal zien en hoe het zal zijn als het er is. We zijn er gewoon klaar voor!

Meiden, ik ga ook mn bedje op zoeken zo. Nog even warme melk maken... slaap ik beter... NOu ja beter, 1-3 eruit om te plassen en kan sinds deze week niet echt mn draai vinden. Slaap ook heellicht, maar goed dat schijnt moedertje natuur zo geregeld te hebben als voorbereiding op de komst van je kindje.

Trusten!

X

He meiden,

Nou al lekker aan de klets op de wiebelmama's zie ik!

Vlinder en Anouk, vandaag echo. Laten jullie weten hoe het was?

Ook ik  ben vandaag weer naar de verloskundige geweest. Nu mijn eigen en niet in het ziekenhuis en die heeft ook weer een echo gemaakt. Beebje doet het goed en ik heb zomaar 4 dagen kado gekregen. Hun komen uit op 11 weken en 0 dagen vandaag en dat betekent een uitgerekende datum van 28 augustus 2008. 28-08-08. Eigenlijk wel mooi, maar goed. Ik denk dat beebje 050908 gaat komen. Dan zijn mijn vriend en ik 10 jaar bij elkaar. Jeetje zeg, die kleine was aan het gymnastieken zeg. Ongelooflijk, wat een druktemaker. Dat je daar helemaal niets van voelt vind ik zo apart!!

Vanmiddag ga ik met mijn vriendin (nu 35 weken zwanger) lekker babyshoppen. Ik ga dan een eerste pakje kopen voor ons beebje!! Heb er zin in!!

En inderdaad meiden, dit schrijft toch wel wat makkelijker. Zonder dat je je bij elke zin afvraagt of je er iemand pijn mee doet. Al voelt het ook wel een beetje dubbel hoor.

Ik kom straks nog even kijken of er al meer echo-verslagen of ander verhalen zijn!!

Liefs Pippie

-  Ukkie26, 27 jaar, in ronde 4 zwanger van 1e kindje, nu (18-01-08) 29w4d, 31 mrt uitgerekend, 8 feb volgende controle VK, nog 6 weekjes werken!!!

- Anoek,  30 jaar, in ronde 3 zwanger van 1e kindje, nu 30w1d  (01-02-08), 10 april uitgerekend,  7 feb groei-echo zkh, 20 feb volgende controle vk,  28 feb laatste werkdag!!

- Tara, 30 jaar, in ronde 13!!! zwanger van 1e kindje,  16 juli uitgerekend, nu 17 weken(06-02-07)  7 mrt 20 weken echo  

- Twinkel3, 28 jaar, in ronde 11 zwanger van 1e kindje, 6 september uitgerekend.
Kloppend hartje gezien/ gehoord bij 7 weken, 2 dagen.
Eerste afspraak VK: woensdag 13 februari
12-weken echo: woensdag 20 februari

- Pippie, 26 jaar, 2e ronde na miskraam zwanger van 1e kindje, 28 augustus uitgerekend. Nu  11 weken +  0 dagen (7-2-2008).
6 maart weer naar VK.

- vlinder, in ronde 14 zwanger van ons 1e kindje, waarschijnlijk 31 aug / 1 sept uitgerekend!

Hallo Pippie,

Wauw, wat super zeg, zo'n mooie echo.
Idd onvoorstelbaar wat er allemaal in ons lijf gebeurd zonder dat we er veel van merken.
Geniet nog maar even van het heerlijke gevoel dat je hebt na een goede echo!

Liefs, Twinkel3

-  Ukkie26, 27 jaar, in ronde 4 zwanger van 1e kindje, nu (18-01-08) 29w4d, 31 mrt uitgerekend, 8 feb volgende controle VK, nog 6 weekjes werken!!!

- Anoek,  30 jaar, in ronde 3 zwanger van 1e kindje, nu 30w1d  (01-02-08), 10 april uitgerekend,  7 feb groei-echo zkh, 20 feb volgende controle vk,  28 feb laatste werkdag!!

- Tara, 30 jaar, in ronde 13!!! zwanger van 1e kindje,  16 juli uitgerekend, nu 17 weken(06-02-07)  7 mrt 20 weken echo  

- Twinkel3, 28 jaar, in ronde 11 zwanger van 1e kindje, 6 september uitgerekend.
Kloppend hartje gezien/ gehoord bij 7 weken, 2 dagen.
Eerste afspraak VK: woensdag 13 februari
12-weken echo: woensdag 20 februari

- Pippie, 26 jaar, 2e ronde na miskraam zwanger van 1e kindje, 28 augustus uitgerekend. Nu  11 weken +  0 dagen (7-2-2008).
6 maart weer naar VK.

- vlinder, in ronde 14 zwanger van ons 1e kindje, 31 aug uitgerekend!

Yoehoeoeoeoe...

Ben ik weer!

We zijn net terug uit het ziekenhuis en alles zag er heel goed uit!
We zijn zo blij! Echt nu gaan we echt genieten.

Waarschijnlijk ben ik op 31 augustus uitgerekend maar de baby is iets groter dus misschien ben ik wel een paar dagen verder. Voorlopig houden we het op 31-8-2008.

We hebben hem/haar goed zien rondspartelen. Wat is dat geweldig om te zien. Het is ook zo gaaf om nu een echt mensje te zien. Wat is die gegroeid zeg in 3,5 week tijd!

Heb het drukjes vandaag dus ben er snel weer vandoor.

Tot vanavond waarschijnlijk.

x-een heel gelukkige vlinder

Terug
Bovenaan