WIEBELMAMA'S

Hey Meiden,

Ff spieken hoor op jullie nieuwe topic!!!
Er word in ieder geval al heel wat getikt, haha.
Ik kan het toch niet laten, wil natuurlijk ook weten hoe het met jullie en de beebs is. En ik denk dat het voor mij ook iets minder moeilijk is omdat ik al een kindje heb en weet waar jullie het over hebben. Moet zeggen dat ik het wel fijn vind dat we nu aparte groepen hebben. Denk dat het voor ons alle makkelijker praat.

Nou meiden genieten he en ik kom gauw weer lezen!!!

Liefs xxx

Hoi hoi,

Ook ik kom even snel tussen het werk door echo-nieuws brengen!

Alles was helemaal goed met onze kleine uk! Het kindje ligt netjes binnen de groeicurves, dus alles prima. Ze zouden nu met de gem metingen uitkomen op 7 april ipv 10 april, maar datum blijft op 10 april staan. Dit is trouwens standaard, ze houden altijd vast aan de meting van de termijnecho.
Onze beeb was zo prachtig te zien. De echoscopiste zat zelfs helemaal te genieten. Geloof zelfs dat we extra lang binnen zijn geweest, ha ha! Beeb liet iets zien wat ze blijkbaar zelden op een echo zien, namelijk uitgebreid drinken van het vruchtwater en lekker smaken met de lipjes. Zo geweldig om te zien. Ik was helemaal trots!
Lengte meten kunnen ze nu niet meer, maar de kleine is nu 1725 graam, dus ruim 3 pond. Vergeleken de pretecho met 23 weken was de baby echt groter en dikker geworden. Ook hebben we gezien hoe het kindje op de vingertjes zat te sabbelen.
Ik vind ons kindje echt helemaal geweldig fantastisch!!!!!!!!!!!!!!!

Vlinder, fijn dat je echo goed was!! Heb je het van de daken geschreeuwd???? Wanneer gaan jullie het wereldkundig maken?

Pippie, ook voor jullie weer een fijne goede echo! 11 weken, dus bijna de magische 12 weken grens! Wanneer gaan jullie het vertellen?
En inderdaad apart he dat je kindje zo spartelt en jij nog niks er van voelt! Heel bijzonder vond ik dat ook. Nu denk ik weleens dat dat gespartel met armpjes en beentjes (want draaien kan het kindje eigenlijk al niet meer) wel iets minder mag, vooral als ik probeer te slapen, ha ha ha!! Maar zelfs dan geniet er nog van...
Hoop voor je dat je het snel zelf mag voelen! Weet je al waar je placenta ligt?

Nou nu snel nog even wat werken.

Tot vananond denk ik.

X

-  Ukkie26, 27 jaar, in ronde 4 zwanger van 1e kindje, nu (18-01-08) 29w4d, 31 mrt uitgerekend, 8 feb volgende controle VK, nog 6 weekjes werken!!!

- Anoek,  30 jaar, in ronde 3 zwanger van 1e kindje, nu 31weken  (07-02-08), 10 april uitgerekend,  20 feb volgende controle vk,  28 feb laatste werkdag!!

- Tara, 30 jaar, in ronde 13!!! zwanger van 1e kindje,  16 juli uitgerekend, nu 17 weken(06-02-07)  7 mrt 20 weken echo  

- Pippie, 26 jaar, 2e ronde na miskraam zwanger van 1e kindje, 28 augustus uitgerekend. Nu  11 weken +  0 dagen (7-2-2008).
6 maart weer naar VK.

- vlinder, in ronde 14 zwanger van ons 1e kindje, 31 aug uitgerekend!

- Twinkel3, 28 jaar, in ronde 11 zwanger van 1e kindje, 6 september uitgerekend.
Kloppend hartje gezien/ gehoord bij 7 weken, 2 dagen.
Eerste afspraak VK: woensdag 13 februari
12-weken echo: woensdag 20 februari

Super zeg Anoek. Ook voor jou een mooie echo vandaag.
Ik kan me voorstellen dat je helemaal verliefd op de kleine bent als je hem zo ziet.
Geweldig hoor meid.

Enne... netjes hoor, je aanpassingen op het schema!

Vanavond ben ik er niet, maar ik spreek jullie snel weer.

Liefs, Twinkel3

Oh Vlinder en Anoek, wat fijn, een goede echo!

En Vlinder, leuk he, om je kindje zo te zien bewegen. Ik vond het echt heel gaaf! En nu voel ik het elke dag heeeeeel vaak bewegen: echt heel leuk! Geniet er maar lekker van meid.

Anoek, fijn dat alles goed was en jullie beeb niet mega-ver voorligt op schema. Een paar dagen "afwijking" van de termijnechodatum schijnt helemaal niet raar te zijn. En leuk dat beeb alle kunstjes aan jullie heeft laten zien!

Ik hoop stilletjes ook dat ik nog een echo krijg, die "lekker-liggen-echo" zeg maar. Lijkt me leuk om beeb weer te zien en te zien hoe 'ie veranderd is. Achja, en anders zien we het wel als 'ie eruit komt (we weten het geslacht trouwens niet hoor, maar "het" is zo onpersoonlijk).

Hier alles verder prima. Nog 3 weekjes werken, en we gaan volgend weekend (van 15 februari) ook nog een weekendje weg. Heerlijk!

Morgen moet ik weer naar de vk, "routinecheck". Vanaf dan zal ik wel om de 2 weken moeten, ben morgen al 32w4d...

Meiden, "zwanger ze" en een fijne avond.

Liefs, Ukkie26

Terug
Bovenaan